نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علی دایی: سارق گردنبندم می‌خواست با قمه به شکمم بزند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی درباره سرقت گردنبندش گفت: آن سارق دو بار می‌خواست با قمه به شکمم بزند که خداراشکر به موقع عقب عقب رفتم.

خبرورزشی/ چهرها؛ چندی پیش گردنبد علی دایی زمانی که دخترش نورا هم همراه او بود، توسط سارقانی که سلاح سرد هم داشتند، دزدیده شد که حواشی زیادی هم به‌وجود آورد.

علی دایی درخصوص سارقی که او را در زمان سرقت شناسایی نکرده بود، گفت: «من به خاطر کرونا آن روز ماسک زده بودم. گویا در اعترافاتی که از سارق گرفتند او گفته: من را به همین دلیل نشناخته‌ است. زمانی‌که سوار موتور شده‌ و دیده که مردم داد می‌زنند تازه متوجه شده که من علی دایی هستم. البته وقتی یک نفر از مواد مخدر توهم‌زایی مثل شیشه استفاده می‌کند نمی‌توان توقع بیشتر از این را هم داشت. آن سارق دو بار می‌خواست با قمه به شکمم بزند که خداراشکر به موقع عقب عقب رفتم. از یک طرف نگران همسرم که داخل ماشین نشسته بود و از طرف دیگر هم خیلی نگران دختر بودم. شانس آوردم که دخترم خیلی سریع به داخل دفتر رفت واگرنه نمی‌دانم چه پیش می‌آمد. خداراشکر هر چه بود به خیر گذشت.»

دایی ادامه داد: «متاسفانه یکی از مشکلات اساسی کشور ما مواد مخدر است. معتقدم که هر کدام از ما باید برای مبارزه با این معضل به نوعی به ستاد مبارزه با مواد مخدر کمک کنیم. تمام این آقایانی که ۹۰ درصدشان با بی رحمی تمام دزدی می‌کنند شرایط عادی ندارند. اکثر آنها شیشه و مواد مخدر مصرف می‌کنند. در آن صحنه دزدی همسرم داخل ماشین نشسته بود و دخترم را هم می‌خواستم به داخل دفتر محل کارم بیاورم که مورد هجوم وحشیانه سارقان قرار گرفتم. که این نشان می‌دهد آن شخص شرایط عادی نداشته است. ما باید به نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر کمک کنیم. تا تعداد افراد معتاد و بزهکار در جامعه کم شود سلامت دوباره به کشورمان بازگردد. ما فقط در حال شعار دادن هستیم. ما برای جوانان‌مان چه کارهایی کردیم چه شرایطی را برای آنها فراهم کردیم؟ بالاخره شما باید یک سرمایه‌گذاری انجام دهید که بعد از آن منتظر یک خروجی خوب باشید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جمشید پرسپولیسی IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    انگار اونایی که مخاطب دایی هستن و پول و زور و امکانات و اختیارات فدق کافی دارن، توی گوش شون چوب پنبه کرده ن که نشنون. چون اگه بگن شنیده ن براشون مسئولیت داره! اینا می خوان مختار بدون مسئولیت باشن!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی