نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
۰ |
۰
عکس| بازگشت محمد عباس‌زاده به قائمشهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد عباس‌زاده ستاره سال‌های گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران امروز با تراکتور به ورزشگاهی که در آن محبوبیت خاصی دارد، بازگشته است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد عباس‌زاده در روزهایی که می‌توانست برای تیم‌های لیگ برتری بازی کند، به خاطر تعصب و علاقه‌ای که به پیراهن نساجی مازندران داشت، قرارداد خود را با سایپا فسخ کرد و در لیگ دسته اول پیراهن نساجی را برتن کرد.

در همین فصل بود که عباس زاده علاوه بر اینکه با قرمزپوشان نساجی جشن صعود به لیگ برتر گرفت، عنوان آقای گلی مسابقات را نیز از آن خود کرد تا فصلی رویایی در زندگی حرفه‌ای او رقم خورده باشد و او ستاره تیمی شد که پس از ۲۴ سال به بالاترین سطح فوتبال ایران بازگشت. دو فصل اخیر اما برای مهاجم سابق پرسپولیس در ترکیب نساجی خوب پیش نرفت و او در نهایت تصمیم به جدایی گرفت و تراکتور را برای ادامه زندگی حرفه ای خود انتخاب کرد. عباس زاده که همواره در وطنی با پیراهن نساجی به میدان رفته، امروز وقتی در قالب تیم تراکتور به این استادیوم وارد شد، با دسته گل دور تا دور ورزشگاهی که حالا کرونا آن را خالی کرده، چرخید و به هواداران نساجی ک قطعا او را از قاب تلویزیون‌هایشان می‌بینند، ادای احترام کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی