داریوش شجاعیان بعد از دو هفته به تمرین استقلال برگشت؛ شیخ دیاباته ماسک از صورت برنمی‌دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نادری و احمد موسوی به دلیل مثبت بودن نتیجه تست کرونا در قرنطینه به سر می‌برند و تا زمانی که جواب تست شان منفی نشود اجازه شرکت در تمرین استقلال را نخواهند داشت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تمرین تیم استقلال امروز در مجموعه ورزشی انقلاب و در هوای بارانی پایتخت برگزار شد داریوش شجاعیان پس از دوری دو هفته‌ای بالاخره اجازه پیدا کرد در زمین چمن تمرین کند البته او فعلا باید تمرینات اختصاصی انجام دهد و با تشخیص پزشکان مجوز شرکت در تمرینات گروهی را خواهد گرفت و احتمال حضور او در بازی هفته دوم مقابل فولاد در اهواز زیاد نیست.

قبل از شروع کار تعدادی از بازیکنان که بازی تدارکاتی تیم ملی برابر بوسنی را دیده بودند درباره گل زیبای مهدی قائدی صحبت کرده و از موفقیت هم‌بازی جوان خود ابراز خوشحالی می‌کردند. محمود فکری توضیحی درباره برنامه تمرین داد و بازیکنان بعد از گرم کردن به انجام کارهای سرعتی و استقامتی مشغول شدند و در ادامه در قالب دو تیم در یک نیمه زمین بازی درون تیمی برگزار و برنامه‌های تاکتیکی شان را مرور کردند .شیخ دیاباته قبلا هنگام تمرین  ماسک نمی‌زد ولی امروز در تمام مراحل تمرینی ماسک را از صورت خود بر نداشت قطعا او در جریان شدت گرفتن ویروس و بالا رفتن آمار مرگ و میر قرار دارد و می‌خواهد حداقل ریسک را انجام دهد.

محمد نادری و احمد موسوی به دلیل مثبت بودن نتیجه تست کرونا در قرنطینه به سر می‌برند و تا زمانی که جواب تست شان منفی نشود اجازه شرکت در تمرینات را نخواهند داشت در عین حال شنیده می‌شود بیماری نادری هنوز هم احتمال دارد آنفلوآنزا باشد و این بازیکن امروز با مراجعه به یکی از آزمایشگاه‌های کشور به صورت انفرادی تست کرونا داده است که آزمایشگاه امروز نتیجه را به او اعلام می‌کند. به جز این دو بازیکن محمد رشید مظاهری، عارف  غلامی و مهدی  قایدی به دلیل شرکت در اردوی تیم ملی در تمرین امروز غایب بودند و مسلماً به تمرین فردا هم نمی‌رسند.

آماده نشدن البسته جدید تیم استقلال سبب شد پرویز مظلومی به عنوان سرپرست تیم در پایان تمرین امروز بگوید: «لباس‌های جدید توسط اسپانسر جدید باشگاه تهیه شده و آخر هفته در اختیار تیم قرار می‌گیرد لباس‌ها خارجی هستند و برای وارد شدن به کشور باید یک پروسه اداری پشت سر گذاشته شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی