یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
۶ |
۳
داستان جادوگری در اهواز چه بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار فولاد- استقلال حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. علاوه بر منتشر شدن کلیپی از محمود فکری سرمربی استقلال، کلیپ دیگری از این دیدار پخش شد که در زمان پخش زنده، گویا همراه صدای یک جادوگر بوده است. 

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ دیدار فولاد- استقلال مطابق انتظار یک دیدار حساس و پرحاشیه بود که در نهایت با برتری ۲ بر یک فولاد به پایان رسید. 

اما جدا از مسائل فنی، این دیدار حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. علاوه بر منتشر شدن کلیپی از محمود فکری سرمربی استقلال، کلیپ دیگری از این دیدار پخش شد که در زمان پخش زنده، گویا همراه صدای یک جادوگر بوده است. 

داستان از این قرار است که در دقایق ابتدایی نیمه دوم و زمانی که عارف غلامی مدافع استقلال قصد دارد بازی را به گردش دربیاورد، صدایی از کنار زمین به گوش می‌رسد که یادآور انیمیشن‌های گذشته است که معمولاً شخصیت‌های کارتونی برای خواندن ورد جادوگری به زبان می‌آوردند. در گذشته این باور بود که واژه «اجی، مجی، لاترجی» ویژگی‌های شفادهنده دارد که البته خرافاتی بود که میان مردم رواج داشت. گمان می‌رود این واژه ریشه در زبان آرامی که بیش از ۳ هزار سال قدمت دارد، داشته باشد. اما برخلاف اینکه در فضای مجازی این شایعه به راه افتاده که این ورد را یک جادوگر خوانده که همراه یکی از دو تیم بوده است، داستان برخلاف شایعاتی است که در شبکه‌های اجتماعی نشر داده می‌شود. 

گویا یکی از همراهان دو تیم که به میکروفن‌های استادیوم نزدیک بوده، به قصد مزاح و شوخی عبارت «اجی، مجی، لاترجی» را به کار می‌برد که دست بر قضا صدای او از طریق تلویزیون منتشر شده و باعث شایعات عجیب و غریبی در رسانه‌ها می‌شود که آن را به حضور یک جادوگر در کنار زمین ربط داده‌اند. به هر حال جدا از حاشیه‌های درون و بیرون زمین، دیدار استقلال و فولاد تنها خبر حضور یک جادوگر را کم داشت.

ویدیو| صدای جادوگر بازی استقلال و فولاد لو رفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    کیسه کشا کلا ناامید شدن و فهمیدن با تمام حمایت ها امسالم خبری از جام نیست،حالا دست به دامن جادوگر شدن و برای عارف غلامی ورد جادویی خوندن خخخخخ
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    من همون وسط بازی شنیدم‌ یعنی روده بر شدم خخخخخخخخ (اجی مجی لاترجی )
  • یه پرسپولیسی قدیمی IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    به تمام بهونه ها و ننر بازیهای بچه لوس حکومت، بهونه جادوگری هم اضافه شد!!!
  • امیرحسین IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    الان کیسه کشا میگن چون جادوگر بود ما نبردیم حساب نیس خخخخ
  • ! IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    اینهمه حاشیه فقط برای استقلال
  • محمدطاها IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    سیرک فوتبال ایران:))) هیچی مسخره بازی و شیرین کاری یه نفر بود حالا بس که بعضی ها غرق در خرافات هستند// تو فضای مجازی شایعه درست کردن‌ که وردخوانی رمال تو ورزشگاه بود// می گفتند با توجه به پیشینه بعضی از تیم ها در استخدام جادوگر این میتونه یه سرنخ برای پیگیری حضور جادوگر و رمال تو فوتبال ما باشد//آخه کی به شکل جدی با اجی مجی قصد جادو و جنبل می کند:/ عجبااا حیرتااا..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی