نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
۱ |
۰
وینفرد شفر: از دیدن چنگیز خیلی خوشحال شدم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق استقلال ظهر جمعه عکسی در کنار عبدالعلی چنگیز ملی‌پوش دهه ۶۰ استقلال که در امارات مشغول مربیگری سطوح پایه‌ای است، منتشر کرد.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ وینفرد شفر با وجود شکایت از استقلال و دریافت اصل طلب، غرامت و دستمزد وکیل خود به طور تمام و کمال از باشگاه ایرانی بدون اینکه حتی یک دلار تخفیف بدهد، مرتب در فضای مجازی و مصاحبه‌های خود می‌خواهد این مسئله را القا کند که میان هواداران و بازیکنان استقلال با مدیرانی که آن برخورد را با او کردند، تفاوت قائل است، روی همین اصل هر از چند گاهی یاد استقلال کرده و عکس‌های مرتبط با آبی‌پوشان را منتشر می‌کند.

سرمربی اسبق استقلال که علاوه بر آلمان، در امارات نیز خانه دارد و این روزها ساکن دبی است، ظهر جمعه عکسی در کنار عبدالعلی چنگیز ملی‌پوش دهه ۶۰ استقلال که اتفاقاً او نیز از سال‌ها قبل در امارات مشغول مربیگری سطوح پایه‌ای است، منتشر کرد و با نشان دادن رابطه خوب خود با این پیشکسوت تحصیلکرده استقلال در کنار زمین فوتبال نوشت: از دیدنت خیلی خوشحال شدم چنگیز. پس از پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در نیمه ‌نهایی جام ‌حذفی و البته کناره‌گیری دکتر نوروزی از معاونت پزشکی باشگاه نیز شاهد واکنش‌های جالب شفر پیرامون این وقایع در فضای مجازی بودیم و مشخص است اخبار استقلال را همچنان به طور دقیق دنبال می‌کند. شاید این مربی در ذهن خود متصور است که می‌تواند یک بار دیگر هم روی نیمکت آبی‌پوشان ایرانی قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    بایدم از دیدن چنگیز خوشحال بشی!اینم از همون دارو دسته ای که کلاهشون رو میلیون دلاری برداشتی!خب غضنفرهایی گیر اوردی برا تیغیدن. حالا دلارهای اقا زاده رو زنده کردی یا نه؟اگه این کیسه کشا نبودن الان باید سرای سالمندان المان بودی واقا زاده برات کمپوت می اورد.اما به لطف این جماعت کیسه کش جام ندیده یه چند میلیون دلار بی زبون گیرت اومد اونم واسه کار نکرده!برو حالشو ببر وبه ریش این ها بخند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی