نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یحیی گل‌محمدی: دوست داشتیم مدافع بخریم اما...
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری گفت: گزینه‌هایی که مدنظر ما بود را از دست دادیم، ولی یکسری مسائل مثل شأن و شخصیت باشگاه را باید در نظر می‌گرفتیم.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه در هفته اول نتوانستیم امتیاز کامل را بگیریم، فردا برای ما بازی خیلی مهمی خواهد بود. شروع فصل خیلی برای قهرمانی مهم است و فکر می‌کنم این سه امتیاز برای ما خیلی ارزشمند است و بدون شک باید برای گرفتن این سه امتیاز باید خیلی تلاش کنیم و تمرکز داشته باشیم. نباید امتیازات خانگی را از دست دهیم.

وی ادامه داد: مقابل تیم خیلی خوبی بازی داریم. صنعت نفت در هفته اول با وجود اینکه شش بازیکنش را در اختیار نداشت توانست به پیروزی برسد. بازی سختی داریم و باید خیلی دونده ظاهر شویم و فضاها را از تیم حریف بگیریم. صنعت نفت تیم تکنیکی است اما گرفتن این سه امتیاز برای ما خیلی مهم است.

گل‌محمدی عنوان کرد: هفت،‌ هشت ماه است که حسرت حضور هواداران را می‌خوریم و در این وضعیت بازی‌های خانگی با بیرون از خانه خیلی فرقی ندارد. حضور هواداران برای ما خیلی مهم است و با توجه به اینکه پر هواداران‌ترین تیم آسیا هستیم این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که البته از آن محروم هستیم. قطعاً کسب پنجمین عنوان قهرمانی متوالی خیلی سخت است اما برای این موضوع خیلی تلاش خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که با توجه به فشردگی مسابقات چه تدبیری برای آمادگی تیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا دارید،‌ تصریح کرد: 29 آذر بازی خیلی مهمی در فینال لیگ قهرمانان داریم. تا آن زمان پنج بازی داریم و تمام برنامه‌ریزی تمرینی و مسابقه ما باید طوری باشد که بازیکنان از لحاظ بدنی و روحی آماده باشند و بتوانند بازی خوبی انجام دهند. گرفتن نتایج خوب قبل از فینال خیلی مهم است و به لحاظ روحی می‌تواند خیلی تأثیرگذار باشد. به ملی‌پوشان خود هم بعد از بازی با بوسنی یکی، دو روز استراحت دادیم و فردا در تیم‌مان حضور دارند. تمرینات خوبی هم داشتیم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه با توجه به عدم جذب بازیکن در پست دفاع آیا در این پست فکر نمی‌کنید مشکل کمبود بازیکن دارید،‌ گفت‌: خیلی دوست داشتیم مدافع دیگری جذب کنیم و پنج، شش گزینه داشتیم. همه بازیکنان قرارداد داشتند و هیچ گِله‌ای از مربیان و باشگاه‌های دیگر هم نمی‌توانیم داشته باشیم، چون روی بازیکنان‌شان حساب کرده بودند. در هر صورت شاید این اتفاق سختی‌های برای ما داشته باشد،  ولی ما با بازیکنان جوان و بازیکنانی که داریم کارهای بزرگی انجام دادیم.

وی یادآور شد: گزینه‌هایی که مدنظر ما بود را از دست دادیم، ولی یکسری مسائل مثل شأن و شخصیت باشگاه را باید در نظر می‌گرفتیم. بعضی از بازیکنان می‌خواستند بندهایی در قراردادشان باشد که امکان‌پذیر نبود و منافع باشگاه به خطر می‌افتاد. به این تیم امیدواریم و باید به بازیکنان جوان‌مان اعتماد کنیم. قطعا کار سختی داریم ولی بازیکنان‌مان نشان دادند در روزهای سخت، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

گل‌محمدی افزود: روزهای سختی را پس از بازگشت از مسابقات آسیایی پشت سر می‌گذاریم. خیلی از اتفاقاتی که پس از حضور ما در فینال افتاد،‌ غیر طبیعی بود. دلیل این حجم از مشکلات را نمی‌دانم. ما هم از نظر مالی و هم شخصیتی ضربات زیادی خوردیم. سمیعی تلاش می‌کند این مشکلات برطرف شود و باید به او زمان بدهیم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم بابت صبر و شکیبایی؛ آنها سختی‌های زیادی را تحمل کردند و اگر سکوت کردند به خاطر این است که آرامش تیم قبل از فینال آسیا به هم نخورد. از تک تک آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم باشگاه هم بتواند به نوعی که شایسته است با آنها برخورد کند و بتواند جواب کار آنها را بدهد.

«آیا انتظارات نداشتید مهدی تارتار شرایط حضور حجت حق‌وردی در تیم پرسپولیس را فراهم کند؟» سرمربی پرسپولیس در واکنش به طرح این سوال گفت: در هر صورت گزینه‌هایی داشتیم ولی همه آنها قرارداد داشتند. هیچ گلایه‌ای از مربیان و باشگاه‌ها نداشته و اصلا چنین حسی نسبت به این عزیزان ندارم.

گل محمدی در مورد آخرین وضعیت بشار رسن اظهار داشت: بشار رسن بعد از بازی‌های ملی از نظر فیزیکی خسته بود؛ یک ضربه هم به پایش خورده بود. امروز تمرین مهمی است تا ببنیم وضعیتش چطور است.

 وی در مورد عملکرد آرمان رمضانی خاطرنشان کرد: آرمان هنوز بازی ثابتی برای ما انجام نداده است. در چند بازی به عنوان بازیکن ذخیره عملکرد خوبی داشته است. باید به بازیکنان‌مان اعتماد داشته باشیم و فرصت بیشتری به آنها بدهیم تا شایستگی‌های خود را ثابت کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره دلیل جدایی امیر روستایی گفت: روستایی  بازیکن جوانی است. متأسفانه فرصت کمی برای او بود تا شایستگی‌های خود را ثابت کند. فکر می‌کنم با رفتن از تیم ما بیشتر به او فرصت بازی برسد و امیدوارم با توجه به اینکه قرضی به پیکان رفته است، با قدرت به تیم ما برگردد و سال بعد بتوانیم به خوبی از او استفاده کنیم. امسال می‌تواند سال خوبی برای روستایی باشد و امیدوارم با قدرت به تیم خودش بازگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    دوست داشتیم مدافع بخریم اما آنها حاضر نشدن حق دلالی من رو پرداخت کنن و به تیم لنگ نپیوستن.خخخخحح
    • ناشناس NL ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      کاش همه دلال بودن کیسه کش ها خوشحالیم با دلالی رفتیم فینال آسیا نه با پودر و ارز دولتی اونم 9 بار حق مردم بدزدیم
    • مجهول الهویه IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      متاسفانه تهمت زدن برای طرفدارهای رقیب به یک روال معمولی تبدیل شده دآخه یزدگوار یحیی الان حاضره یک چیزی هم از جیب خودش بده دو تا بزیکن بخره یا یک چیزی هم بده و نذاره بازیکناش برن بخاطر پول. یعنی درکش اینقدر سخته که قهرمانی ای سی ال باعث میشه فرصتهایی براش پیش بیاد که تو اصلا نمیتونه صفراشو بشماری؟
    • دهقانی GB ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      بعضی رسانه های پرسپولیسی تو فکر اینن که به بهونه کرونا کاری کنن بازی های پرسپولیس قبل از فینال لغو بشه تا تیم پرسپولیس فرصت تمرین بیشتری دشاته باشه ولی چون دلیلی برای این موضوع پیدا نکردن از کرونا می خوان استفاده کنن. خدمت این دوتسان عارضم که تمامی بازی های لیگ درست سر تایم باید برگزار بشه و هیچکس در فدراسیون و سازمان لیگ و وزارت حق نداره این فرجه رو به پرسپولیسی ها بده. همونطوری که وقتی استقلال درخواست تعویق بازی سوپرجام رو کرد و گفتن نمی شه از الان هم باید همه بدونن که بازی های پرسپولیس طبق برنامه باید انجام بشه و هیچ بازی پرسپولیس قبل از بازی فینال آسیا نمی تونه لغو بشه. هواداران استقلال و تراکتور و ... در جریان باشند که دارن از همین الان برنامه ها رو برای لغو بازی های پرسپولیس می چینن
    • بیرجندی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      یکی از دلایلی که سازمان لیگ برنامه و تاریخ و ساعت بازی های لیگ رو اعلام نمی کنه برای این هست که بتونن با استفاده از ویروس کرونا دو هفته بازی ها رو تعطیل کنن تا پرسپولیس در کمال آرامش بتونه تمرین کنه و برای فینال آسیا آماده بشه. همه هواداران تیم ها بهشو باشید که سازمان لیگ سرتون کلاه نذاره. باید تمامی هفته ها برای تمامی تیم ها برگزار بشه و چیزی به نام استراحت وجود نداره. پرسپولیس باید آخرین بازیشو انجام بده و مثلا 5 روز وقت داره بره فینال آسیا رو بازی کنه. به سهیل مهدی و مسعود سلطانی فر هشدار میدیم که نخوان از این کلکا برای ما در بیارن چون دستشون رو شده برای همگی مردم.
  • کیسه حقیر IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    بعداز فینالیست شدن پرسپولیس به جای اینکه نماینده کشورمان برای قهرمانی در آسیا حمایت شود برای پرسپولیس حاشیه درست کردند به خاطر تیم ناپاک کیسه و وطن فروشها پرسپولیس کوبیدند وزیر و عوامل آن اجازه ندادن پرسپولیس برای جایگیزن های از دست رفت یک مدافع و یک مهاجم هدف بگیرید این بدانید ظلم به تیم پرسپولیس پایدار نخواهد بود پرسپولیس جواب همه ظلم ها و ستم ها در ۲۹ آذر با قهرمانی در آسیا و پنجمین قهرمانی لیگ و قهرمانی حذفی خواهد داد
  • کیسه مافیا محمدم ستارگان سرخ تتلیتی کاج دوچرخه IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    یحیی جان اگر تو مربی خوبی بودی برگرد به دقیقه ۸۸ دربی اون لحظات که ما پیروزی ها دو بر یک از استقلال پیشی گرفتیم آقا فرهاد مجیدی یک نگاه به ساعتش کرد و میلاد زکی پور را آورد تو بازی و زکی پور پاس را داد به میلیچ و میلیچ هم سانتر کرد و دانشگر کوبوند تو دروازمون تو هم اون لحظات داشتی به کنفرانس خبری بعد از بازی فکر میکردی که یک دفعه همه چی به هم ریخت ودر نهایت ششششششییییییییشششششششتایی شدیم و تنها افتخار پنجاه و هشت ساله پیروزی به باد رفت۶۶۶۶۶۶
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      پرسپولیس ۱۰ - ۱ استقلال پرسپولیس ۶ - استقلال ۰ پرسپولیس ۴ - استقلال ۱ در همه این نتیجه ها سرمربی پرسپولیس آلن راجرز کبیر هست
    • کیسه کش متوهم IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      کیسه کش یحیی اگه خوب نبود پرسپولیس با ۱۴ امتیاز اختلاف از کیسه قهرمان نمی کرد بهترین مربی غرب آسیا نمی شد و پرسپولیس فینالیست آسیا نمی کرد و انتقام کیسه را از پاختاکور نمی گرفت کیسه کش بازی پرسپولیس و النصر چند چند شد؟؟؟؟ کیسه کش دربی در طول ۱۲۰ دقیقه مساوی شد پنالتی هم که مربی نمی تواند تاثیر گذار باشد چون پنالتی مثل شیر یا خط هست اگر ما مثل شما متوهم بودیم ضربات پنالتی گل بازی حساب می کردیم می گفتیم النصر ۶ تایی کردیم الان در آسیا و دنیا ما را مسخره می کردند چون این حرف خلاف قانون فیفا ضربات پنالتی جز گل در بازی هست خوب پرسپولیس در ضربات پنالتی النصر برد آی اف سی بازی مساوی حساب کرد جایزه بلزی مساوی حساب کرد نه برد کیسه هروقت مثل پرسپولیس در زمین بازی ۶ تایی کرد بیاید کری بخواند چون کری جعلی پشیزی ارزش ندارد ناشی از توهمات هست
    • x IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      آخه عقده ای مگه پنالتی 6 داره؟ برو تو غارت که فردا دوباره قراره بیای بگی وزیر پرسپولیسی و هوچیگری کنی
  • شاهین طاهرخانی قالتون گذاش IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    یحیی تو چقدر ساده ای شاهین طاهرخانی اومد چایی مفتی خورد آخرش هم رفت پیکان اون یک استقلالی اصیل و متعصبه و باشگاه پیروزی را قال گذاشت
    • کیسه کش متوهم IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      کیسه کش اشتباه نکن خود شاهین طاهرخانی بعد از خروج از باشگاه عصبانی بود این دستور وزیر و توافق سمعیی بله قربانگو وزیر با خلیل زاده بود پرسپولیس بازیکن نگیر بابا مسعود کیسه اجازه ندادند پرسپولیس مدافع و مهاجم هدف بخرد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      مسلمان و فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان هم آمدند چایی مفتی خوردند و قال کیسه گذاشتند تازه رضا حققی هم قال کیسه گذاشت مسلمان و فرشاد احمدزاده و رضاییان و رضا حقیقی پرسپولیسی اصیل و متعصب هستند
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    تنها دلیل این حجم از مشکلات فقط قهرمانی کیسه کشا تو این فصله، کیسه کشا علی رغم کمک همه جانبه وزیر و بانک مرکزی و مجلس با هوچیگری و مظلوم نمایی و علنی از وزیر درخواست نابودی پرسپولیس کبیر رو دارند که تا اینجا وزیر هم برایشان سنگ تمام گذاشته
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    آقا یحیی مهم نیست مدافع جذب نشد بهتون ایمان داریم بهترین مربی ایرانید ! ان شا الله به امید خدا تمام کسانی که‌نخواستند ما قهرمان آسیا و لیگ شویم در این فصل سرافکنده خواهند شد چه‌ الداخلی و چه خارجی -:-:))))))
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    مهم حمایت های بابا مسعوده
    • ۴+۶ IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      حمایت از این بیشتر ۱۵۲ میلیارد تومان وزیر به کیسه بخشید و اجازه نداد پرسپولیس دفاع و مهاجم بخرید حمایت فقط حمایت وزیر از کیسه
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    اگر لنگ حکومتی حقیر رونالدو مسی زلاتان امپایه نیمار هازارد و کلیه بازیکنان بزرگ دنیا را هم داشته باشد بدون حمایت های حکومتی نهایتا برای بقا در لیگ مبارزه می کند و در روز آخر بواسطه یه پنالتی آلوده ماندگار میشود مانند ملوان که آن سالها رفت و برگشت قربانی شد تا لنگیها سجده شکر برای بقا در لیگ بجا آورند و در لیگ بمانند ولی اگر بدترین بازیکنان جهان را داشته باشد با حمایت های مافیایی و مهندسی شده جوکر جعل و فساد میزند اسنپ هم دیگه دست لنگیها را خوانده و انصراف داده ...حالا که لنگیها آماده نبودند بازیشان کنسل شد
    • کیسه حکومتی IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      کیسه کش از سوزش و حسادت توهم زدی هذیان میگی حتما پرسپولیس با حمایت آی اف سی و فیفا فینالیست آسیا شده خوب همه دیدن وزرات عربستان برای برد النصر مقابل پرسپولیس و فینالیست شدن آن چه حمایت هایی کرد و پاداش های میلیارد تومانی قبل بازی پرسپولیس دادند یا امکانات و بازیکنان و ثروت های السد و النصر ۱۰ برابر پرسپولیس و گران ترین بازیکنان خارجی داشتند پرسپولیس با همین تیم ظرف ۴ سال ۳ بار نیمه نهایی رفت و ۲ بار فینالیست شد لیگ ایران برای پرسپولیس کوچک هست ۴ سال قهرمان لیگ ایران با قاطعیت هست کیسه کش با اقتدار پرسپولیس در آسیا به عنوان قدرتمندترین تیم آسیا دوران حرف پوچ و توهم حمایت از پرسپولیس گذشت حکومتی کیسه سر پارس جم به خاطر کیسه بریدند ۴ تا بازی پشت سرهم ۴ پنالتی ناپاک و گل آفساید هدیه دادند کمک ۱۵۲ میلیاردی بابا مسعود مصنویت انظباطی بازیکنان کیسه از کتک کاری در فرودگاه امام و قطر خوب همه مردم می بینند کیسه تنها تیم حکومتی سال گذشته با کمک داوران با سهمیه آسیا سپاهان گرفتند پاکترین مقام کیسه باقاطعیت سومی مرفاوی هست
  • mehdiii IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    خدا رو شکر سکان کشتی پرسپولیس رو به دست کسی دادیم که پا جای پای برانکو گذاشته . اگر یادتون باشه در مقطعی برانکو هم تحت فشار شدید مالی باشگاه بود و دم بر نیاورد و حتی بازیکنا رو شارژ مالی و روحی می کرد . هر چی سنگ اندازی می کردن اون کار خودش رو می کرد. ادبیات و منش یحیی خیلی شبیه اون روزای برانکو شده یعنی فهمیده رمز موفقیت تو پرسپولیس چیه. این صبوری و متانت یحیی تمام نقشه ها رو خنثی می کنه. یعنی فکر می کنید نمی تونست تو ماجرای توهین دندونپزشک ، بی پولی ، جذب بازیکن و ... هوچی گری راه بندازه و جو تیم رو به هم بزنه ولی مردونگی کرد همه چی رو تحمل کرد و مطمئن باشید این تیم به کسی باج نمیده همون طور که تو آسیا همه رو انگشت به دهن گذاشت. به یحیی ایمان داشته باشید چون شایسته ترین جایگزین برا برانکوه.
  • Omid US ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    Ghoel Mohamadi ham eshtebah ziad darad, maselan Farshadeh Ahmadzadeh ra bayad negah midasht va shayad ham Mahini ra? aya Sheiri az Mahini behtar hast? shoma begeid

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی