جواد زرینچه: باید از استراماچونی یاد بگیرند که هر زمان مصاحبه نکنند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال با اشاره به اتفاقات بازی با فولاد خوزستان گفت: اتفاقاتی که در این دیدار افتاد، زیبنده استقلال و فکری نبود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ جواد زرینچه درباره برتری استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: فارغ از بازی، مهمترین موضوع برای استقلال، آرامش و دوری از حاشیه است. محمود فکری و همکارانش به کارشان ایمان دارند و تنها نباید اجازه دهند تیم دچار حاشیه شود.

وی افزود: باید از استراماچونی یاد بگیرند که هر زمانی مصاحبه نکنند و حواس‌ها به همه چیز باشد. محمود فکری و پرویز مظلومی باید این کار را در استقلال انجام دهند و باشگاه هم امکاناتی مثل البسه، زمین تمرین و ... را فراهم کند تا تیم با آرامش به سمت موفقیت برود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اتفاقات بازی با فولاد خوزستان گفت: اتفاقاتی که در این دیدار افتاد، زیبنده استقلال و فکری نبود. استراماچونی اوایل فصل گذشته صندلی پرت می‌کرد و توپ را شوت می‌زد اما با او صحبت شد که با آرامش همه چیز حل می‌شود. تصمیمات عجولانه و عصبانی شدن دردی را دوا نمی‌کند. آرامش، کلید موفقیت فکری است. 

وی در پایان درباره درگذشت مارادونا گفت: باور کردنی نیست که دیگر او را نداریم. مارادونا در فوتبال بهترین بود و روی دست او بازیکنی نیامد. ما به عشق او، بازی‌های تیم‌ ملی آرژانتین، بارسلونا و ناپولی را تماشا می‌کردیم. مارادونا اسطوره‌ای تکرار نشدنی بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کش منفور US ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    آقای زرینچه شما را به خدا قسم از استراماچونی گواردیولا و ژوزه مورینیو ساختید کسی چیزی نگفت فقط در دل بهتان خندیدیم ولی خواهش میکنم رفتار ایشان را الگو قرار ندهید که طی ۵ الی ۶ ماهی که در ایران بود همه گونه رفتار دور از اخلاق مربیگری را در ایشان روئت کردیم اگر چه در مقایسه با فکری با آن آبروریزی بعد از بازی با فولاد بهتر بود چرا که شاید فحش میداد ولی کسی زبانش را متوجه نمی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی