نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
۸ |
۵
مذاکرات استقلال و نساجی ادامه دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتقال محمود فکری از قائمشهر به تهران، غرامتی ۴ میلیارد تومانی برای استقلال در پی داشته است!

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ در حالی که باشگاه قبلی که محمود فکری در آن شاغل بوده خواستار دریافت غرامت ۴ میلیارد تومانی از استقلال شده ولی هنوز این مبلغ به نساجی پرداخت نشده است.

امروز یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در این باره که در نهایت چه کاری در این باره انجام خواهد شد، گفت: «ما برای رسیدن به آرامش استقلال از هر آن چیزی که لازم باشد، دریغ نخواهیم کرد. همچنان تلاش می کنیم با باشگاه نساجی و مالک این باشگاه صحبت کنیم تا مشکلات رفع شود. ما تلاش‌مان را بیشتر خواهیم کرد تا دغدغه‌های اعضای تیم استقلال را رفع کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    ممد کجایی بدو بیا!!
    • مانی IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      الاستقلالیها مدام میگن بخاطر طارمی ، پرسپولیس باید بازیهاش 4 بر صفر میشد و میرفت دسته پایین تر . اوج نادانیشون در همین ادعا هست ، اگه باید میرفت دسته پایین تر دیگه چه فرقی داشت بازیهاش 3 بر صفر بشه یانه و از طرفی رای فیفا چی میشه اما اگه همین ادعا رو ملاک قرار بدیم برای قرار داد هر کدوم از فکری ، نادری ، مظاهری و بلبلی ، الاستقلال باید یک دسته پایین تر بره یعنی به زیرگروه لیگ دسته 4
  • شاهین DE ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    مربی که قرارداد داشته به استقلال امده غیر قانونی .. حتما پول اش را هم از امداد غیبی پرداخت خواهد شد. سازمان بازرسی که به قرارداد پرسپولی گیر می داد کجاست به این پول های هنگفت ورود کند از کجا تهیه می شود. این همه پول بدون اسپانسر از کجا می اید چرا برای پرسپولیس نیست.صدایتان را شنیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • {...} IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      همه که یحیی گل بخودی نیستن از بازیکن حق دلالی بگیرن بعد به خاطر پول بیشتر و تلفن های پشت سرهم وزیر از شهر خودرو به لنگ بیان تا تیم سوم جدول آخر فصل به خاطر حکومتی بودن لنگ ششم بشه!!
    • مجهول الهویه IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      مظلوم و مغضوب وزارت ورزش مجلس قوه قضاییه و سایر ارکان مملکتی. مثل ریگ پول خرج میکنن.
  • اُِمُِیُِدُِ اُِسُِ اُِسُِ IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    فقط اینجا 3-4 نفر واقعا منطقی بودن واقعا آقا امیر پرسپولیسی درست گفت که یه عده مثل.... که به اسم همه کامنت میزارن باعث شدن این سایت الکی بشه واقعا حیف جالب اینجاست اون فرد به اسم پرسپولیسی ها از جمله جناب ستارگان و محمدم هم کامنت میزنه ولی اونا دوسش دارن!!! فقط مرد نیست بیاد بگه مشکلش با من چیه! هرچقدر میگیم نکن بدتر میکنه واقعا نمیدونم چی بگم سایت هم که ماشاالله طرفدارشه خبرورزشی الان میدونم سانسور میکنی ولی باور کن من فقط نظرمو گفتم
    • امید اس اس IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      امید الان وقت خواب هست فردا به کلاس آنلاین مهدوکودک نمی رسی و مربیان مهدوکودک شما را تنبهه می کنند
  • صمدقلی IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    چرا می گوییم خبرورزشی بازوی رسانه ای استقلال و یکی از فن پیج های کانون هواداران این باشگاه است.پارسال پس ازانتقال حرفه ای و رسمی گل محمدی به پرسپولیس (مذاکره مستقیم دو باشگاه،اخذ رضایتانامه و پرداخت مبلغ مورد نظر باشگاه شهر خودرو) تا مدتها روزی نبود که خبرورزشی چندمقاله درمورد رقم رضایتنامه منتشر نکنه و درجایگاه طرفدار ظاهری شهرخودرو سوزوگداز نکند که ای وامصیبتها شهرخودروی عزیز نابود شد.ولی الان که استقلال محبوب این نشریه بدون رعایت کوچکترین و ابتداییترین قواعد حرفه ای گری با مذاکره مستقیم با مربی تحت قرارداد تیم دیگری اون را تحریک و ترغیب به فسخ قراردادش بدون رعایت کوچکترین تشریفات قانونی کرده و با نفوذ بی اندازه که دارد و حمایت های بی حساب و کتابی که ازش می شودبرای اون مربی تحت قرارداد باشگاه دیگری کارت سرمربی گری گرفته و ایشون رفته رو نیکمت هم نشسته،خبرورزشی بدون توجه به رقم رضایتنامه درخواستی خیلی ملو و نرم داره گزارش می دهد و نه تنها اصلا هیچ احساساتی برای مردم قائم شهر و تیم نساجی به خرج نمی دهد بلکه داره فضا را به سمتی می بره که نساجی ها و قائم شهرهای متهم هم شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی