جریمه کمیته انضباطی برای یحیی گل‌محمدی و محمود فکری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی سه رای خود را درباره سرمربیان تیم های لیگ برتری صادر کرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و صنعت نفت ابادان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که از سوی یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر مسئولانه مقابل مسئول رسمی مسابقات رخ داد.

وی طبق ماده ۵۵ به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدیدنظر است)

*همچنین دیدار تیم های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک در حالی روز ۲۹ آبانماه برگزار شد که از سوی رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری رخ داد.
وی طبق ماده ۵۵ به توبیخ کتبی محکوم شد. (این رای قطعی است)

(با اعلام کمیته انضباطی، چنانچه گزارش دیگری خارج از شئونات مبنی بر اعتراض مربیان تیم ها از جمله آقای خطیبی به کمیته انضباطی ارسال شود، تنبهات مقتضی اعمال خواهد شد)

*کمیته انضباطی محمود فکری، سرمربی تیم استقلال تهران را به دلیل تخلفش در دیدار مقابل فولاد خوزستان و با توجه به شکایت باشگاه فولاد خوزستان، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم کرد. (این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    فحاشی و زیر توپ زدن جریمه اش یکی هست چی باید چی میشه گفت استقلال حکومتی نیست حکومت استقلالی هست خواهشا ادمین بچاپ سانسور نکن
    • رضا IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      كارت قرمز اقا يحيي فقط بخاطر شوت كردن توپ نبود و فحاشي او به داور هم گزارش شده كه به مراتب از فحشهاي سرمربي استقلال به فرد نامشخص مجازات سنگينتري دارد. طبق ماده ٢٤ قانوني كه همين كميته انضباطي از ان پيروي مي نمايد ٢ تا ٦ جلسه محروميت براي ان در نظر گرفته شده كه با يه تذكر سرو تهش را هم آوردند! حالا ميدان براي قضاوت وجدان ها ، البته نه شما! باز است.
  • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    یعنی واقعا زیر توپ زدن و فحاشی یکی هستند چرا یکاری میکنید که ادم از فوتبال زده بشع تا کی فساد تا کی
  • شاهین DE ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    یک جلسه نا قابل فکری محروم شده می خواهند مثلال عدالت اجرا شود یحیی هم یک جلسه و جریمه ......ادم گریه کنه بخنده...!!! اقایان عدالت شما در فرودگاه مهر اباد جا ماند . واقعا نمی بینید. این فیلم بازی را !!!
  • کیسه کش سوراخ US ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    از دیشب تا به حال هنوز محرومیت فکری را هضم نکرده ام چرا که ثابت شده ایشان چیزی در دهانشان بوده که نقطه ی س و ش را جا به جا تلفظ کرده حالا منصفانه است که ایشان یک جلسه محروم شود آقایان خجالت کشیدید گلمحمدی را بخاطر آن حرکت زشت و آن حرکت بد آموزی برای نوجوانان و جوانان را فقط توبیخ کتبی کنید و در واقع تلافی آن را سر فکری بیچاره در بیاورید ؟؟؟؟؟
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      کیسه کش معلوم سوختی پماد بزن پماد بزن
    • لنگ سوراخ IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      واقعا برای من عجیب هست که یحیی گل‌محمدی با زدن توپ یک جلسه محروم می شود و محمود فکری با فحاشی و توهین هم ۱ جلسه محروم می شود این نشان از این هست که استقلال یک تیم حکومتی و مافیایی هست
  • كيسه سوز IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    كارى به يه جلسه محروميت فكري ندارم كه بيشتر به شوخي و تشويق شبيهه تا محروميت و جريمه،،ولى هنوز برام سؤال خانزاده رو نه ماه محروم كردن،،ولي با شاهككار كيسه كشا توي فرودكاه طوري برخورد كردن كه إنكار از بيخ وبن همجين اتفاقي نبوده!!!!!!
  • parazit IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    کمیته بی انضباطی استقلال همینه دیگه همراه با تیم حکومتی استقلال ، فحش را حاج محمود آزاد کرد بشتابید فحاشی
  • پارسه IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    به الاستقلال و ترتر که میرسه میشه کمیته انعطافی، به حکم فکری نمیگن محرومیت بیشتر شبیه مرخصی تشویقیه
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    خانزاده و پیام صادقیان و شیث نابود شدن ولی الان کمیته انضباطی رسماً اعلام کرد که فحش ناموس و درگیری تو فرودگاه ها و ورزشگاه های داخلی و خارجی برای کیسه کشا آزاده مثل سقف قرارداد و عدم بازرسی که برا کیسه آزاد شده بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی