نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پرویز مظلومی: آقای میثاقی! چه کسی از فوتبال برتر با من تماس گرفت؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پرویز مظلومی گفت: متأسفانه تا ساعت ۲ بامداد بیدار بودم تا دوستان با من تماس بگیرند و نکاتی را در مورد استقلال بگویم ولی تماس نگرفتند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پرویز مظلومی سرپرست استقلال از ادعایی که در برنامه فوتبال برتر مطرح شد گله دارد. او می‌گوید هیچ کس از این برنامه با او تماس نگرفت. مظلومی ادعاهای دیگری هم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

*آقایان در فوتبال برتر با چه کسی تماس گرفتند؟ تعجب می‌کنم. منِ سرپرست استقلال برای دفاع از تیمم، باید در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر حرف می‌زدم اما کسی با من تماس نگرفته و متهم به عدم پاسخگویی هم می‌شوم. نه اهل حاشیه سازی هستم و نه زیاد اهل مصاحبه ولی وقتی می‌بینم حق استقلال در روز روشن خورده می‌شود، مجبورم از حق تیمم و هوادارانش دفاع کنم.

*می‌خواهم در مورد مسأله فنی تیم صحبت کنم. انصافا از نظر فنی دست محمود فکری خالی بود و ۵ بازیکن مهم و تأثیرگذار را در اختیار نداشت. بازیکنانی که دیروز غایب بودند، نفرات تأثیرگذار استقلال هستند ولی آنها را در اختیار نداشتیم. دومین مشکل در مسابقه دیروز، استرسی بود که قبل از مسابقه به تیم ما وارد شد.

*شب قبل از بازی به ما اعلام کردند رشید مظاهری محروم می‌شود و تمام تمرکز ما را بهم ریختند. سؤال من این است؛ مگر کاری که مظاهری در تراکتور انجام داده، به استقلال مربوط است؟ نکته عجیب تر اینجاست که روز بازی به ما اعلام کردند بابک مرادی ۴ ماه از حضور در میادین محروم شده است. ما باید به چه کسی پناه ببریم؟ چه کسی صدای ما را می‌شنود؟ رشید مظاهری یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرده و مشابه همان را که نمی خواهم تاییدش کنم، یک بازیکن دیگر تراکتور منتشر کرده است. سؤال من این است که چرا آن بازیکن را محروم نمی‌کنند؟

*مرادی در ترکیب اصلی استقلال در بازی روز گذشته حضور داشت ولی او را ۴ ماه محروم کردند. ببینید چه استرس و فشاری به کادر فنی و بازیکنان چند ساعت به شروع مسابقه وارد شده و با چه تمرکزی باید تیم را به زمین بفرستند. همه اینها به کنار، ببینید در مورد داوری چه اتفاقاتی رخ داد. در شرایطی که بازیکن حریف به خاطر خطا روی مهدی قائدی باید از زمین اخراج می‌شد، داور اصلاً آن صحنه را خطا نگرفت. بررسی کنید که در دیدارهای استقلال مقابل فولاد، مس رفسنجان، ماشین سازی و پیکان چه بلاهایی سر تیم ما آوردند.

*کارشناس داوری در مورد پنالتی واضح نفت آبادان می‌گوید در قانون جدید این صحنه پنالتی نیست. قانون جدید می‌گوید هر توپی که به دست اصابت کند و در داخل محوطه باشد، پنالتی است. خیلی راحت از حق استقلال می‌گذرند. خودتان بررسی کنید چه بلایی بر سر تیم ما آورده‌اند.

*ظاهرا فقط می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود. وقتی این مسائل را می‌بینیم، به شک می‌افتیم. خطای واضح بازیکن نفت روی قائدی که حتماً باید بازیکن حریف اخراج می‌شد، گرفته نشده است. پنالتی محرز استقلال دیده نشده است. در این لیگ سخت و طاقت‌فرسا، مگر استقلال باید چند فرصت به دست بیاورد که آن را هم داوران نبینند؟ با این فشاری که روی تیم و کادر فنی وارد شده، چه انتظاری دارید؟ آقایان ادعا می‌کنند فرق نمی‌گذاریم اما آیا ندیدن پنالتی‌های واضح استقلال و حق‌خوری آشکار، فرق نیست؟ شما را به خدا قسم می‌دهم که با احساسات این هواداران بازی نکنید.

*دنبال بهانه نیستیم و نمی‌خواهیم اگر اشتباهی وجود دارد، روی آن سرپوش بگذاریم. تیمی که با ۲۰ روز تمرین راهی مسابقات شده، در بالای جدول است، نه فرصت بدنسازی داشتیم و نه می‌شد در آن زمان تمرین درست و حسابی کرد. بازیکن تیم ما در یک تمرین ۴ به ۲ ساده، آسیب دیده چون از ابتدا در تمرینات ما حضور نداشته است. وقتی بازی‌ها شروع شد، دیاباته تازه به تهران رسید، طبیعتا بدون آماده سازی بازیکن در جریان مسابقات به این فشردگی مصدوم می‌شود.

*کتف مسعود ریگی را له کردند اما داور حتی خطا هم نگرفت. در جریان بازی دیروز قائدی را در مصاف تک به تک با دروازه‌بان سرنگون کردند اما داور خطا نگرفت. جالب است که همین صحنه در فوتبال برتر دیشب نشان ندادند. ما هزار مدل حرف داریم ولی انصاف کجا رفته است؟

*شما باید قبل از بازی دیروز رختکن تیم ما را می‌دیدید که به خاطر محرومیت بابک مرادی چقدر ناراحت بودند. خواهش من این است که آقایان فوتبالی فکر کنند و این گونه نباشد که در روز مسابقه بازیکن تیم ما را ۴ ماه محروم کنند. نمی‌شد حکم بابک مرادی را امروز و بعد از بازی صادر می‌کردند؟ اینها مسائلی است که در ۵ هفته گذشته ما را اذیت کرده و واقعا ما را به شک انداخته که شاید نمی‌خواهند استقلال موفق شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    بحث کاملا درمورد تیم استقلاله اما من نمیدونم چرا پرسپولیسی ۱۰برابر حضور فعال دارن. برید به تیم خودتون برسید خدایی
    • مانی IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      اقا مهدی ظاهرا هوچیگری در وجودتونه. اولین کامنت مال خودته و هنوز کسی چیزی نذاشته اما میگی چرا پرسپولیسیها کامنت گذاشتن
    • پرویز سوبله چوبله IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      با هیچ چیزی کاری ندارم نه با برنامه میثاق لنگی نه با گفته های پرویز خان ونه با کامنتهای لنگیا فقط میخوام یه چیز بگم بترسین بترسین از روزی که پرویز سوبله چوبله ناراحت بشه یعنی لنگیا از الان برن تو حس باخت بد توی دربی اونم بدجور
    • خطاب به مهدی IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      توهم توطئه برت داشته حاج مهدی؟؟؟؟ کامنت اول مال خودت الکی تیر مشقی در میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پرویز سوبله چوبله IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      بترسین بترسین از پرویز ویز ... 10 دقیقه 10 نفره سه گل هنوز تو چهرش نمایانه
    • ابرام US ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      ببینید جناب آقای حمید علوی گرامی ٬ این پیش کسوت مورد علاقه و احترام جنابعالی که ما هم او و کسو تش را گرامی میداریم آیا یک کلام حرف بدرد بخور و قا بل تأمل از دهانش خا رج شد ؟ بنده که معتقدم متا سفانه ٬ نه ٬ اما اگر غیر ازین است بفرما یید تا ما هم همچنان سرکار به بزرگی ایشان ببالیم . اما خوا هش می کنم سوبله و چوبله را مطرح نفرمایید که آن موقع است که مجبور می شویم ما هم از فیتیله و ایمون و حشو و زائد بگوییم که نه در شأن حضرت عالی است و نه ما را دیگر رغبتی در بیان و عیان و نهان آنست .
    • حمید علوی CA ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      دوستان عزیزم همونطور که مطمئن به عرضتان میرسوندم جناب منصوریان خیلی زود از تراکتور اخراج میشه و امروز اخراج شد، عرض میکنم امسال قطعن استقلال قهرمان میشه. لطفن اینو از بنده به یاد داشته باشید تا چند ماه دیگه ببینیم.
    • تیر غیب NL ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      با درود،دوستان آقا مهدی گرامی را سرزنش نکنید.این هوادار گرامی گاف های آقای مظلومی را بخوبی دریافت و با اولین کامنت تلاش کرد بر سرِ کچلِ آقای مظلومی پیشاپیش وَسمه بکشد چراکه آقای مظلومی به پیروی از شعارِ سکوتِ نجیبانه!در هر شرایطی پرسپولیس را دراز میکند.آقای مظلومی!اگر بازیکن شما به هر دلیلی محروم گردد باید تیمِ سابقش محروم شود؟!خوب مظاهری اکنون بازیکنِ شماست برادر.بابک مرادی تا کنون 1دقیقه برای شما بازی کرده حالا بهانه کرده اید که محرومیتش اساسِ تیمی شما را ویران کرده!کمیتهءتعیین وضعیت روزهای دوشنبه منعقد میگردد و افزون بر این بجز مرادی برای تیم های دیگر و موضوعاتِ دیگر نیز تصمیم گرفته حالا شما میفرمایید چرا برای مرادی اختصاصاً سه شنبه تصمیم گیری نشده!...و از مدعیاتِ بی اساسِ خود نتیجه میگیرید که همهء این ها در خدمتِ تیمی خاص است!!آقای مظلومی!ادعای سکوت نجیبانهء تیمِ شما و مکتبِ بازیکنانتان از نیمکت های پر آشوبِ استقلال و دیگر استقلالی ها در تیم های دیگر پیداست هموطنانِ خود را ملنگ فرض نفرمایید و فکرِ بهبودِ شرایطِ استقلال را از دری دیگر کنید.
    • تیر غیب NL ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      آقای مظلومی!به لطفِ اشتباهِ کمک داور در آخرین بازیِ خود اینک بر جایگاهِ سومی لیگ تکیه کرده اید و به همین دلیل پس از کارشناسی بازی حاضر به حضور در برنامهء لیگ برتر نشدید اما از آشوبگری دست نکشیده همچنان رقصِ در تاریکی را برای پوشاندنِ بی هنری های خود انتخاب کرده و با مصاحبه های پی در پی و استفاده از عقبهء رسانه ای فضای فوتبالِ کشور را ملتهب و پرآشوب میکنید.اینست تمامیِ هنری که در سال های متمادیِ حضور در باشگاهِ فرهنگی استقلال آموخته اید؟!جای سرزنشی برای جوانانِ تیم استقلال نیست چه رسد به حنیفِ عمران زاده.حال دوستانِ گرامی در چنین شرایطی میتوان کاربر مهدی گرامی را سرزنش نمود؟بلکه از کوزه همان برون تراود که در اوست
    • حمید علوی CA ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      مخلص عامو ابرام شاعر. هر چی شما بگی همونه، تمام.
  • کیسه هوچیگری IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    آقای داور چرا گل دوم نفت آبادان مثل گل اول آفساید اعلام نکردید چرا هدیه پنالتی به کیسه ندارید چرا طیبی برخلاف نظر کارشناسان کارت زرد داشت اخراج نکردید ما کیسه کش ها به داوری شاکی هستیم چرا داور بیشتر سر نفت آبادان نبرید و ۳ امتیاز ناپاک به ما تدادند کمیته انظباطی دمت گرم مصونیت قضایی ما را حفظ کردید مظاهری محروم بود ماست مالی کردید کمیته وضعیت ما دنبال باج خواهی هستیم چرا حق ماشین سازی ناحق نکردید مرادی بازیکن تحت قرارداد نباید محروم می کردید ما کیسه کش ها دنبال باج خواهی و قهرمانی ناپاک هستیم
  • شمسعلی IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    آقای مظلومی واقعا خجالت داره تو چشم هوادار نگاه میکنی و خیلی راحت دروغ میگی. اگر من هوادار چیزی فرض میکنی خودت و همه کس و کارت هستند. مرد حسابی بی نظم ترین بی تاکتیک ترین بازی چند سال اخیر استقلال شاهد بودیم بعد برای سرپوش گذاشتن روی ضعفهای پرتعداد تیم صحبت از پنالتی و خطا میکنی؟ واقعا فکر میکنی هوادار این بهانه های تکراری رو باور داره!!!! تیم هفت پادشاه اصولی ترین تاکتیک دفاعی در ضربات شروع مجدد اجرا نمیکنه و دفاع چپ تیم با فاصله 3 متر از زننده گل نقش مانکن اجرا میکنه بعد صحبت از خطایی میکنی که نهایت کارت زرد داره!!!!! نه آقای محترم !!!! وقتی با بازیکن که با تیمش قرارداد داره و فسخ کرده خیلی راحت قرارداد میبندید مقصر کیه؟ وزیره؟ وکیله؟ هواداره؟ نه آقای محترم اینجا کانال هواداری شما نیست که وقایع هر طوری که دوست داری مدیریت کنی!!!! هوادار شعور داره. چرا هیچ صحبتی از گل سالم نفت نمیکنی؟ تا وقتی امثال شماها روی نیمکت باشه وضع همینه. و دنبال قاتل بروسلی هم نباشید. ما به علم پایین کادر فنی و بی تجربه بودن این کادر باختیم( مساوی در تهران یعنی باخت) استقلال کادر قوی و با دانش میخواد !!!!!!
  • اب ی به رنگ ننه من غریبم IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    اول فصل قهرمان بودید!!!دوباره شروع شد.الان چند ساله از همین تاکتیک مظلوم نمایی وفریب دارید استفاده میکنید وبا اینکه جز حقارت چیزی ندیده اید بازهم اصرار به این تاکتیک نخ نما واز مد افتاده دارید!اما خوشبختانه یا متاسفانه دیگه اینجور فیلمها و اداها نزد هواداران خودتون هم رنگی نداره چه برسه نزد دیگرانی که با سرعت نور ازتون رد شدند!تا سال گذشته که کرونا نمایی ومظلوم نمایی وننه من غریبم بازی بود یه سری که منافعی تو اینکار داشتند همراهیتون میکردند اما دیگه خیلی تکراری شده فقط کافی یه سری به شبکهای طرفداری بزنید تا بفهمید اونها هم دارند نقل ونبات نثار این تیم و کادرش میکنند.اولین قدم برای رفع ایراد قبول کردنه ایراده که این تیم وکادرش وکلا مسئولینش همگی سرشونو کردن زیر برف ونمیخان باور کنند البته خودشون میدونند اما صلاح ومصلحت فعلا ادرس اشتباه دادن به هوچیگران است.در پایان پیشاپیش قهرمانی پرسپولیس در جام واقعی اسیا را به کیسه کشان عرض مینمایم
  • کی روش IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    وقتی که تیمی بزرگتر وسرپرستش بجای اینکه معایب خودشونوریشه یابی کنه و نقاط ضعف خودشونو ازبین ببره میاد فرار رو به جلو میکنه و طوری وانمود میکنه که خودشون هیچ مشکلی ندارن، وای بحال اون تیم
  • من یک پرسپولیسی ام... IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    آقای مظلومی دنبال اثبات چه چیزی هستی؟چرا اینقدر داری با کلمات بازی میکنی،بازی دیروز شما وه از دیدار پرسپولیس و السد مهمتر نبود و بابک مرادیِ نیمکت نشین برای شما از آل کثیر گلزن و ثابت پرسپولیس که مهمتر نبود؟مگه آل کثیر چند ساعت قبل از دیدار با النصر به ناحق محروم نشد؟ چرا ما تونستیم جمع بکنیم اون شرایط را اما شما نتونستید؟لطفاً کمی در مورد خودتان و کادر فنی تان قضاوت کنید چرا از گل صحیح نفت آبادان چیزی نمیگی؟چرا از دفاع فلاکت بارتان چیزی نمیگی؟!!!!چرا از اینهمه مصدومیت که نتیجه عدم تمرین و بدنسازی اصولی است حرفی نمی زنی؟!!!! میدونی یک تیم خاص چطور قهرمان میشه؟!!!اما این مورد رو بهت نمیگیم که یاد بگیری،فقط یه راهنماییت میکنم،برای بزرگ شدن باید بزرگ فکر کرد... شب و روزت خوش باد.
  • نادر IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    یعنی خیلی سعی کردم هیچ نظری در این رابطه ندم ولی بیش از ده بار این مصاحبه رو خوندم یک سطر واقعیت ندیدم برا همین مجبور شدم بنویسم که آقای مظلومی گاهی اوقات سکوت خیلی بیشتر کمک میکنه تا همچین استدلالهای احمقانه ای ،بشدت متاسفم برا همچین تفکری
    • ... IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      کاش نظری نمیدادی کاش ساکت میموندی و اینقدر سبک حرف نمیزدی !
  • جک تری دی IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    اخه جماعت پودری تو با این سن چقدر دروغ میگی تمام کارشناسهای داوری گفتن پنالتی نبود بعد اینهمه گفتی ببین گفتی اشاره به گل نفت کردی که داور اشتباه پرچم زد .. فقط اینجاس که معلومه شما چقدر برای خلاصی از انتقاد هوادارن خود دروغ میگید .. شک نکن اخر فصل باز برای سهمیه خواهی جنگید
  • سید محسن IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    هر وقت منصوریان دوباره مو دربیاه شما هم با هوچی گری قهرمان میشید...الان 7 فصله دارید با روش هوچیگری و توهم توطئه پیش میرید..چی نصیبتون شد؟ اصلا قبول...فرص محال در ایران وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال نمیخواهند شما قهرمان بشید...خب چرا در آسیا 20 ساله هیچ افتخاری نتونستید کسب کنید....چرا بعد از جام چهار جانبه بنگلادش دیگه موفقیت خاصی نداشتید تو آسیا؟.چرا در 10 سال اخیر یکبار به فینال آسیا هم نرسیدید؟ AFC هم پرسپولیسی هست؟AFC هم با شما لجه؟
  • EBI IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    سلام من یه پرسپولیسی هستم ومعتقدم یه استقلال قوی باعث قوی ترشدن پرسپولیس میشه ولی برعکسش خیلی صادق نیست چرا چون مسولین استقلال نمیخوان عیوب خود را ببینند وحتا نظر کارشناسان داوری را قبول ندارند ومیگن نه اون چیزی که مامیگیم درست وصحیحه.جناب مظلومی زمین وزمانرابه هم ندوزید برای نتیجه نگرفتنتون!!!!اینکه میگید میخوان یه تیم خاص قهرمان بشه هم از اون حرفهای بچه گانه اس که ازشما بعیده!!!این حرفادیگه رنگ نداره .تیمی قهرمان میشه که تلاش کندوکار وکار وکار کنه.بدتروخشن تر ازاین حرفهارو سال قبل هم تیمی هایتان بیان میکردند ولی ولی ولی نتونستید از قهرمانی پرسپولیس جلوگیری کنید وفقط به خودتون ضربه زدید تا جایی که حتا قهرمانی حذفی را به تراکتور دادید بله یه جام را به تراکتوردادیددرحالی که اگر کمی عقلایی کارکرده بودید جام را میبردید ......الان هم دارید کارهای قبلی را تکرار میکنید من بهتون نصیحت میکنم دست ازاین کارهابرداروعیوب تیمتون را ببین ورفع کن تا ان شاالله یه استقلال قدرتمند درایران داشته باشیم .
  • بهنام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    بابا این کیسه کشا چقدر دروعگو پرو هستن بابک مرادی تو این چند بازی که از فصل رو پیش رو گذاشتین کلا نیم ساعت بازی نکرده الان چون محرومش کردن کادر فنیش میگه مرادی تو ترکیب اصلی بود و اینحوری میخان الکی یحور امتیاز از دست دادنشون زو توجیح کنن انگاری مرادی لیونل مسی کیسه کشا هست و تنهایی نتیجه بازی رو عوض میکنه
  • ناشناس IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    استاد مظلومی شما که از خداته که فکری رو بندازن بیر ون تا شما بشی سر مربی ...راستی چرا برادرات دوستت ندارن اون خدا بیامرز علامحسین و پسر عزیزش ..راستی چرا؟
  • امیرعلی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    خوب عزیز من به جای این همه دروغ راحت بگوهوادارعزیزهنوزهفته پنجمه کم کم تیم هماهنگ میشه راه میفتیم.اخه چرابه پرسپولیس گیرمیدی
  • Retired IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    اگر چه معنى اين جمله را درست متوجه نميشم ولى اين صحبتهاى مظلومى " فرار رو به جلو هستش " . اقاى مظلومى تو پنج هفته شما دوتا برد از تيمهاى رده پانزدهم و شانزدهم اورديد كه اونهم به سختى ، استقلال با اين همه بازيكن درجه يك خوب بازى نميكنه و بعد از هر بازى مدير , مربى , بازيكنان و هواداران فقط داور و وزير و وكيل و زمين و زمان را مقصر غلمداد ميكنند . به خدا ديگه بسه اينقدر گريه و زارى نكنيد و يه فوتبال خوب رو به نمايش بزاريد .❤️❤️❤️❤️ ❤️
  • جواد آقائی IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    توی این چند سال آنقدر گریه زاری و ننه من غریبم بازی در آوردن که دیگه داره حالمون بهم میخوره از اسم فوتبال و ورزش! ! آخه آدم کوته فکر ! امروز عصر ارتباطات و تکنولوژیه امروز مثل سی سال پیش نیست که هوادار، هفته به هفته منتظر بیرون آمدن مجله کیهان ورزشی باشه که دو خط تفسیر و تحلیل یک مسابقه رو بخونه! شبکه سه بازی رو مستقیم پخش می کنه و دو ساعت بعد هم دوباره همین شبکه و شبکه ورزش برنامه هایی به اسم فوتبال برتر و شبهای فوتبالی پخش می کنند و یک ساعت بازی تیمت رو با حضور چندین کارشناس فنی و کارشناس های متعدد داوری، تحلیل و آنالیز می کنند! بجز این دو شبکه، همزمان با پخش مسابقه، کانال ها و صفحات فوتبالی و هواداری، که الا ماشاءالله به تعداد موی سر مبارکت هستند! لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه از بازی رو پست کرده و کوچکترین خطا و اشتباهی رو بزرگنمایی کرده و ساعت‌ها روی ش مانور می کنند! ! بعد در این شرایط و با این امکانات، باز شما فرافکنی کرده و بخاطر جواب ندادن به هوادار، فرار به جلو می کنید! با این افکار پوسیده و قدیمی شمای مسول، هوادار حالا حالا ها نباید منتظر قهرمانی باشد! پیرمرد پرحاشیه !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی