در کشتی همه کرونا دارند، مگر خلاف آن ثابت شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با ابتلای جمع کثیری از اهالی‌کشتی به کرونا، باید گفت همه کشتی کرونا دارند، مگر خلاف آن ثابت شود.

خبرورزشیمهدی شیروانی؛ محدودیتهای شدید بهداشتی، کنترلی و مراقبتی برای جلوگیری از شیوع و گسترش‌کرونا از دیروز درکشور آغاز شد. وزارت‌بهداشت و ستاد مقابله ‌با کرونا، هرچقدر هم بر محدودیتهای اجتماعی، بهداشتی و ...... بیفزایند تازمانی که همه هموطنان خود را مقید به ‌رعایت محدودیتها و ملزم به ‌اجرای مراقبتها و کنترلها ندانند، هیچ موفقیتی نصیب جامعه نمی‌شود. 

جامعه‌کشتی با رعایت همه مقررات و پروتکلهای بهداشتی، دور رفت مسابقات لیگ‌برتر کشتی‌آزاد و فرنگی باشگاههای ‌کشور، مسابقات انتخابی تیمهای‌ملی در۲۰ وزن آزاد و فرنگی، همچنین یکی دو مرحله از اردوهای‌ آماده‌سازی تیمهای‌ملی را برگزار کرد، اما اتفاقاتی بیرون از مسابقات، اردوها، تمرینات و ... به‌کشتی کشور تحمیل شد که دیگر نمی‌توان به‌درستی راجع به‌هیچ حادثه، اتفاق یا موضوعی مربوط به‌کرونا بویژه در جامعه‌کشتی، حرف زد یا اظهارنظر کرد. 

مبتلا شدن حمید سوریان، سیدجلال عسگری، محسن کاوه، محمد بنا، غلامرضا محمدی، عباس حاج‌کناری، مهدی تقوی، ابراهیم مهربان، مسعود مصطفی‌جوکار، پژمان درستکار، مصطفی حسین‌خانی، حسین نوری، محمدرضا گرایی، علیرضا نجاتی، امین طاهری، علیرضا لرستانی، ابراهیم جوادی، محسن صفری و ... به‌خوبی بیانگر درگیر بودن جمع کثیری از اهالی‌کشتی با این ویروس منحوس است. با ابتلای این جمع‌کثیر به کرونا، باید گفت همه کشتی کرونا دارند، مگر خلاف آن ثابت شود! 

البته نکته مهم درابتلای جامعه‌کشتی به کرونا، این است که همه این افراد یا اکثریت قریب به‌اتفاق آنها دربیرون از برنامه‌های کشتی اعم از مسابقات، اردوها، تمرینات و ... مبتلا به کرونا شده و اکنون درحال گذراندن دوران درمان و نقاهت هستند یا با پشت‌سر گذاشتن آن، خاطرات ناشی از ابتلا به کرونا را مرور می‌کنند. 

باتوجه به رعایت همه مقررات و پروتکلهای بهداشتی از سوی دست‌اندرکاران کشتی قبل‌از حضور یا شرکت در مسابقات، اردوها، تمرینات و ... باابتلای آنها به کرونا دربیرون از برنامه‌های‌کشتی، باید گفت اگر هموطنان پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکنند، همه مراقبتها و رعایت امور از سوی کشتی‌گیران، مربیان و مسئولان‌کشتی هیچ فایده و ثمری نخواهد داشت و همه تدابیرو مراقبتها نقش برآب می‌گردد. لذا از هموطنان استدعا می‌شود، آنها هم بارعایت مراقبتهای بهداشتی در سال‌المپیک، ملی‌پوشان کشتی را مساعدت و یاری کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی