مسعود سلطانی‌فر: فدراسیون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لیگ‌ها را برگزار کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور مبنی بر اعمال محدودیت‌ها به منظور قطع زنجیره کرونا، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرورزشی/ مدیریت ورزش؛ متن اطلاعیه مسعود سلطانی‌فر، درباره برگزاری لیگ‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
روسای محترم فدراسیون‌های ورزشی
اعضای محترم سمن‌های جوانان

با عنایت به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر اعمال محدودیت‌های فراگیر جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا لازم است اقدامات زیر به سرعت برنامه ریزی و اجرا شود:

۱- فدراسیون‌های ورزشی به تولید و پخش مجموعه‌های "ورزش در خانه" از طریق صداوسیما و فضای مجازی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده‌ها اقدام و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی لیگ‌های مختلف را برگزار کنند تا فضای شادابی برای مردم در منزل فراهم گردد.

۲- فدراسیون‌های ورزشی با استفاده از ستارگان ورزش کشور و قهرمانان و پهلوانان ورزشی نسبت به اعلام توصیه‌ها و تبیین پروتکل‌های بهداشتی اقدام و ضمن انتشار در فضای مجازی، در اختیار صداوسیما و رسانه‌های کشور قرار بدهند.

۳- جوانان فعال و توانمند در سمن‌های جوانان به عنوان پیشگامان خدمت و سلامت که از روزهای نخستین شیوع ویروس کرونا در میدان حاضر بودند و در ۹ ماه گذشته تلاش وافری برای کمک به مردم و کادر درمانی انجام داده‌اند، این‌بار هم ایجاد پویش خدمت وسلامت با فرهنگ‌سازی در فضای مجازی و تولید محتوای مناسب برای هموطنانی که در خانه می‌نشینند نسبت به آگاه سازی و آموزش اقدام کنند.

لازم است به صورت مستمر گزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزشی برای معاونین محترم ورزش قهرمانی و فرهنگی و ورزش همگانی و در حوزه سمن‌های جوانان برای معاون محترم امور جوانان ارسال شود.

وظیفه بزرگ جامعه ورزش و جوانان کشور است که همه تلاش خود را به کار گیرد تا در کنار کادر درمان ایثارگر و ملت عزیز ایران انشاالله از این آزمون هم سربلند بیرون می‌آید.

مسعود سلطانی فر
وزیر ورزش و جوانان»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین DE ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    بلی استقلال را تا دندان مسلح کردی باید هم موافق برگزاری لیگ باشی. سال قبل چرا لیگ را به موقع برگزار نکردی . بیچاره برهانی خودش کشت!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی