نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
محمدرضا گرایی: تا المپیک فقط به مدال ۶۷ کیلو فکر می‌کنم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمدرضا گرایی کشتی‌گیر تیم ملی ایران به خبرورزشی گفت: وزن طبیعی من ۶۹ و ۷۰ کیلو بود که در ۷۲ کیلو کشتی می گرفتم. باتوجه به حضور در المپیک، فعلا تا المپیک فقط به کسب مدال ۶۷ کیلوی المپیک فکر می‌کنم.

خبرورزشیمهدی شیروانی؛ محمدرضا گرایی، یکی از مدعیان اصلی دوبنده تیم ملی بود که به خاطر ابتلا به کرونا، شرکت در انتخابی ۶۷ کیلو را از دست داد. در رابطه وضعیت فعلی و شرایط جسمی اش بعد از کرونا با او گفتگو کردیم که گرایی کوچک به خبرورزشی گفت:

* اواخر اردوی اول تیم ملی کمی احساس درد و تب داشتم. بعد از پایان اردو که به شیراز رفتیم، به خاطر شدت درد، تست PCR دادم و سی تی اسکن هم انجام دادم که ابتلای من به کرونا را مثبت اعلام کردند و مجبور به درمان در قرنطینه خانگی شدم.

* با طی دوران درمان و رعایت کامل قرنطینه خانگی، الحمدالله الان شرایط خوبی دارم و نسبت به گذشته و حتی چند روز پیش واقعاً حس بازیابی سلامتی و بهبودی، شرایط خوبی برایم فراهم کرده و احساس آرامش می کنم.

* قرار است چند روز دیگر دوباره تست کرونا بدهم، انشاءالله با منفی شدن این تست برنامه های مراقبتی و درمانی من هم تغییر می کند ولی نمی توانم مقل افراد عادی رفتار کنم. با پزشک معالجم که صحبت کردم، ایشان گفتند حتی بعد از منفی شدن تست‌کرونا هم باید یک ماه دیگر مراقبت جدی را ادامه دهم و اصلا نباید در تمرینات شرکت کنم زیرا امکان دارد ریه هایم دچار آسیب شوند. ایشان تاکید داشتند بعد از این یک ماه نیز باید با نرمش سبک و دویدن معمولی و خیلی کم فشار، کارم را شروع کنم.

* اگر مسابقات قهرمانی جهان برگزار می شد، مثل پارسال باید یک سال دیگر همش حسرت می خوردم که چرا تیم ملی را از دست دادم. اما حالا که جهانی لغو شده، تحمل این که یک مدال جهانی و حضور در این رقابتها را از دست داده ام، کمی قابل تحمل تر از سال گذشته شده و حداقل می گوییم، جهانی برگزار نشد.

* از قبل هم می شد حدس زد که جهانی امسال برگزار نشود. بویژه وقتی چند کشور از مدعیان و صاحب نامان کشتی دنیا هم انصراف داده بودند که همین موضوع اتحادیه جهانی را مجبور کرد تا قید برگزاری جهانی ۲۰۲۰ را بزند. 

* در زمان برگزاری انتخابی ها، در اوج بیماری بودم و اصلا نتوانستم حتی از تلویزیون هم کشتی های انتخابی را ببینم. چون مسابقات را ندیدم، کمتر حرص خوردم. البته اگر مثل حال الان را داشتم، حتما از تلویزیون مسابقات را دنبال می کردم ولی اصلا شرایطم خوبی نداشتم.

* وقتی شنیدم آقای محمد بنا هم کرونا گرفته اند، ناراحت شدم. هیچ کس دوست ندارد هموطنانش مبتلا به کرونا شود. ما که دیگه بیشتر ایام با بچه های اردونشین و کادرفنی با هم در اردوها هستیم، بیشتر از بیماری همدیگر ناراحت می شویم. امیدوارم هرچه زودتر آقای محمد بنا وبقیه بچه های تیم ملی که دچار کرونا شده اند، سلامتی کامل خودشان را به دست بیاورند.

*  وزن طبیعی من ۶۹ و ۷۰ کیلو بود که در ۷۲ کیلو کشتی می گرفتم. باتوجه به حضور در المپیک، فعلا تا المپیک فقط به کسب مدال ۶۷ کیلوی المپیک فکر می‌کنم، تمام فکر و ذکر و برنامه و تلاشم رسیدن به دوبنده ۶۷ کیلوی تیم‌ملی است و اصلا به ۷۲ کیلو کاری ندارم.

* من سرباز تیم ملی هستم و هرجا که کادرفنی بگوید کشتی می گیرم. برایم فرقی نمی کند که بگویند در آسیایی کشتی بگیرم یا در انتخابی یا گزینشی با هرجای دیگر که تصمیم بگیرند، من وظیفه خودم می دانم فقط کشتی بگیرم و برای رسیدن به موفقیت و کسب مدال تلاش کنم و بجنگم. حتی اگر کادرفنی بخواهند، بلافاصله بعد از طی دوران درمان و نقاهت، سعی می کنم خودم را برای مسابقات آسیایی هم برسانم.

* حالا که من در قرنطینه و درحال طی دوران درمان هستم، محمدعلی با برادرم بزرگترم حسین آقا تمریناتش را انجام می دهد و من هم فقط دورادور از تلاش و زحمات انها برای حفظ امادگی در این ایام مطلع می شوم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    داداش برو بالا تر خدا کریمه ٬ ۶۷ کدومه ؟ نشنیدی شعبون خان بی مخ رو که و قتی به مدیر مدرسه خواهر زاده اش می گه ٬ چرا به این حسنی مانمره ی صفر دادید و این چه وضعشه ؟.. .... و مدیر بیچاره هم که از ترس شعبون خا ن مثل بید میلرزید میگه ٬ چشم شعبون خان ۲۰ بهش میدیم اصلا همه درس ها شو میدیم ۲۰ ٬ دیکته ۲۰ ٬ حساب ۲۰ ٬ هندسه ۲۰ و ...... الخ ٬ حا لا شوما فکر می کنید شعبون خان ما چی میگه که این فرما یش شون رو با آب طلا در تاریخ آموز ش و فرهنگی پرورشی اون دوران ثبت میکنند و ما هم برای شوما نقل می کنیم ؟. ما که جوهرمون ته کشید بمونه برای بعد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی