درخشش علیرضا بیرانوند هم مانع پیروزی تاتنهام نشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در آخرین هفته مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا، آنتورپ با وجود عملکرد بسیار خوب علیرضا بیرانوند در لندن به تاتنهام باخت.

خبرورزشی/ لیگ اروپا؛ مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا امشب به پایان رسید، در حالی که میلان و تاتنهام در پایان کارشان پیروز شدند.


در گروه J تاتنهام که میزبان آنتورپ بود ۲ بر صفر پیروز شد. در این دیدار علیرضا بیرانوند برای اولین مرتبه فیکس شده بود و عملکرد بسیار خوبی هم داشت، اما مانع شکست تیمش نشد. گل‌های وینیسیوس در دقیقه ۵۷ و لوسلسو در دقیقه ۷۱ برتری اسپرز را رقم زد. تاتنهام با این برد ۱۳ امتیازی شد و صدر جدول را از آنتورپ ۱۲ امتیازی گرفت.

در دیگر دیدار این گروه لاسک ۳ بر یک از سد لودوگورتس گذشت.

ویدیو| خلاصه بازی تاتنهام 2-0 آنتورپ (عملکرد قابل قبول علیرضا بیرانوند در لیگ اروپا)

برتری تاتنهام مقابل آنتورپ در حضور بیرانوند


در گروه H میلان در آخرین دیدارش مقابل اسپارتاپراگ یک بر صفر برنده شد. هاوگه در دقیقه ۲۳ برای روسونری گلزنی کرد تا این تیم با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

در دیگر بازی این گروه لیل ۳ بر ۲ به سلتیک باخت، اما با وجود این شکست با ۱۱ امتیاز دوم شد و صعود کرد.

شادی بازیکنان میلان بعد از گلزنی مقابل اسپارتاپراگ


در گروه G لسترسیتی موفق شد ۲ بر صفر در خانه‌اش از سد آاک آتن بگذرد. اوندر و بارنز در دقایق ۱۲ و ۱۴ برای روباه‌ها گل زدند. کریم انصاری‌فرد تا دقیقه ۶۶ در ترکیب تیم یونانی بود. لسترسیتی با این برد ۱۳ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین صعود کرد. آاک آتن هم با ۳ امتیاز حذف شد.

زوریا لوهانسک هم در شبی که اللهیار صیادمنش را در لیستش نداشت مقابل براگا ۲ بر صفر مغلوب شد. براگا هم ۱۳ امتیازی شد اما به دلیل شکست در دیدار رودررو مقابل لستر در رده دوم جای گرفت.

شادی گل بازیکنان لسترسیتی بعد از گلزنی مقابل آاک آتن


در گروه K دیناموزاگرب ۳ بر یک مقابل زسکامسکو پیروز شد. دینامو ۱۴ امتیازی شد تا به‌عنوان صدرنشین صعود کند.

ولفسبرگر در دیگر بازی این گروه با یک گل فاینورد را شکست داد تا با ۱۰ امتیاز با قرار گرفتن در رده دوم به مرحله بعد برسد.


در گروه L خنت در حضور میلاد محمدی که یک نیمه در ترکیب تیمش بود با نتیجه ۴ بر یک مقابل هوفنهایم شکست خورد. هوفنهایم با ۱۶ امتیاز صدرنشین شد و صعود کرد. خنت هم بدون امتیاز با مسابقات وداع کرد.

دیدار اسلووان لیبرتس و ستاره‌سرخ هم با تساوی بدون گل پایان یافت. ستاره‌سرخ با ۱۱ امتیاز دوم شد تا راهی مرحله بعد شود.


در گروه I مکابی با یک گل سیواس‌اسپور را مغلوب کرد تا با ۱۱ امتیاز به مرحله بعدی راه پیدا کند.

ویارئال با ۱۳ امتیاز صدرنشین این گروه است. دیدار ویارئال و قره‌باغ به دلیل وجود چندین مورد کرونایی لغو شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    عالی بود بیرانوند دمش گرم واقعا خوب بازی کرد چندتا تک به تک رو عالی دفع گرفت اون شوت بیل رو عالی گرفت ولی دیگه زورش به دفاع بد آنتورپ نرسید دمش گرم پرچم پرسپولیسی ها و ایران رو برد بالا واقعا فکر کنم مربی آنتورپ از بازی بعدی بیرانوند رو بازی نده باید تعجب کرد!!!!! ولی یک چیزی رو هم نباید غافل شد و اون آقای داوودفنایی مربی دروازه بانان یحیی است که هم بیرانوند رو مطرح کرد هم مظاهری رو و هم لک رو ! همه شون هم لیاقتشون تیم‌ملیه !‌واقعا باید به داوود خان فنایی هم تبریک گفت. امیدوارم مورینیو درباره درخشش بیرانوند بیشتر فکر کنه
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      راستی یک چیزهایی رو هم یادم رفت بگم واقعا اگه پرسپولیس قهرمان آسیا شه جاش توی جشن قهرمانی پرسپولیس خالیه بیرانوند بدون شک متعصب ترین بازیکن پرسپولیس در این‌ سالها بود و بیشترین درآمد رو نصیب تیممون کرد نه‌ مثل بعضی ها که با ۱۵۰میلیون تومن فسخ کردند و‌هیچ پولی به پرسپولیس ندادن امیدوارم‌روزبه روز بیشتر بدرخشه و یه روزی شاگرد همین مورینیو یا پپ یا کلوپ شه دمت گرم پسر ❤❤❤❤❤❤
    • ناشناس IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      بیرانوند از فاصله 40 50 متری یک گل مفت خورد که مقصر اصلی گل هم بیرانوند بود چون طبق اصول دروازه بانی باید توپ رو با دست به بیرون می فرستاد ولی خواست توپ رو بگیره و همین گل اول باعث باخت تیمش شد.
    • ستارگان جعل ایران و آسیا IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      ولی حیف که شیشپولیس در فینال آسیا می بازه و مثل همیشه بدون جام به کشور بر می گرده و دلی کل ملت ایران شاد می شه
    • کامران5 IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      پاسخ به ناشناس: متخصص، اصول مصول رو ول کن! حالا هشت تا سیو پیشکش، ولی فکر کردی بازی مقابل تاتنهام، اونم در لندن به این سادگیه؟!!
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      خطاب به ستارگان جعلی کیسه آسیا نگاه کن اول شش تایی شدن ما توسط کیسه مهملمات ذهن شماست والا هیچ جای دنیا نمیان ضربات پنالتی رو با گل های بازی جمع بزنن و بگن ما شش تا زدیم چون شما فقط ما رو توی پنالتی ها بردین این اولا ثانیا به نظرت زشت نیست متخصصان امجدیه آسیا به فینال ACL نرسیدند ؟!!!!!! یک جوری می گید پرسپولیس می بازه انگار قراره شما قهرمان آسیا شید خخخخخ نه داداش شما در حد قهرمانی آسیا که چه عرض کنم حتی حذفی هم نیستید ما رو باش با کیا کری می خونیم !!!!!!
  • سنجاب IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    بیرو اولین بازیش خورد به تاتنهام و مورینیویی که نیاز به تعریف نداره،قطعا برای هر گلری این شرایط فوق العاده سخته،ولی هشت سیو موفق داشت که بهترین بازیکن تیم هم شد با اینکه دو گل دریافت کرد...ایوان لکو اگه بهش بازی بده شک نکنید تو بازیهای قهرمانی اروپا میدرخشه..فقط تنها ایراد بیرو اینه بعد از دریافت گل روحیشو میبازه،انگار این پسر فقط با کلین شیت خوشحاله،حتی برد تیم همراه با گل خورده واسش مزه نمیده....امیدوارم این پسر افتخار افرینی کنه واس کشورمون
  • امیرحسین IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    عملکرد بیرانوند مقابل تاتنهام دومین بازیکن برتر زمین با نمره ۷/۹ بعد از جووانی لو سلسو ۸ سیو ۴ سیو داخل محوطه ۴۴ پاس ۲۸ پاس صحیح ۲ دفع توپ ۰ دربیل خورده ۲ دوئل موفق البته مهم این چیزا نیست مهم اینکه حسینی بزرگ تیم کیسه جلوی مس رفسنجان کلین شیت کرده))))))))))))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی