نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بایرن‌مونیخ برد، دورتموند باخت و فاصله بیشتر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروزی خارج از خانه شاگردان هانسی فلیک در شبی که دورتموند در خانه باخت کام باواریایی‌ها را شیرین کرد.

خبرورزشی/ بوندس‌لیگا آلمان؛ در هفته نهم بوندس‌لیگا بایرن مونیخ مقابل میزبانش اشتوتگارت پیروز شد و دورتموند در خانه‌اش مقابل کلن باخت.

در حالی هر سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد که در دقیقه ۲۰ بازی دروازه‌اش توسط کولیبالی باز شد. کومن در دقیقه ۳۸ گل تساوی را برای بایرنی‌ها زد و پس از او لواندوفسکی در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه اول باواریایی‌ها را پیش انداخت. سه دقیقه به پایان بازی نیز کاستا، بال برزیلی مونیخی‌ها خاطر این تیم را از بابت کسب پیروزی آسوده کرد. با این نتیجه بایرن مونیخ هفتمین پیروزی‌اش را به ثبت رساند و با ۲۲ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

گلزنی روبرت لواندوفسکی برای بایرن مونیخ

در بازی همزمان تیم دورتموند در ورزشگاه خانگی‌اش زیگنال ایدونا پارک با نتیجه ۲ بر یک به کلن رده هفدهمی باخت. کلن با گلزنی اسکری در دقایق ۹ و ۶۰ پیش افتاد تا تک گلی که آزار در دقیقه ۷۴ برای دورتموند به ثمر رساند سودی به حال این تیم نداشته باشد. نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد با توجه به پیروزی ۲ بر یک لایپزیش در بازی خانگی مقابل بیلفلد سبب شد که دورتموند ۱۸ امتیازی به رده سوم جدول سقوط کند و جای خود را به لایپزیشی بدهد که ۲۰ امتیازی شد.

شکست دورتموند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی