نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
علی کریمی: تمام بازی‌ها برای ما مثل فینال است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ایرانی تیم قطر پیش از دیدار با العربی گفت: خوشحالم در تیم قطر حضور دارم و برای تمام بازی‌ها آماده هستم.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ تیم فوتبال القطر فردا(پنجشنبه) در هفته هفتم لیگ ستارگان از ساعت ۲۰:۱۵ به وقت تهران به مصاف العربی می‌رود.

علی کریمی بازیکن ایرانی القطر در نشست خبری این بازی گفت: در ابتدا باید بگویم از حضورم در تیم قطر خوشحالم. تلاش می‌کنم در خلال عملکرد تیمی و همکاری خوب با همبازی‌ها و کادر فنی نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

وی افزود: به نظرم تمام بازی ها مثل فینال است و باید برای کسب نتیجه مطلوب جنگید. تمام بازی‌ها برای ما اهمیت دارد و وظیفه من و دیگر بازیکنان این است که با تمام قدرت بازی کنیم و نتیجه خوب کسب کنیم.

هافبک سابق استقلال درباره فضای تمرینات القطر، گفت: من به همراه تیم تمرین کردم و بعد از آن در فیفادی به اردوی تیم ملی ایران ملحق شدم. بعد از اتمام تعطیلات دوباره به تمرینات قطر پیوستم. در حالت کلی فضای خوبی اینجا حاکم است و من نیاز به فرصت دارم تا بیشتر فضای اینجا را بشناسم.

العربی در این فصل مهدی ترابی و مهرداد محمدی را در اختیار دارد و این بازی به نوعی دربی ایرانی‌های قطر به شمار می‌آید. البته هر دو بازیکن ایرانی العربی اکنون مصدوم هستند و معلوم نیست در این بازی حضور داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی