نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
سعید آذری: محمود فکری و فرهاد مجیدی با جواد نکونام رقابت دارند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: مربیان استقلال مثل فکری و مجیدی یک رقابت زیرجلدی با نکونام دارند که این موضوع روی حساسیت بازی گذشته تاثیر داشت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سعید آذری در خصوص رد شدن حکم محرومیتش با حکم کمیته استیناف اظهار داشت: بعد از بررسی که کمیته استیناف انجام داد بر اساس همان مفاد مندرج در کمیته اخلاق حکم لغو شد و نشان داد که با من بمیرم و تو بمیری نبوده که این حکم لغو شده و با مستندات حقوقی این حکم صادره لغو شده است.

وی درباره اتفاقات رخ داده در بازی فولاد و استقلال و بیانیه باشگاه خوزستانی افزود: فولاد از ابتدای این بازی تلاشش این بود که با به کارگیری سیستم‌های مختلف و با استراتژی مشخص مسابقه را اداره کند و برنده شود. طبیعتا هر مربی قبل از بازی برای هر مسابقه استراتژی تعیین می کند که شامل بخش های خاصی است.در این بازی هم فولاد از ابتدا جنگنده ظاهر شد.

مدیرعامل فولاد تصریح کرد: من فنی نیستم و این موضوع را باد کارشناسان فن  و مربیان در موردش صحبت کنند ولی فولاد در این مسابقه در طول حدود ۱۰۰ دقیقه توانمندی فنی را داشت و با توجه به تصمیمات زاهدی فر که در تلویزیون نشان داده شد درست است، در نهایت برنده شد. 

وی خاطرنشان کرد: البته به این موضوع هم اشاره کنم که حساسیت‌های این بازی به رقابت زیرجلدی که مربیان استقلال با نکونام برای هدایت این تیم دارند ارتباط داشت. حتی سال گذشته این موضوع در مورد فرهاد مجیدی هم اتفاق افتاد و امسال هم محمود فکری به استقلال رفته این مسئله وجود داشت. در ابتدای امسال هم حتی تا آخرین لحظه قرارداد با فکری با وجودی که نکونام با فولاد قرارداد داشت اما با وی تماس گرفتند. به نوعی آنها می‌خواستند به هر شکلی اثبات کنند که برتری وجود دارد اما دیدید این موضوع روی توانمندی روانی مربیان تاثیر گذاشت و شما دیدید که تمرکز آنها به هم خورد و حتی در طول بازی شاهد صحنه‌های خوبی نبودیم.

آذری در واکنش به بیانیه باشگاه استقلال گفت: قبل از بازی من در بیمارستان بودم که نکونام با من تماس گرفت و گفت استقلالی‌ها بیانیه دادند در مورد آقای زاهدی‌فر و مدعی شدند که چون سال قبل در بازی سپاهان این داور اشتباه کرده ممکن است در بازی با ما هم این اشتباهات را انجام بدهد. نکونام نظر من را پرسید که من گفتم در این خصوص اجازه نمی‌دهم هیچ بیانیه‌ای صادر شود چون نباید روی داور فشار وارد کنیم و اجازه بدهیم داور بیاید و کارش را انجام بدهد. حتی صراحتا به نکونام گفتم من زیاد اهل بیانیه دادن نیستم.

مدیرعامل فولاد که با برنامه فوتبال برتر صحبت می‌کرد ادامه داد: بعد از آن ویدیو که از سرمربی استقلال بیرون آمد موجی از اعتراضات در خوزستان به راه افتاد و مردم خواستند که حق باشگاه فولاد و مردم این استان گرفته شود. این درخواست هم بیانیه نبود، در هر صورت با وجود اینکه می دانم خود آقای فکری بیشتر از همه ما ناراحت بود  ولی شکایت خودمان را ارائه کردیم. بعد از آن بیانیه‌ای از سوی باشگاه استقلال صادر شد که بیشتر دنبال تسویه حساب شخصی با من بودند حتی به نوعی عنوان کردند که بخشیدن من توسط کمیته استیناف رفاقتی بوده  که دوستان حتی با این کار ارکان حقوقی فدراسیون را زیر سوال برده بودند وگرنه من کار قانونی خودم را انجام دادم.

وی تاکید کرد: به هر حال اشتباهی رخ داده و نمی‌شود آن را کتمان کرد من اگر مدیرعامل آن باشگاه بودم بلافاصله عذرخواهی می کردم. مطمئن هستم خود هواداران استقلال هم از این مسئله ناراحت شدند. ۱۸ سال است در این فوتبال مدیر هستم و زمانی که فکری کاپیتان با تعصب استقلال در این فوتبال بوده من هم بوده‌ام. سال قبل با فولاد به نساجی ۳ بر ۲ باختیم ولی بعد از پایان مسابقه به سمت او رفتم و تبریک گفتم. بارها با تیم‌های بزرگ بازی کردیم و به رختکن رفتم و به آنها تبریک گفتم، این خیلی ساده است که مدیران استقلال به جای بیانیه با یک عذرخواهی کوچک قضیه را جمع می‌کردند.

آذری خاطرنشان کرد: هفته گذشته رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس آقای گرگ کلارک صحبتی در مورد فوتبال بانوان و بازیکنان رنگین پوست کرده بود که اصلاً فهوای توهین آمیزی نداشت ولی اینجا همه توهین شنیدیم و گفتیم ای کاش آقای فکری کمی فکر می‌کرد ولی بدهکار هم شده‌ایم.

در ادامه احمد مددی روی خط برنامه رفت و صحبت هایی را در مورد آذری انجام داد که مدیرعامل فولاد خوزستان در واکنش به اظهارات سرپرست باشگاه استقلال عنوان کرد: من در ابتدا چون بزرگتر هستید عرض سلام می‌کنم و باید بگویم از ۱۰ دقیقه قبل تصویر سرپرست باشگاه استقلال را به صورت اتفاقی می‌دیدم و فکر می‌کنم او آنقدر استرس داشت که با ۱۰-۱۲ دستمال کاغذی صورتش را پاک می‌کرد.

مدیرعامل فولاد ادامه داد: خطاب به مددی می‌گویم شما در جایگاهی نیستید که از من سوال کنید که چرا کمیته اخلاق من را محروم کرد. من رزومه شما را خواندم که در روزنامه‌های مختلف از جمله خبر سیاسی سردبیر بودید ولی لطفا صورت مسئله را پاک نکنید! شما بهتر است در مورد الفاظ آقای فکری صحبت کنید و نگران ورزشگاه اهواز و دیدار رقبا با تیم فوتبال فولاد خوزستان نباشید.

وی تاکید کرد: رزومه مدیریت من مشخص است و از سال ۸۳ که به عنوان  مدیر وارد فوتبال شدم همه من را می‌شناسند. در خصوص مسائل کمیته اخلاق هم عیناً رای را به رسانه‌ها دادم. من به خاطر مصاحبه‌هایی که علیه آقایان بهاروند و طالقانی و رئیس کمیته داوران محروم شدم از من شکایت شد که   شما خودتان را در مقام وکیل مدافع این آقایان در بیانیه دیده بودید که آقای آذری به وزارت ورزش و سازمان لیگ حمله کرده است.شما فقط می‌توانید در مورد اتفاقی که مربی تیمتان رقم زده صحبت کنید. 

آذری ادامه داد: بهتر بود شما همان شب عذخواهی می‌کردید و توضیح می دادید ولی من فکر می‌کنم محمود فکری به خاطر آن فیلم از همه شما بیشتر متاسف است ولی نه تاسفی در گفتار و رفتارتان می‌بینم بلکه هنوز هم نتوانسته‌اید به خودتان مسلط باشید. اینکه من چقدر پول به این فوتبال آوردم و چقدر مدیر درآمد هستم در حیطه شما نیست که از من سوال کنید. من خودم به نکونام اجازه ندادم روی خط برنامه بیاید چون تیم ما بازی دارد. جالب است در این یکی دو روز تنها کسی که حرفی نزده  خود محمود بوده است. مددی توهین به نوامیس مربی و بازیکن من را به کوه یخ تبدیل کرده اما سوال من این است توهین کننده را مددی به مثابه چه می‌داند؟

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: آقایان یک بیانیه دادند و گفتند آذری باید عذرخواهی کند و من هم در ۷ مورد عذرخواهی کردم. این عذرخواهی هم در صفحه اینستاگرامم وجود دارد. من به جای شما در استقلال به خاطر آن ویدیو عذخواهی کردم. من به خاطر اینکه تیم شما ۱۰ نفره بازی کرد عذرخواهی کردم. من به خاطر اینکه کادر فنی شما ۱۰ دقیقه دیاباته را بیرون نگه داشت عذرخواهی کردم ولی به نظرم  با یک عذخواهی کوچک این موضوع حل می‌شد. من از شما به عنوان یک فرد فرهیخته فرهنگی انتظار داشتم به جای بیانیه عریض و طویل در حد یک خط یک عذرخواهی کوچک می‌کردید و الان هم این همه استرس را تحمل نمی‌کردید.

وی در ادامه تاکید کرد: من تازه فهمیدم چرا فکری چنین توهین‌هایی کرده است؟ باشگاهی که مدیرش به عکاس ما می‌گوید آقای کارت به کارت ادبیاتش باید همین باشد. بنده اگر حرفی در مورد استقلال و پرسپولیس کردم در واکنش‌های حقیقی خودم بود. پست‌هایی که من می‌گذارم اکثرا انگیزشی بوده است. مدیرعاملی که هنوز توهین ناموسی مربی‌اش را قبول نکرده و شجاعت عذرخواهی را ندارد.

آذری تاکید کرد: همه این داستان‌ها را هم از روی کاغذ می‌خوانید ولی فرافکن شما هستید و اگر به جای مثنوی هفتاد من که می‌ویید عذخواهی می‌کردید همه چیز درست می‌شد. مسعود اکبری عکاس رسمی باشگاه فولاد است که سازمان لیگ برای او کارت صادر کرده اما شما به وی تهمت جاسوسی زدید.

مدیرعامل فولاد یادآور شد: اگر عکاس باشگاه فولاد مشکلی داشت کمیته اخلاق اجازه فعالیت به وی را نمی‌داد اما اگر تمام این هنرها را که امشب نشان دادید روی مدیریتان کار می‌کردید هفته قبل آن آبروریزی‌ها را به بار نمی‌آوردید. هر دقیقه در تیم شما یک نفر در حال صدا ضبط کردن است و هفته قبل اثرات آن در همین برنامه مشخص شد. من تاکید می‌کنم به جای شما از مردم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم سه چهار پیچ کوه یخ‌هایی که گفتید نصیب شما هم بشود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی قدیمی IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    مدیر فقط سعید اذری این ادم همه ویژگی های یک مدیر خوب برای استقلال را داره امان از دست سلطانیفر که نگذاشت اذری بیاد استقلال
    • حمید علوی CA ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      آذری جان فکرت به تیمای خودت باشه. انقدر در مورد استقلال سه نقطه نگو. استقلال به تو‌ چه مرد حسابی؟! ضمنن در مقایسه با آقای فکری یا حتی آقای مجیدی، نکونام اصولا برای ما اصلا استقلالی محسوب نمیشه. کسی که با استقلال قراداد دلاری موقت بسته استقلالی نیست. کلا دو فصل در استقلال نبوده. فکری ۱۴ سال برای ما بازی کرده.
  • کیسه حکومتی IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    کیسه کش ها از همه طلبکار هستند انگار ۱۵ تیم لیگ دروغگو می گویند فقط یک تیم حکومتی کیسه درست می گوید کیسه با قلدر بازی و حکومتی بودن از همه طلبکار و ۱۵ تیم فدای تیم ناپاک کیسه شوند
    • افشين فرشچي زده IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      شما فرش نداريد؟
  • ناشناس IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    در توهین و بی اخلاقی با هم رقابت دارن
  • رضا IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    یکی به این آذری بگه،کافیه ،لطفا هییییییییس
  • محمد پرسپوليسي IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    ولي انصافا بهترين مورد براي مربي گري تو کيسه همين نکونام . ببين کي گفتم
  • امیرحسین IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    مجیدی که هر بازی می برد هیس نشون می داد هر بازی هم می باخت چند تا بازیکن اخراج می کرد هر زوز تو رختکن دلار پخش می کرد کم مونده بود داور بگیرا بزنه حالا هم فکری البته الان اولاشه ذات فحاشی فکری هم بیشتر م ی بینید نمونه بارزش همین فحش ناموسیش به بازیکن فولاد و ......
  • ss IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    عکاس تیمت خیلی خوشگل کنار مربی تیم ما وایساده داره جاسوسی میکنه ، بعد تو میگی باید بهش احترام بذاریم!!!!!!!!!!!!!!. کاش بهش یه میوه و شیرینی هم میدادیم!!!!!!
    • امیر فولادی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      وای آخه کیسه کشا حسین امانتی جزو خو کادر فنی کیسه هست کودکان کیسه کش عملیات دشمن فرضی سازی شروع کردند خخخخخخخخ
    • ss IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      به نظر توی آدم بالغ تدارکات تیم یهویی فرار میکنه؟!!!
  • سروستانی PL ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    هجوم بیارید لنگیا .یه مطلب جدید گذاشتند توش در مورد استقلال صحبت شده پس با سرعت کارای دیگه رو زمین بزارید شروع کنید به کامنت های فحاشی .بی فرهنگی خودتونو زودتر شروع کنید زود باشید الان موقع فحاشی و تخلیه شدنه .حالا مهم نیست اسطوره فحاشی دنیا علی پروبن و اسطوره لفظ های زشت و ناموسی مجتبی محرمی و اسطوره های دست های پرکار نصرتی و شیث و اسطوره زن های صیغه ای محمدخانی اینا همه مال شما هستند و همیشه تو بازی های لنگ این الفاظ مثل نقل و نبات استفاده میشه و هیچ کدوم از مربی یا بازیکناتون محروم نمیشن.به هر حال الان وقت تخلیه شدنتونه .الان شروع کنید به کامنت های فحاشی .شروع کنید به تفسیر کردن حقارت خودتون رو نشون بدید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی