پرویز مظلومی: مشکل رشید مظاهری و حسین حسینی تمام شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: محمود فکری روز گذشته با مظاهری و حسینی صحبت کرد و همه چیز تمام شد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ پرویز مظلومی سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره محرومیت یک جلسه ای محمود فکری به خاطر اتفاقات دیدار استقلال و فولاد گفت: این نشست روز گذشته برگزار شده و حتما به خود آقای فکری محرومیتش را ابلاغ کرده اند. جلسه کمیته انضباطی سرمربی تیم و مسئولان کمیته انضباطی عصر روز گذشته بوده است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت در خصوص اتفاقاتی که بین حسین حسینی و رشید مظاهری رخ داده است عنوان کرد: شاید ۲۰۰ تماس در خصوص این موضوع با من گرفته اند ولی اگر هم اتفاقی رخ بدهد طبیعی است. در یک خانواده ۳-۴۰ نفری ممکن است مسائلی به وجود بیاید ولی مساله آنقدرها هم جدی نبود. محمود فکری هم روز گذشته با هر دو نفر صحبت کرد و همه چیز تمام شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    باشه ماهم باور کردیم
    • حمید علوی CA ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      ضمن احترام بسیار به پرویزخان مظلومی این مرد بزرگ و محترم ، با توجه به سابقه ی حسینی، اگر فکر کنیم همه چیز تمام شد مرتکب ساده انگاری شده ایم. حسینی یادگرفته فضا رو مسموم کنه تا به جای دلخواهش برسه. در واقع با توجه به برخوردهای ضعیف قبلی، حسینی روی باج گیری، شرطی شده. بنابراین باید محکم میخش کنن به نیمکت و حتی در صورت ضعیف کار کردن مظاهری هم از حسینی استفاده نکنن تا شر راه انداختن یادش بره.
    • رضا IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      حقيقتش نظرات دوستان طرفدار تيم پرسپوليس را كه پاي اين خبر ديدم يكجورايي به اصالت ورزش و هواداري از ورزش در افزايش روحيه ورزشكاري و جوانمردي شك كردم! تيم شاهين و پرسپوليس از سابقه حضور افرادي مانند مرحوم فكري و شير زادگان و دهداري و دادكان برخوردار بوده، و من مي خواهم ببينم كه ايا اگر اين بزرگواران هم با مسئله اي مانند اختلاف بين دو ورزشكار سطح ملي روبرو مي شدند همينطور برخورد مي كردند و يا با وجود رقيب بودن ، بصورت يك پدر به نصيحت و آرام كردن انها مي پرداختند؟ حالا يا اقاي حسيني از بودن يه رقيب قدر غدر ناراحت بوده و جا خودش رو تنگ ديده و يا اقاي مظاهري كسوت بازيكن باسابقه تر را رعايت نكرده و او را ناراحت كرده! كه البته هيچكدامش توجيه كننده نيست. اصلا از فوتبال بياييم بيرون و به مقتداي اصالت و پهلواني در ورزش كشورمان مراجعه كنيم. اگر آقا تختي با چنين موردي روبرو مي شد چه عكس العملي نشان ميداد؟ مسلما مانند اين هوادارهاي افراطي تيم پرسپوليس عكس العمل نشان نمي داد.برادرهاي من افراطي گري در قضاوت و نحوه بيان زورمدارانه و دور از انصاف جلب كننده نيست و نخواهد بود! بلكه دافعه داره .
  • عیسی آل کثیر IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    تا دیروز تکذیب میکردن این تیم فراقانونی و بیت المال خور حق آرامش نداره باید به دسته 3 جایگاهش سقوط کنه و اموال مردم حیف ومیل نشود
  • جوان ایرانی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    اینا حتی کتک کاری بازیکن هاشون با هوادارها تو فرودگاه رو جدی تلقی نمیکنن ، شما انتظار داری مشاجره دو بازیکن رو چی تلقی کنن؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی