سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
۲ |
۲
طلب گابریل کالدرون چگونه پرداخت می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا در صورت برنده شدن کالدرون در راین پرونده مطالبات این مربی آرژانتینی از محل پاداش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت شود.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ امیرعلی حسینی معاون روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده گابریل کالدرون و دستیارانش اظهار داشت: وی دو دستیار به نام های اینیگو و خواکین داشت که مدیریت وقت باشگاه تشخیص داد روند رسیدگی به پرونده اینیگو به دلیل هزینه های زیاد از دادگاه CAS خارج شود و قرار شد پول این مربی را خارج از دادگاه پرداخت کنیم. پرونده کالدرون و خواکین هم در CAS جریان دارد.

وی افزود: مرتب از دادگاه عالی ورزش نامه میآید و ما هم جوابیه میفرستیم. داور پرونده مشخص شده و باید جلسه استماع تشکیل شود. پس از برگزاری جلسه رای را صادر میکنند. معمولا دادگاه حکمیت ورزش نسبت به فیفا و کنفدراسیونهای قاره ای برای رسیدگی به پروندهها روند کندی دارد.

در همین ارتباط شنیدیم احتمالا در صورت برنده شدن کالدرون در راین پرونده مطالبات این مربی آرژانتینی از محل پاداش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    ععععع اون پولو که لنگیا میگفتن پیشاپیش دادین به ما خخخخخخخخخخخخخخخخ سلام لنگی از بیت المال چه خبر از وضعیت اقتصادی و کمر شکن چه خبر ؟!!
  • Ali IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    کسی که این مطلب و نوشته نمیدونه ای اف سی دلاری پول نمیده برا تحریما فقط خواسته یه چی نوشته باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی