نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جواد نکونام: همه آنها حرف‌ها، تقدیم خود محمود فکری!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اهل ریاکاری و سیاه‌بازی نیستم و در هر تیمی که باشم برای موفقیت آن تیم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ جواد نکونام درباره اتفاقات دیدار تیمش برابر استقلال گفت: من از یک هفته پیش از بازی با استقلال و پس از بازی سکوت کردم. نخواستم احترام‌ها بیش از این خدشه‌دار شود. آنها مدعی شدند که نیمکت تیم ما در بازی با استقلال شلوغ‌کاری کرد اما من سکوت کردم در حالی که این ادعا اصلا واقعیت نداشت.

او ادامه داد: اگر این ادعاهایی که مطرح کردند درست بود قطعاً مربیانم مثل صحنه اخراج کعبی توسط داور بازی اخراج می‌شدند. حتی بعد از بازی به سمت آقایان مظلومی و مرفاوی رفتم و به آنها خسته نباشید گفتم. تمام این ادعاهایی که درباره نیمکت ما مطرح کردند خودشان سال قبل انجام دادند اما من بعد از بازی به کسی فحاشی و توهین نکردم.

او با بیان اینکه «نیمکت ما بر خلاف بسیاری از تیم‌ها سر و صدا نداشته است» گفت: ما بر قدرت فنی خودمان استواریم و در این حیطه هر کاری می‌کنیم تا تیم‌مان موفق شود اما هیچ وقت از چارچوب اخلاق و حرفه‌ای‌گری خارج نمی‌شویم. در فوتبال ایران سر و صدا وجود دارد و تمام تیم‌های لیگ هم زیاد و کم سر و صدا می‌کنند ولی کسی بی احترامی نمی‌کند چون داور چهارم و ناظر حضور دارند اما همانطور که گفتم در فوتبال ایران شلوغ‌کاری وجود دارد. بروید در فوتبال پایه بررسی کنید و ببینید وضعیت آنجا چگونه است یا لیگ یک را ببینید که چه اتفاقاتی می‌افتد. این‌ها واقعیت است و فوتبال ما در مجموع همین شکل است.

نکونام افزود: من به عنوان سرمربی تیم فولاد وظیفه دارم که منافع تیمم و شهر اهواز را حفظ کنم و برای آن تمام تلاشم را انجام می‌دهم. امانتی چون تیم فولاد به دستم سپرده شده و من باید امانتدار مردم شریف و مهمان‌نواز استان خوزستان باشم. من در هر تیمی که بوده‌ام برای موفقیت آن تیم تلاش کرده‌ام و کسی از من انتظار نداشته باشد ریاکارانه، طوری رفتار کنم که انگار از پیروزی تیمم مقابل تیم دیگری خوشحال نشده‌ام. من در هر تیمی که باشم مقابل هر تیمی فقط به دنبال پیروزی هستم و از موفقیت تیمم هم خوشحال می‌شوم.

سرمربی فولاد ادامه داد: به این فکر نمی‌کنم که شاید بعدا گزینه سرمربیگری تیم دیگری باشم و به همین خاطر از موفقیت تیم فعلی‌ام خوشحال نشوم. این را بدانید که من بعد از گل‌زنی تیمم خوشحالی می‌کنم و طبیعی است بعد از خوردن گل تیمم هم ناراحت می‌شوم؛ حالا حریف ما چه تیمی باشد فرقی نمی‌کند. این خصلت را در دوران بازیگری‌ام هم داشتم. مطمئنم تمام هواداران هم با من موافقند که نباید جلوی دوربین سیاه‌بازی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از دیدار برابر استقلال، پخش ویدیویی از محمود فکری حاشیه‌ساز شد و برخی مدعی بودند طرف صحبت‌های فکری شما بوده‌اید، گفت: واقعیت این است که همیشه حفظ احترام برایم در اولویت بوده اما اگر منظور از آن حرف‌ها من بوده‌ام همه آن حرف‌ها تمام و کمال تقدیم خودش چون برای من در زندگی هیچ‌چیز مهمتر از خانواده‌ام نیست. اگر هم که منظور از آن حرف‌ها من نبوده‌ام که دیگر این موضوع به من ارتباطی ندارد و خودشان می‌دانند.

سرمربی فولاد افزود: گفتند که ما کسی را گذاشته‌ایم تا از نیمکت استقلال ویدئو بگیرد و ... اما این حرف‌ها آن قدر بی ارزش است و فرسنگ‌ها با واقعیت فاصله دارد که پاسخی به این ادعاها نمی‌دهم.

سرمربی تیم فولاد درباره اظهارات برخی مربیان که خارج از تیم استقلال به موضوع ورود کرده‌اند هم گفت: من به این حرف‌ها کاری ندارم و موضعم را درباره ادعاهایی که از طرف استقلال مطرح شد اعلام کردم اما بهتر است آقایانی که استادهایشان مربیان، منشوری بوده‌اند به موضوعی ورود نکنند که هیچ ارتباطی به آنها ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    نکونام اگر استقلالی ها قبولت ندارند پرسپولیس قبولت داره سرمربی آینده داری هست و می تواند سرمربی پرسپولیس شود
    • تاج غول آسیاست IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      جواد... نام خیلی زودتر از آنچه که فکرش رو میکردی و میکردند دچار سرگیجه شدی مطمئن هستم در فوتبال آینده ای نخواهی داشت هم خودت نچسب هستی هم شیوه مربیگری ات و هم نحوه رفتار و سخنت خدا نبخشد آن امیر ژنرال را که در زمان مربیگری اش تو را به استقلال راه داد (البته با سفارش فدراسیون )
    • حمید علوی CA ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      نکونام از زمانی که بخاطر لجبازی و چوب لای چرخ جناب قطبی گذاشتن، حتی حاضر شد جو تیم ملی رو بهم بریزه و عمدن باعث باخت ایران به کره در جام ملتها بشه (فقط برای اینکه جناب قطبی نتیجه نگیره) از جلوی چشم بنده و بسیاری از هواداران که با‌وجود علایق رنگی، انصاف و‌ منطق و تعهد ملی یادشون نمیره،افتاد. نکونام وقتی در سال‌های آخر فوتبالش، و در حالیکه مدعی بود جد اندر جد استقلالی بودن با استقلال قراداد دلاری!! بست، نشون داد که در ریاکاری و تظاهر ‌‌دروغ گوی سرقت رو از بزرگان دروغ و دغل فوتبال دزدیده. در فرهنگ ایرانی البته اینجور آدما ممکنه پیشرفت هم بکنن، اما بهر حال روزی میرسه که دیگه هیچکس باورشون نمیکنه. نمونه هاش رو داشتیم.
    • ابرام US ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      حمید خان ٬ عزیزم اون حرکت مورد نظر ونا جوانمردانه برابر کره جنوبی را در وقتهای اضافه با هما هنگی مسعود خان شجاعی قرار بود انجام بدهند که گویا با اشراف به این احتمال ٬ قطبی شجا عی رو از تیم بیرون کشید و در وقت های اضافه شا هکار جناب نکونام انجام شد وتیم به باد فنا رفت . شجاعی هم بعد از این بازی و در برگشت به تهران در برنامه فوتبال شبکه ۲ جناب کوثری علیهما و علیه و با شارژ ایشان و در کنار فردی که از قبل برای این امر جزء تمهیدات جناب کوثری در برنامه حضور داشت و بنده هرگز در نیافتم شأن نرول ایشان در آن برنامه را ٬ به فحاشی و هتاکی در یک برنامه زنده تلویزیونی مشترکاََ هر سه نفر به قطبی پرداختند و بقیه قضایا را که شما بمراتب به از این حقیر می دانید و مخلص کلام این که : مخلصیم .
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      ببخشیید اشتباه تایپ کردم فکر کردم مطلب درباره بازیکن پرسپولیسه. آقای نکونام ما پرسپولیسی ها نه شما و نه فکری رو قبول نداریم.
    • حمید علوی CA ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      عامو‌ ابرام شاعر، خداوکیلی فوتبال ما بیش از هرچیزی هوادار آگاه میخواد، هواداری که سیاه نمیشه، چه استقلالی چه پرسپولیسی اگر هوادارای ما مث شما و deep blue و بعضی از عزیزانی که اینجا هستن حواسشون به جریانات اطراف فوتبال باشه و آدمای نادرست رو چه استقلالی چه پرسپولیسی مواخذه کنن یا دست کم از رشدشون جلوگیری کنن، ظرف چند سال فوتبال ما از آدمای پلید و خائن و دزد و دروغگو تهی میشه. نه مثل الان که اکثر نیکان خونه نشین هستن و دق میکنن و اکثر ددمنشان نیمکت مربیگری و میز مدیریت رو قرق کردن.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      آقای نکونام هواداران پرسپولیس شما را بسیار قبول دارند در آینده سرمربی پرسپولیس خواهید بود
  • sh IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    آفرین بر نکونام... حق جنتلمن اس اس (فکری) همینه که حرفای خودشو به خودش بگی
  • احسان IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    آقای نکونام یک کم یواش تر،خییییییلی داری تند میری! اول راه خیلی زود ذات خودت رو نشون دادی. همین ابتدای کار دستت برای همه رو شد که دنبال برد به هر قیمتی هستی.پسر جان تو اول راه هستی ،سعی کن به خاطر یکی دو امتیاز ،همه پل ها رو پشت سرت خراب نکنی.
    • شاهین IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      بابا پل منظورت استقلاله.واقعا خیلی دل خوشی داری عزیز
    • پرسپولیس کبیر IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      برادر نمیدونم منطق شما دقیقا چیه...نکونامی ک به قول خودتون به عشق دلار اومد استقلال ک اسطوره و بازیکن شمانیست..مربی فولاده..منظورت از پل پشت سر اینه ک بیاد استقلال؟خخخخ حرفای خنده داری میزنین ..انتظار دارین فحش خواهر مادر بهش بدین هردروغی سرهم میکنید علیه ش رو بی جواب بزاره شاید یه روز خواست مربی تاج حقیر بشه؟این همه مکتب کردین همین بود؟جنبه باخت ندارین..صدسال دیگ هم به جایی نمیرسین
  • جابر IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    جواد آقا،من خودم اصالت خوزستانی دارم،۵۵ سال هست فوتبال رو دنبال می کنم،احساس ضعف و ننگ می کنم برای بچه های خوزستان که مهد فوتبال هست و الان باید تو همین فولادمون شما مربی باشی و آذری مدیر،مگه ما خودمون کم مربی با استعداد تو خوزستان داریم ،کم آدم بزرگ و مدیر داریم.اما اصل حرفم این نیست. آقا جواد خیلی زود این ایام می گذره،بزرگترین مربی های دنیا هم یک روز با باخت و شکست تیمشون رو ترک کردند.شما هم حتما یک روز با حیا کن رها کن مواجه می شی،مراقب باش جوون حرمت پیشکسوت ها رو نشکنی،مواظب به اسم یک آدم شلوغ کن و هوچی گر تو فوتبال نشناسندت .سعی کن نون بازو تو بخوری نه نون گلوتو.از وقتی مربی شدی چندتا کارنامه بد داشتی ،از کمک کیروش تا الان.
    • ابرام US ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      ما ذا فازک یا جا بر ٬ لا تقل« الچرندیات »و لم تکن حمایا تک با لفریق الکیسه المنفور و کوچ ا لمفلوک و اسکت فعلا احسن علیک السکوت الی یوم الموعود فی دربی ا لمعلوم و وا ی و المصیبت علیکم و کل عنا صر المشکو ک و « کل یوم» المرسول به میادین الفوتبالی و کره القدم و والحماری . هیهات علی الکسانی که لا عبرتهم الروزگاری ا لماضی و لا مسقبلکم الا سیاهی و ذغالی و الربیع و و بی خیالی .
    • عادل IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      نکونام هيچ کارنامه بدی نداشته ! چه درنساجی و چه در فولاد و چه در خونه به خونه ! 3 ساله که داره مربی گری می کنه و خيلی حرفه ائی کارها را دنبال می کنه و نتايج بسيار خوبی هم داشته ! از کی روش هم از لحاظ حرفه ائی چيزهای زيادی ياد گرفته و به خوبی داره از دانش و تجربه اش در تيم های تحت هدايتش بهره برداری می کنه! تيم های خوزستانی عليرغم اينکه بازيکنان خوبی داشته اند متاسفانه در زمينه پرورش مربی خيلی خوب عمل نکرده اند ! اينکه استان شما مدير و مربی از استان های ديگه صادر می کنه نقطه ضعف نکونام نيست نقطه ضعف دقيقآ شمای خوزستانی است که هنوز نمی توانيد دونفر مدير ومربی خوزستانی لايق را درهمين صفحه نام ببريد و بجای آن به نکونام و آذری می تازيد ...! ااگر من اشتباه می کنم 3 نفر مربی و 3نفر مدير موفق خوزستانی که به نظر شما لايق کار در فولاد خوزستان هستند را بفرمائيد (با ذکر سطح تحصيلات - دوره های حرفه ائی و نتايج و تجربيات ).
  • کی روش IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    آخ جون دعوا
  • هوچیگر CA ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    فرزند کیروش دنبال برد با فشار روانی گذاشتن روی نیمکت حریف اینو که همه بعد از بازی با فولاد بیان کرده‌اند ومختص فکری نیست
  • کیسه دولتی . IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    هرجا سخن از کیسه و کیسه کش است حاشیه هم هست!بعد از دوهفته طرف حالا فهمیده بهش فحش دادن!!! اگه نتت نفتی هم بود باید زودتر میفهمیدی.حالا هم دوباره اومدی ذات کیسه کشت رو نشون بدی ونفت رو اتیش ریختی.از فردا دوباره پاچه گیریهای کیسه تنان شروع میشه.خخخ خخخ
  • هوادارآبی IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    آدم این قدر دورو تا حالا تو فوتبال ندیده بودیم خودش هم استقلالی جا میزد که برای خودش پیش هواداران سابقه درست کنه همین علیمنصوریان بارها مقابل استقلال با تیمهاش بازی کرد برنده هم شد امیر قلعه نویی جلوی استقلال با تیمهای مختلف بازی کرد برنده هم شد اما کی این قشقرق و بچه بازیها و کارهای زشت روی نیمکت تیمشون علیه استقلال انجام شد ؟
  • حامد IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    آقای نکونام در حد خودت صحبت کن،بیشتر از این خودت رو از چشم استقلالی ها نینداز،تو این دو سال اخیر همه متوجه شدند روش کار شما شلوغ کاری و گرفتن جو بازی با داد و بیداد هست.
    • پرسپولیس کبیر IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      حاجی شما فکر میکنین نکونام استقلالیه..کل عمرشو خارج از ایران بود با یه سال بازی واسه دلار تو تاج شد اسطوره؟؟ چندساله یک کلمه حرف راجب استقلال ازش شنیدین اخه؟؟ شما جای این حرفا برین مکتب تون رو درس کنین ک واسه باخت کل جهان و مقصر نکنین و به حریف فحش بدین الانم حقیقت و گفت..همه ک نمیتونن امثال میداوددی و حنیف باشن ک نون یکی دیگه رو بخورن و نگهبانی خونه یکی دیگه رو بدن.
  • مهدی IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    بد جور خودت رو خراب کردی جواد نکونام،دیگه جایی نگی تاجی هستی
  • 6 IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    حالا يه باخت داده اين كيسه هوچي ديگه ول كن هم نيست. بابا مگه بار اولته كه ميبازي... تو كه دايم ميبازي و دوم ميشي!
  • حسن IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    جواد آقا شما دیگه چرا پیرو مکتب هوچیگریه لنگ شدی؟
  • حسین IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    از بس با این لنگی ها چرخیدی ،رفتار اونها روت تاثیر بد گذاشته.اگر واقعا خودت رو تاجی می دونی، لطفا با اصالت رفتار کن،مدل مکتب تاج کبیر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی