پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
۵ |
۰
سرمقاله| موافقیم.... هر فردی در حوزه خودش باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفتند فوتبالیست‌ها به کار خودشان بپردازند. بسیار حرف سنجیده‌ای است و با آن کاملاً موافقیم‌ اما آیا آنها در فوتبال تنها هستند؟

خبرورزشی/ علی جوادی؛ بعد از مطرح شدن نام فرهاد مجیدی برای دریافت ارز دولتی، حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد. اجازه بدهید در این باره چند خط بنویسیم: 

۱- آیا با همان جدیت که با فرهاد مجیدی برخورد شد، با دیگران، بهتر بگوییم افراد خاص هم برخورد شد؟‌ می‌دانید که حجم ارزهای ۴۲۰۰ تومانی بسیار بالا بود و آمار مشخصی از سرنوشت آن منتشر نشده است. 

۲- گفتند فوتبالیست‌ها به کار خودشان بپردازند. بسیار حرف سنجیده‌ای است و با آن کاملاً موافقیم‌ اما آیا آنها در فوتبال تنها هستند؟ فوتبال کاملاً در اختیار فوتبالی‌هاست؟‌ آیا شهرت فوتبال، چهره‌های سیاسی و غیرمتخصص در فوتبال را اغوا نکرده است؟ آیا سیاسیون اجازه می‌دهند فوتبال نفسی به آرامی بکشد؟ 

۳- چه کسی گفته فردی که روزگاری در فوتبال حضور داشته، اکنون حق تجارت ندارد؟ منظور ما حمایت از فرهاد مجیدی و افراد خاص نیست. حرف ما این است که باید کلام در دل خود، منطقی داشته باشد که از اصل حرف دفاع کند. منطق این کلام کجاست که فوتبالی‌ها حق ورود به عرصه بازرگانی ندارند؟

۴- بسیار پسندیده است اگر فوتبالی‌ها در فوتبال کار کنند اما وقتی چند صد پیشکسوت داریم و تنها ۱۶ تیم لیگ برتری، ۱۸ تیم لیگ دسته اولی و ۲۸ تیم دسته دومی، این چند صد پیشکسوت باید در کدام فضا نفس بکشند؟ حتی بعضی از تیم‌های لیگ برتری هم به قراردادشان پایبند نیستند چه رسد به لیگ‌های پایین‌تر که پولی در آن نیست. می‌شود بفرمایید پیشکسوتان اگر جای دیگری فعالیت نکنند، چگونه باید زندگی بگذرانند؟ 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    لایکککک فراوان..ممنون ادمین جااان..الان من یه چیزی بگم سریع بعضی ها میان میگن تو سنت کمه و چرت و پرتی میگی یا خیلی ساده لوح هستی خب درسته سنم کمه ولی بی سواد نیستم یه چیزایی حالیمه.. من میگم اصلا گیریم که مجیدی دریافت ارز دولتی برای کسی رو پیگیری کرده و احتمالا بابت پیگیری اش حق الزحمه هم گرفته باشه باید دید اولا ارز دولتی در جای خودش استفاده شده و محصول وارد شده با آن به قیمت دولتی به دست مصرف کننده رسیده یا نه؟!دوما به نظر می‌رسد این هیاهو برای انحراف افکار عمومی از مسئله مهمتری راه افتاده که آن هم دریافت ارز دولتی توسط عده ای و فروش واردات حاصل از آن به قیمت آزاد یا حتی فروش خود ارز به نرخ آزاد است..
  • محمدطاها IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    اصلا یه عمر سیاسی ها پدر فوتبال رو درآوردن بذارن یه بار هم یه ورزشی از رانت سیاسیون استفاده کنه چقدر بهشون فشار اومده
  • ابرام US ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    حالا شما بفرمایید ٬چه کسی فرمود ه اگر فردسرشناسی در حوزه ورزش زیاده روی کرد و یا با سرعت ۱۸۰ کیلومتری ویراژ داد کسی به او نگوید و یا خق ندارد بگوید برادر من اولا ٬ زیاده روی کردی ٬ ثانیا گندش حالمون رو بهم زد و یا بزن کنار فعلاََ راه بندون نشه تا بعد . بعد شم اگر جا ی واردات گندم ات ٬ جو به خلق الله قالب کردی و یا مثلا چند صباحی هم با شیخ شمس الصباح المکتو م اللیالی آل خموش رفتی و فال قهو ه گرفتی و بی سر و صدا برگشتی٬ کسی نتونه بهت بگه داداش سوغاتی ما رو فراموش کردی و آره و اینا و الصّم الد و الله . تازه تو همین ثانیاََ چند بار تو حو ضه ی داش خلیل زیر آبی بری و از حوزه های دیگه سبقت غیر مجاز بگیری و لام تا کلام کسی هم بهت نگه بالا چشات ابروست با مرام.
  • اس اسی دستا بالا IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    آقا اینقدر به این نماینده محترم سخت نگیرین بالاخره بعضی اوقات دوستی و رفاقتها یا رودر بایستی ها باعث میشه انسان حرفی بزنه یا کاری انجام بده یا ریشی گرو بگذاره شاید برای فرهاد مجیدی همینطور بوده یا برای این نماینده محترم هم به شکلی دیگر بوده شاید مثلا یک دوست پرسپولیسی ایشان داشته که گفته یه حالی از این استقلالی ها یا مجیدی بگیر تا زخم پرسپولیسیها عمیقتر از این نشه !!!
  • ابرام US ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    جناب آقای علی جوادی دامت برکاته ٬ با عرض سلام و ارادت چاکرانه و مخلصانه از حضور مبارکتان از سر استیصال در خواست می کنم بفرمایید کدام مورد نا بجا و نا شایست و دور از مرام و مروت انسانی در چند سطر عرایض کامنتی این حقیر مشاده فرمودید که امر به ذبح اش دادید و آب نداده و تشنه رهسپار دیار عدمش گردانیدید. تصور اینکه دستور حذف توسط حضرت عالی داده می شود و یا آر تیس زیرابی زنی دلبخواه حذف میکند برای بنده مجهول است . روشن بفرمایید ماهم راه می افتیم . ارادتمند ابرام . امضا محفوظ
    پاسخ سایت:

    سلام دوست عزیز کامنت شما منتشر شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی