نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
عیسی آل‌کثیر همراه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس تصمیم گرفته مهاجم محرومش را با خود به قطر ببرد تا از نزدیک تماشاگر فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ روز ۲۹ آذرماه پرسپولیس نماینده کشورمان درحالی باید به مصاف قهرمان شرق آسیا در فینال لیگ قهرمانان برود که عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و احسان پهلوان سه بازیکن محروم خود را در اختیار ندارد.

عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا درخشش زائدالوصفی داشت. این مهاجم خوزستانی موفق شد در این رقابت‌ها ۴ گل حساس و دیدنی زده و نقش مهمی در صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد.

با این وجود این مسابقات که برای عیسی آل‌کثیر شیرین آغاز شده بود پس از دیدار با پاختاکور با تلخی فراوانی همراه شد. هنوز بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس اشک‌های این مهاجم جنوبی را پس از شنیدن خبر محرومیت ۶ ماهه آن هم ساعاتی قبل از شروع دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان را به یاد دارند.

حالا به پاس آن بازی‌های درخشان و برای روحیه دادن به آل‌کثیر، باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته است این مهاجم خوزستانی را با خود به قطر ببرد تا از نزدیک تماشاگر فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 000 IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    خیلی خوبه .حاج ممدراهم ببرندبهتره
  • دو ستاره IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    ببین بدبختا کارشون به کجا رسیده که ال تقصیر شده نمادشون
    • ابرام US ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      ببخشید قاعده اگر رعایت میشد « قایدی» را حق بود که نما دمان با شد . اما خب ٬ رفع تکلیف بود که شد و « القاعده» و رئیس نکبتش نابود شدند و نوبت به جوان ارزنده ای رسید که بی تقصیر باید جور نا جوانمردان کشد و محروم دیداری باشد که باید ستاره اش می بود حتی اگر خفاشان را یارای دیدن درخشش او نباشد . جا نمی عیسی آل کثیر . گرچه اعتقاد دارم که آل کثیر در فینال حا ضر خواهد بود و شیرین هم خواهد کاشت و کام مارا هم شیرین و شما را هم .............. ملس خواهد نمود .
    • کیسه حقیر IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      کل مهاجم کیسه مثل دیاباته مطهری و قایدی جمع کنید انگشت کوچک آل کثیر در بازی های باشگاههای آسیایی نبودند آل کثیر ۶ بازی در باشگاههای آسیا کرد ۴ گل یک پنالتی و ۳ تا تیرک زد
    • پرسپولیسی شریف IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      ببین عقده و ناخوشی های مستمر تا کجا به بعضیها فشار وارد میکنه که چشم ندارن ذره ای از خوشی های بقیه رو ببینند. فقط معلوم نیست برای قهرمانی لیگ دسته سه تو سال ۱۳۷۲ چند تا ستاره بهشون دادن که خودشون دو ستاره معرفی میکنند.
    • مجهول الهویه IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      واسه گذاشتن این کامنت چقدر فکر کردی؟ چقدر به خلاقیت یه خرج دادی؟ این حجم کینه و انزجار مشمئز کننده بب منطق دیگه حال دار و دسته خودتونم داره به هم میزه. در آخر دیدم آقا ابرام شعر نگفت خودم یه شعر میگم که البته از خودم نیست و شاعرش گمنامه: اس اس مشو دوباره مغرور به دو ستاره زیرا که هر ستاره شش را کند اشاره/یکی ازین اشارات از العین امارات/ آن دیگری اشاره سرخ است و جاودانه
    • ابرام US ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      در پا سخت چه گویم ٬مجهول فی الهویه ......... زین سان که مینمایی ٬آن سان کنی اشاره**** ================================================================================================= عینی تو را امارات ٬ قلبی لدیک حبی ........... فرموده هر چه خواهی ٬ دائم مکن اشاره ؟**** ================================================================================================= گر تو همی پسندی ٬ شش را کنی بهانه ........ اشهی لنا و احلی ٬ مِن بَحْثُنَ ا لِأ ضافه**** ================================================================================================= ***گر گویمت که ایمون ٬ زائد کنم اشاره .............مجهول فی الهو یه ٬ معلوم فی الاشاره
    • عشق است پرسپولیس IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      دو آفتابه ، ما که یادمون نمیاد کی ستاره اول گرفتید بماند دومی ، شما لگوی تیمتون رو تغیر داده و ستاره گذاشتید و این ستاره ها مال قهرمانی نیست
    • مجهول الهویه IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      سپاس از آقای ابرام.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      از هواداران تیمی که می خواد لک و کنعانی و عالیشاه کرونا بگیرن و براش محرومیت عیسی کافی نیست انتظاری بیش از این نیست -:-:))))))))))))!!!!؟!!؟؟؟
  • پیام پرسپولیسی CA ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    قهرمانیم ببینین کی گفتم....
  • احمد IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    پرسپولیس امیدوارم که در فینال بتانی با دعای خیر مردم وخدای مهربان امیدوارم که قهرمان بشین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی