زود بود آقای فکری، خیلی زود بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رفتار مربیان در تیم‌های بزرگ، باید سنجیده و محاسبه شده باشد و هر حرفی حتی در کنفرانس‌های خبری از مربیان استقلال و پرسپولیس شنیده نشود.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ چند روز پیش بود که اعتراض رسمی باشگاه استقلال در خصوص اعلام نام زاهدی‌فر برای قضاوت دیدار استقلال و فولاد، طی نامه‌ای رسمی از سوی احمد مددی به بهاروند ریاست سازمان لیگ تقدیم شد. اعتراضی که در مصاحبه‌ای عاقلانه از سوی محمود فکری مورد نقد و بررسی قرار گرفت و سرمربی استقلال گفت داور هم مثل همه افرادی حاضر در فوتبال مرتکب اشتباه می‌شود و قرار نیست هربار اشتباهاتش را به رخ او بکشند.

برداشت ما از این مصاحبه اما این بود که سرمربی استقلال قرار است با آرامش، تمرکز لازم و به دور از جنجال‌های مرسوم به کارش در این تیم ادامه بدهد اما یک ویدیو کوتاه در خوزستان، تمام کوشش‌های محمود فکری را بر باد داد. حالا همه چیز به ضرر فکری است؛ از شکست استقلال مقابل یاران نکونام در خوزستان بگیرید تا شکایت باشگاه فولاد و احضار سرمربی استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تیم را در هفته دوم رقابت‌های لیگ به کانون حاشیه سوق داد.

آنچه مسلم است اینکه محمود فکری چند سال از استقلال دور بود و روی نیمکت تیم‌هایی نشست که بازتاب رسانه‌ای آنها با تیم‌های بزرگ پایتخت قابل مقایسه نبود. فکری لابد برای لحظه‌ای فراموش کرد در استقلال، هر حرکتی زیر ذره‌بین قرار می گیرد و دوربین‌های امروز، در بدترین حالت ممکن همه وقایع را ثبت می‌کنند. در نتیجه رفتار مربیان در تیم‌های بزرگ، باید سنجیده و محاسبه شده باشد و هر حرفی حتی در کنفرانس‌های خبری از مربیان استقلال و پرسپولیس شنیده نشود.

مربیگری در این تیم‌ها باید با احتیاط، ظرافت و دقت لازم صورت بگیرد؛ در واقع این اتفاق به مردان صبور، عاقل و دوراندیش نیاز دارد که به نظر می‌رسید فکری می‌خواهد چنین مربی خاصی برای تیمش باشد. امروز اما با اتفاقات رخ داده در خوزستان چه باید گفت؟ آیا محمود فکری از این حاشیه‌ای که بی‌دلیل برای خودش ایجاد کرد، نجات پیدا می‌کند؟

هفته دوم لیگ، برای استقلال با یک باخت همراه شد و سرمربی اش (مقابل یک مربی جوان‌تر که لب خط، شاگردانش را تهییج می‌کرد و اصطلاحاً می‌دانست چه کند) به حاشیه رفت و این مسئله برای تیمی که باید برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگد خیلی زود بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    فکری ناراحت بوده چون بازی ای رو که باید ۳بر ۱ میبردیم باختیم ولی عیبی نداره از هفته بعد استارت قهرمانی رو میزنیم و هفته ۲۴ قهرمانیمون مسجل میشه تا لنگیها بسوزن خخخخخ
    • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      جوک گفتی خخخخخخ
    • علیرضا سپاهانی IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      استقلال با فکری بخت اول قهرمانی تو لیگ برتره، ببینید کی گفتم
    • mohsen IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      هرسال استارت می زنید ولی روشن نمی شه بعد آخر فصل وزیر و داور شروع می کنن به هل دادن تا شاید سهمیه بگیرید در کل امسال هم همین طوره
  • شادوماد IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    خیلی زود باید کادر فنی رو عوض کنن.واقعا در حد استقلال نیستن. اینجوری امسال رو از دست میدیم
    • مینا از لندن IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      سرمربی تیم ما باید امیرحسین صادقی شود چون هم با اخلاق تر هست و هم بافرهنگ تر هست و اصلا حاشیه ندارد تیم مربی بزرگ مثل صادقی می خواهد هواداران از صادقی حمایت کنید
    • Ali US ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      مينا از لندن ،،،همون گودي سابق خخخخخخخخخ
  • شمسعلی IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    در اینکهههه فکری نباید اون لفظ رو بکار می برد شکی نیست ولی فرق فکری با نود درصد ادمهای این فوتبال اینه که فکری حرفش و صداش تو کلیپ افتاد و واسه بقیه نیفتاده تا الان.وگرنه حاضرقسم بخورم نود درصد و بیشتر مربیان و بازیکنان از این الفاظ استفاده میکنن یک جوری توقع دارید انگاز از یک عضو هییت علمی دانشگاه تهران این حر ف رو شنیدید مربی و بازیکن فوتبالی نود و نه درضد از قشر ضعیف جامعه هستن.من مطمینمممممم همه فوتبالی ها از این الفاظ استفاده میکنننن
    • بلال IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      نه ی وقت نگی داداش یحیی یکبار تو عمرش حرف زشت نزده
  • ناشناس US ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    امیدوارم ۱۴۰۰ ک رسید وزیر بعدی به فکری فحش ناموسی یاد نده، به شیخ نگه اعتراض کن و درگیر شو و یادش نره به اون ۱۰ نفر کادر فنی رو نیمکت یاد آوری کنه ک دانشگر تو زمین نیست و ۱۰ دقیقه هست به جاش کسی رو نیاوردید داخل زمین.
  • کیسه حقیر IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    وقتی فیلم توهین زشت خانواده حجازی به نوراللهی دیدیم و الان همان الفاظ زشت و زننده تر از سرمربی تیم کیسه دیدیم فهمیدیم مکتب کیسه مکتب توهین جعل و فتوشاپ دروغ و ریا هست
    • اس اس IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      شما به ادبیات سلاطین !! پرسپولیس ببخشید
  • ... IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    تو فوتبال، اینجا یا اون ور آب، همه جا کم و زیاد همینه، اما محمود هنوز تو خلسه انتخاب برای سرمربی گری استقلاله و حواسش نیست کجاست! جدایی بدور از اخلاق از تیم قبلی برای پیوستن به تیم جدید، زبانِ اشتباه بدن(بخوانید افتضاح) موقع صحبت دکتر نوروزی روی آنتن زنده برنامه لیگ برتر (همین چند هفته پیش و در مسئله استعفای تیم پزشکی)، دوربین هروقت رو صورت محمود می رفت به مسخره گی لبخندی روی لبش بود که واقعاً شان یه سرمربی اونهم موقع دادخواهی پزشک تیم نیست. پیشتر البته ویدیوی خانواده حجازی( توهین به احمدنور)، درگیری و توهین چند الف بچه در فرودگاه به کادر کارکشته پزشکی تیم(و رسانه ای نشدن ادب کردنشون)، اظهار نظر خالی از عقل و منطق سرپرست استقلال برای صحبت با مراجع خارج از فوتبال! برای دعوت بازیکن به تیم ملی! افتضاح پخش صدای مدیر قبلی توسط خَلی..(ببخشید وقتی استراماچونی بشه استرا) رئیس هیئت مدیره فعلی روی آنتن زنده (که مصداق جرم میتونه باشه)، و غیره... اینها همه ناشی از انتخاب غلط مدیریت باشگاههای بزرگی چون استقلال و پرسپولیسه که: آب از بالا به پایین میاد و توقع بیش از این خطاست.
  • امیرحسین IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    از مکتب کیسه حقیر مگه چیزی به جز این انتظار دارید
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    آقای محمود فکری باید با اشد مجازاتی که قانون تبیین کرده مجازات گردند تا نهیبی به ایشان باشد ایشان شاگرد معلم اخلاق مرحوم ‌پورحیدری بزرگ هستند حال چگونه به خود اجازه چنین رفتاری می دهند؟متاسفم برای مدیران منصوب وزارت ورزش که در انتخاب سرمربیان استقلال هیچ هدفی جز ضربه زدن و نابودی استقلال در اندیشه و فکر ندارند. مطمئنا فشار بسیار زیادی بر دوش آقای محمود فکری است ولی این دلیلی بر این رفتار سخیف ایشان نیست . اگر من و شما فحاشی کنیم هیچ حرجی بر ما نیست اما سرمربی تیم فوتبال استقلال باید اسطوره اخلاق جوانمردی شرافت و مردانگی و صبر و تحمل باشد که متاسفانه در این چند ساله بدلیل فشار بیش از اندازه اسطوره های باشگاه استقلال را نابود کرده اند و این آخری آقای محمود خان فکری است‌. امیدوارم آقای فکری کمی به خود بیاید و صبر و تحمل خود را بالا برد و متنبه شود.استقلال و استقلالی فقط و فقط ادب شخصیت شرافت انسانیت مردانگی و تلاش و ... را میخواهد در آخر اگر قهرمانی هم حاصل شد که چه بهتر ولی مطمئنم تا ۱۴۰۰ آب خوش از گلوی استقلال پایین نمیرود
    • ابرام US ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      فربان محترمانه عرض میکنم تا ۱۵۰۰ هم تو همین ما یه ها یید و افکارتان در حوالی همین جنا ب فکری . ایشان که علاوه بر اسطوره گی ٬ تشابه فکر و فکری پروفایلی اشان هم از اتفاقات عجیب خلقت است همونی که می فرمایند در و تخته را جور میکند در ایشان بمنصه ی ظهور و بروز رسیده است . آفتاب آمد دلیل آفتاب . قندلی ها ی شما اگر در ظاهر دورند در با طن و اصل که نزدیک اند . قندل دارید ٬ سوبله و چوبله دارید ! فتل دارید ٬ کامی خان منزوی و حا ج خلیل دارید تازه سلطانی دارید که در سخاوت و عطوفتش همان بس که بگوییم که البته گفته اند تاج و تخت به رقیب پرسپولیسی خود بخشید و از سلطانی گذشت و به نان و کبابی قناعت کرد که ناشی از افتادگی او بود : کوبیده! شما چه کردید که خبر ورزشی را رها نکرده و دایم در آرزوی انتهای ۱۴۰۰ هستید . بخود آیید و در خیال زحمت ما نباشید که فرموده اند مگس را : سیمرغ را بی خیال ٬ بیش از حد به بالا نپرید که به این بیژاما های وارداتی چینی اعتباری نیست و سرمایه خود در سر راه قرا داده و باعث درد سر ما می شوید . بس است دیگر ای دنباله روهای شیرینی خور مگس نما .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی