نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کاهش غرامت از ۷میلیارد به ۳٫۵میلیارد تومان 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه نساجی برای صدور رضایتنامه محمود فکری ۷میلیارد تومان خواسته بود که این مبلغ مورد تأیید باشگاه استقلال قرار نگرفت و به همین خاطر باشگاه نساجی از محمود فکری به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ باشگاه نساجی از محمود فکری به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده است. این مربی در حالی قرارداد خود را با تیم نساجی فسخ و تصمیم به حضور در تیم آبی گرفت که یک فصل دیگر با نساجی قرارداد داشت. این مربی پیش از این هم در حالی که با تیم خوشه‌طلایی قرارداد داشت، همین کار را تکرار و سر از تیم نساجی درآورد اما از بخت خوب او خوشه طلایی از محمود فکری و باشگاه نساجی بابت این قرارداد شکایت نکرد. حجت‌نظری یکی از اعضای هیئت ‌مدیره باشگاه استقلال در خصوص شکایت باشگاه نساجی گفت: «ما برای آرامش باشگاه استقلال هر کاری در توان‌مان باشد انجام خواهیم داد. در تلاش هستیم تا با باشگاه نساجی تعامل داشته باشیم. ما کادر فنی پرتلاش و کم‌توقعی داریم و باید تلاش کنیم تا دغدغه‌های آنها را برطرف کنیم. فکر می‌کنم هواداران امسال تیمی را ببینند که در سال‌های قبل توقعش را داشتند.»

باشگاه نساجی برای صدور رضایتنامه محمود فکری ۷ میلیارد تومان خواسته بود که این مبلغ مورد تأیید باشگاه استقلال قرار نگرفت و به همین خاطر باشگاه نساجی از محمود فکری به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد. براساس بندهای موجود در قرارداد محمود فکری باید ۵ برابر قراردادش با نساجی را به‌عنوان غرامت به این تیم مازنی پرداخت کند. یعنی ۳/۵ میلیارد تومان. حالا اگر در این پرونده رأی به سود نساجی صادر شود فکری فقط ۳/۵ میلیارد تومان پرداخت خواهد کرد. باشگاه نساجی البته از حنیف عمران‌زاده هم شکایت کرده‌؛ دستیار محمود فکری که مبلغ غرامت این مربی ۷۵۰ میلیون تومان است. صمد مرفاوی در حالی تصمیم به حضور در تیم آبی گرفت که هنوز قرارداد خود را با تیم نساجی نهایی نکرده بود. جالب اینکه به‌تازگی فیفا استقلال را به‌خاطر قرارداد استراماچونی محروم کرده و این باشگاه باید بیش از ۱/۳ میلیون یورو به مربی ایتالیایی پرداخت کند. گفته می‌شود غرامت استراماچونی نزدیک به ۴۵ میلیارد تومان است. این اخبار شایعه فروش بازیکن از استقلال را قوت بخشید اما حجت‌نظری یکی از اعضای هیئت ‌مدیره در این‌باره گفته است: «برای پرداخت مبلغ جریمه پرونده استراماچونی بازیکنی را نخواهیم فروخت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    خداروشکر بالاخره خبر خوب شنیدیم
  • ناشناس IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    مگه از جیب باباشون می خوان بدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد GB ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    ببخشيد لطفا فقط يك جاي دنيا رو اسم بياريد كه بازيكن و مربي تحت قرارداد يك تيم ديگه بدون دريافت رضايتنامه در تيم جديد باشند ؟؟!!!!! و آب از آب هم تكون نخوره ؟!! القاب تيم فراقانوني براي قديما بوده .... نميشه الان لقبي پيدا كرد
  • Retired IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    هر دم از اين باغ برى ميرسد-----تازه تر از تازه ترى ميرسد . بزودى نامه اعمال ششتائى ها بدستشون ميرسه ❤️❤️❤️❤️ ❤️
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    پس چرا گلمحمدی بدون غرامت لنگی حکومتی شد؟ در صباباطری قم خودش رو به قلب درد زد و در پدیده شهر خودرو هم با حکم حکومتی لنگی حکومتی شد! لنگی های حکومتی هر خلافی می توانند انجام دهند چون در مواقع حساس حکم حکومتی دارند سوگلی و تافته جدابافته هستند تیمی حکومتی و فراقانونی و جاعل و متخلف هستند اینرو آسیا هم فهمید
    • شاهین DE ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      بیسواد .3میلیارد پول رضایت نامه دادند.
  • امیرحسین IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    اینم بابا مسعود واسه کیسه ردیف کرد.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی