نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حمید مطهری: پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذاری را از دست داد
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: تکرار قهرمانی بسیار سخت است اما پرسپولیس این توان را دارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ خیلی‌ها بر این عقیده‌اند که پرسپولیس در لیگ برتر هم کار سختی برای قهرمان شدن دارد ولی حمید مطهری مربی سرخ‌پوشان با امیدواری زیادی در خصوص موفقیت تیمش صحبت می‌کند:

*بعد از رفتن به فینال انتظار داشتیم که بیشتر به تیم رسیدگی شود ولی دیدید که پرسپولیس با چه مشکلاتی مواجه شد. به‌جای اینکه به تیم اهمیت بیشتری بدهند، چنین شرایطی را پیاده کردند و تیم ما از لحاظ روحی شرایط سختی را سپری کرد. ما بازیکنان تاثیرگذاری را از دست دادیم که همه آنها برای پرسپولیس زحمت کشیدند ولی می‌توانستند با منطق، زبان خوش و قدرشناسی اجازه جدایی به آنها را نداده و حفظشان کنند. با این حال ما پرسپولیس هستیم و همیشه به کار گروهی احترام می‌گذاریم.

*خیلی‌ها وقتی به قطر رفتیم فکر می‌کردند از گروه‌مان بالا نمی‌رویم ولی دیدید که چه اتفاق بزرگی رقم خورد. ما می‌دانیم که هواداران چشم به تیم ما دارند و تلاش می‌کنیم تا در آسیا به قهرمانی برسیم. با کار تیمی می‌توان در آسیا قهرمان شد.

*طبیعتا قهرمان شدن در هر فصل سخت است ولی مطمئنا یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی هستیم.

*من لایق این تعریف نیستم. ما یک کادر هستیم که آقا یحیی در راس قرار دارد. همه در این کار گروهی زحمت می‌کشند. آدمی نیستم که برای سرمربی شدن دست به هر کاری بزنم. در دوران بازیگری هم سیستماتیک بالا آمدم و این موضوع در دوران مربیگری هم برای من طی شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    ای کاش نمی‌رفتیم فینال آسیا تا بدخواهان پرسپولیس کبیر رو نابود نمیکردن
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    اصلا انگار نه انگار که فینالیست آسیا هستیم یحیی راست می گفت تیم ما انگار یتیمه ! نمایندگان مجلس و ... می گفتند ما در محرومیت آل کثیر تلاش خود را به کار می گیریم اما همه ساکت شدند ! دست نشانده سابق وزارت هم که احسنت خوب از خجالت شجاع در اومد ! به نادری هم گفت برو استقلال پیشرفت می کنی ! این قدری که ما از نیمه نهایی آسیا تا امروز از داخل ضربه خوردیم که دیگه نیازی به دشمن خارجی نداریم حاضرم شرط بگذارم تیم فینالیست شرق آسیا اگه هم‌ ببازه به ما تبریک می گه ولی رقبای داخلی اصلا تبریک هم نخواهند گفت ! اصلا براشون احترام به رقیب عاره !!! ولی توی اروپا رئال رقیب سنتی بارسا قهرمان لالیگا میشه بارسا در توییتر تبریک‌میگه ! حتی اگه ۸تاهم از بایرن خورده باشه هم قهرمانی UCL رو بهشون تبریک می گه !!
  • امیر IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    وقتی یک آدم غیر فوتبالی که فقط در امور حراست تخصص دارد می شود مدیر پرسپولیس معلوم است که تیم نابود می شود.
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    هم قهرمان لیگ میشیم هم اسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی