نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
۹ |
۰
حمایت تمام قد باشگاه استقلال از محمود فکری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای اعلام کرد محمود فکری تنها گزینه هدایت این تیم است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛  باشگاه استقلال در حمایت از محمود فکری بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

امروز در برخی جراید و رسانه‌ها خبری کذب مبنی بر تغییرات احتمالی در راس کادرفنی استقلال منتشر شد که به این وسیله خبر مذکور تکذیب می‌شود.

سرپرست باشگاه استقلال و کلیه اعضای هیات مدیره استقلال بارها حمایت قاطع خود را از محمود فکری اعلام کرده‌اند و مشخص نیست که حاشیه‌سازان نگران چه منافع از دست رفته‌ای هستند که با انتشار این دست اخبار به دنبال برهم زدن تمرکز کادرفنی و بازیکنان استقلال هستند.

شایعه پراکنان مسلم بدانند که با سیاه نمایی و ایجاد فضای مسموم رسانه‌ای به اهداف خود نخواهند رسید و محمود فکری تنها گزینه تیم فوتبال استقلال است.

معاونت حقوقی باشگاه استقلال اقدامات حقوقی جهت شکایت از این رسانه‌ها و جرایدی که اقدام به انتشار و بازنشر  این اخبار کذب کرده‌اند را در دستور کار خود قرار داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیر غیب NL ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    با درود،آقای استقلال!عنقریب تاوانِ این حمایتِ تمام قد را با کُرنشی به تمامیِ قد مقابلِ هوادارانِ خود میپردازید.فکری از معدود یارانِ استقلال بود که به عبث نیکو خصال میپنداشتمش و اینک از حماقتِ خود انگشت میگزم
    • محمود آرپی جی زن IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      بابا یه مشن بچه مچه هوادار لنگپوشان تهران میرن تو سایتها با نام استقلالی بودن علیه استقلال و مربیان و بازیکنانش کامنت میذارن و اهانت میکنن کدوم استقلالی از اولین بازی به مربیان وپیشکسوتان خودش تا به حال اهانت کرده ؟ استقلال حداقل 5 فصله که اینقدر سرمربی و بازیکن جدید و قدیم در اون برو بیا دارن که تا اسم همیدیگه رو یاد بگیرن 5 تا بازی باید بگذره ! استقلال بخاطر همین بی برنامه گی ها که فکری هم به اون اشاره کرد معمولا از هفته هفتم دیگه موتورش گرم میشه با علیمنصور هم همینطور بودیم با شفر هم همین بودیم با فرهاد هم همین بودیم مربی جدید باید با گذشت زمان و بازی به بازی خودش و تیم رو یکدست و متحد و قدرتمند بکنه خُم رنگرزی که نیست !
    • اشکان GB ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      هر موقع پای این حمایت ها و بیانیه نویسی اومده وسط داستان خیلی غم انگیز تر از این حرفها خواهد شد
    • ابرام US ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      مرا با استرا هرگز برابر .... نخوا نیدم عزیزان برادر ================================================================================================= مگر سنگک که قربونش برم من . ...بُود با بربری یکسان ٬ برا بر؟ ================================================================================================= تو که دائم خوری دیزی ندانی .... که دیزی سنگی اش با شد٬ بهتر ================================================================================================= (کما ل همنشین در من اثر کرد) ..... وگرنه من کجا و شخص استر !! ================================================================================================= اگـــــــــــر باران به آزادی نبـــــــــارد ........ کجا فکری زند آبش بر سر ؟ ================================================================================================= اگر ریگی به کفش خود ندارید ..... چرا من را نگفتید هست بهتر ؟
  • سید محسن IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    مطمئنم به هفته 10 ام هم نمیرسه ...پدر هوچیگری ایران....
  • فری عشقی IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    باز شروع شد ......!!!!!!! مدیران آل کیسه عربستان اگه با بیانیه دادن این تیم عتیقه درست میشد تا حالا تیم های سوراختور و شله زرد ده بار قهرمان شده بودن آینقد بیانیه بدین که بیانیه دونتون چیز شه این حاجی محمود و دوستانش به دربی نمیرسن این خط این نشون
  • کیسه کش IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    ماهم موافقیم کی بهتر ازمربیان فعلی
  • مهدی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    ماپرسپولیسیها عاجزانه از مسولان دوچرحه سواران میخواهیم هاچ مموت فکری هرجورهست حفظش کنن چون باوجود متوهمان دنبال رفع عیوبشون نیستن
  • ققنوس IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    دیگه وقتی مدیر قوی بالاسر تیم نباشه همین میشه که سرمربی و دستیارشو سرپرستش باهم دستاشونو میزارن رو هم که بعد بازی اینارو بگیم بعد مدیریتم ازونجا که مال مخالفت نیست تو قابل پیش بینانه ترین حالت حمایت میکنه که حداقل نشون بده همه چی خوبه.... کاش این تیمه با این همه بازیکن تاپ یه مدیر داشت که اینارو بخاد و توضیح بگیره.... نه اینکه خودشون هم پا به پاشون فوت کنن تو اتیششون... تهش اینکه بازم قرار نیست یه دربیه قشنگ ببینیم.... بازم نتیجه قبل هماهنگ میشه که ارامشا حفظ بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی