نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
هر دو پنالتی اعلام شده در دیدار فولاد و استقلال صحیح بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال کشورمان بر این اعتقاد است که محمدحسین زاهدی‌فر قضاوت خوبی در دیدار فولاد خوزستان و استقلال داشته است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در دیدار فولاد و استقلال گفت: زاهدی‌فر در هر دو نیمه به خوبی قضاوت کرد. نیمه اول صحنه خاصی نداشت که درباره آن صحبت کنیم و تمام تصمیمات درست بود. در دقیقه ۶۲ که داور به سود استقلال پنالتی اعلام کرد، مدافع فولاد با پای چپ خود، مچ پای چپ قایدی را زد که این بازیکن هم با زرنگی توانست داور را مجاب به اعلام خطای پنالتی کند. تصمیم داور به درستی اعلام شد و پنالتی کاملاً مشهود بود. پنالتی فولاد هم به این شکل بود که محمدحسین مرادمند وقتی در نبرد هوایی با موسی کولی‌بالی ناموفق بود، دستان خود را روی شانه بازیکن فولاد گذشت و با فشار مانع حرکت او شد. داور در این صحنه نیز به درستی پنالتی اعلام کرد و به مدافع استقلال کارت زرد نشان داد. در دقیقه ۸۴ درگیری بین آبشک و مطهری ایجاد شد و داور به درستی کارت زرد نشان داد تا بازی را مدیریت کند، اما در ادامه درگیری میان بازیکنان و نیمکت استقلال و فولاد پیش آمد. زاهدی‌فر در این صحنه هم به درستی در دو متری صحنه قرار گرفت و پس از دیدن تمام وقایع، از کارت زرد و قرمز خود به درستی برای خاطیان استفاده کرد. در مجموع نمره خوبی به قضاوت زاهدی‌فر می‌دهم و شاید از چند خطای میانه میدان چشم‌پوشی کرد، اما در عوض آوانتاژهای خوبی داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین DE ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    هدف شما از دفاع کور کورانه از داور چیست. شما ها باعث می شوید داوری ایران پیشرفت نکند. داور دیروز افتضاح بود حالا شما در مقام دفاع احساسی ازایشان هستید . این داور دیگر درست بشو نمی شود بازی بعدی هم از افتضاح تر. عامل اصلی مشکلات داوری پیشکسوتهای مثل شما می باشد. که در مقام نقد فقط تعریف را بلد هستید.. پنالتی که بر روی قایدی گرفت . اصلا توجیه ندارد. فقط هدیه می تواند پاک کند .
  • یه پرسپولیسی IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    اتفاقا هردو پنالتی اشتباه بود.با این کارا داوریمون تطهیر نمیشه بلکه اوضاع خرابتر میشه.
  • جواد آقائی IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    فقط بلدن ماستمالی کنند! ! هر پیشکسوت داوری ای که هوس پُست و مقام می کنه، سریعاً چشم بسته کارشناسی کرده و تمام اتفاقات و تصمیمات اشتباه داور رو به نحوی توجیه میکنه! ! مرد حسابی مردم که مثل تو کور نیستند و بخوبی همه چیز را دیده و داوری می کنند، فکر کرده الان هم اون دوران رادیو و تلویزیون های سیاه و سفیده! ! پنالتی اول کاملا اشتباه بود و پنالتی فولاد رو هم بخاطر جبران آن اشتباه، گرفت! ! یعنی یک اشتباه رو دو مرتبه انجام داد! !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی