پرویز مظلومی: نمی‌توانم از زمین تمرین استقلال اسم ببرم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: زمین مجموعه ورزشی انقلاب با توجه به آنکه پیمانکار به تعهداتش عمل نکرده اصلا مناسب برگزاری تمرین نیست.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پرویز مظلومی در خصوص مشکلات زمین تمرین تیم استقلال اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی این فصل، مشکل زمین داریم، زمین مجموعه ورزشی انقلاب با توجه به آنکه پیمانکار به تعهداتش عمل نکرده اصلا مناسب برگزاری تمرین نیست.

وی افزود: در حال تلاش هستیم و دو یا سه زمین تمرین را مدنظر قرار داده ایم که با توجه به اینکه هنوز قرارداد رسمی برای مشخص شدن زمین تمرینی تیم نبسته ایم فعلاً نمی‌توانم نامی از آن‌ها ببرم.

سرپرست تیم استقلال درباره البسه این تیم گفت: با تلاش حامی مالی باشگاه فعلاً پوشاک تیم تهیه شده و با یک تولیدی داخلی قرارداد بسته و به احتمال فراوان تا هفته چهارم با همین البسه به میدان خواهیم رفت و حامی مالی در تلاش است تا مشکلات البسه و پوشاک تیم را برطرف کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    پرویزخان مظلومی دوازده سال کنار وفادارانه دست شادروان منصورخان بعنوان مربی نشست و مثل خیلی‌ها بعد ۶ ماه ادعای سرمربیگری نکرد. متانت و بزرگی منصورخان، مظلومیت غلامحسین خان و صداقت خاص جنوبی خودش رو‌ داره این انسان خوب. زنده باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی