نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
محرم نویدکیا: فدراسیون اجازه دهد خودم به کنفرانس خبری می‌آیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برای بازی با نساجی تغییراتی در سیستم هجومی تیم ایجاد کرده بودیم که خوشبختانه جواب داد و توانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر تیم نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خوبی برای ما بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم. تغییراتی در سیستم هجومی تیم ایجاد کرده بودیم که خوشبختانه جواب داد و توانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: باید این واقعیت را بپذیریم و بازیکنان به این دیدگاه برسند که اگر تیمی در یک نیمه از ما ۳ بر صفر عقب افتاد، دلیل نمی‌شود که در برخی از دقایق نیمه دوم بازی را از دست بدهیم. باید در طول تمام ۹۰ دقیقه بازی را در دست داشته باشیم و موقعیت‌سازی کنیم. برابر نساجی چون ۳ بر صفر پیش بودیم در نیمه دوم برخی دقایق را از دست دادیم. باید این دیدگاه را کاملاً کنار بگذاریم و از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ بازی را تحت کنترل داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه چرا در مسابقات قبلی به نشست خبری نمی‌آمد، گفت: مشکلی برای آمدن به کنفراس‌ها ندارم اما از روز اول باشگاه به من اعلام کرد که سازمان لیگ عنوان کرده شخصی که نامش به عنوان سرمربی تیم رد شده باید به نشست بیاید. هیچ مشکلی برای اینکه به نشست بیایم و به سوالات پاسخ دهم ندارم. الان هم به نشست آمدم که تکلیف این موضوع مشخص شود.

نویدکیا ادامه داد: اگر سازمان لیگ این اجازه را به من بدهد به تمام کنفرانس‌ها چه قبل از بازی و چه بعد از بازی می‌آیم، نمی‌خواهم کار غیرحرفه‌ای انجام دهم. با اینکه از همان هفته نخست لیگ خیلی موارد غیرحرفه‌ای دیدم اما دلم نمی‌خواهد بهانه بیاورم و به این چیزها فکر کنم. دوست داشتم کار حرفه‌ای انجام دهم و اگر فدراسیون به من اجازه دهد، خودم با کمال میل به کنفرانس‌ها می‌آیم و جوابگوی سوالات خواهم بود.

وی تصریح کرد: با آوردن استنلی سوارز تغییر بزرگی در تیم ایجاد کردیم و فکر می‌کنم این تغییر جواب داد. شهباززاده شرایط بسیار خوبی داشت و برای تیم گل می‌زد و شاید این احساس را داشتیم که اگر سجاد را به کناره‌ زمین بیاوریم از اینکه او در موقعیت گل قرار گیرد خارج شویم. این ریسک را انجام دادیم که خیلی خوب جواب داد و سه بازیکن جلویی ما موفق به گلزنی شدند. فکر می‌کنم از نظر هجومی کمی قوی‌تر شدیم و باید ساختار تیم را بهتر و بهتر کنیم تا بتوانیم موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: هر بازیکنی که شرایط بهتری حتی در تمرینات داشته باشد ترجیح می‌دهم او بازی کند. بازیکنان من از نظر فوتبالی فرقی برای من ندارند و این‌طور نیست که اگر بازیکنی اسم و رسم بهتری داشته باشد یا جوان‌تر باشد بیشتر بازی کند، بلکه هر بازیکنی خوب باشد به او شانس بازی می‌دهم. ۳۰ بازیکن دارم که تمام آنها برای من قابل احترام هستند و هرکدام شرایط بهتری داشته باشد را بازی می‌دهم. امروز مهاجمانم خیلی خوب بودند و اگر با همین روش بازی کنند این شانس را به آنها می‌دهم که کار خود را ادامه دهند.

نویدکیا اضافه کرد: روزهای زیادی تمرین کردیم و می‌دانستم با تغییراتی که در تیم ایجاد می‌کنم ممکن است مشکلاتی هم داشته باشم. مشکلاتی هم داشتیم و داریم و با اینکه تیمم مقابل نساجی ایده‌آل بازی کرد اما می‌دانم که هنوز مشکلاتی داریم که باید آنها را رفع کنیم و تنوع تاکتیکی بیشتری ارائه دهیم. یکی از مشکلات تیم این است که در زمین‌های نامناسب به خاطر سبک بازی‌مان بسیار دچار مشکل می‌شویم و برخی تیم‌ها در فوتبال ایران زمین خوبی ندارند. باید بتوانیم این مشکل خود را رفع کنیم و یاد بگیریم در فوتبال ایران در برخی بازی‌ها ارائه فوتبال زیبا به کمک ما نمی‌آید و باید زشت فوتبال بازی کرد و نتیجه گرفت.

وی گفت: در هر بازی تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. ۲ شکست هم داشته‌ایم و ممکن است دوباره این اتفاق رخ دهد اما سپاهان یک تیم است و خیلی‌ها باید این واقعیت را بپذیرند که تیم منسجمی هستیم. ما نه متکی به بازیکن خاصی هستیم و نه نفرات خود را از دست می‌دهیم. ما  به خاطر یکدیگر تلاش کرده و از خودگذشتگی انجام می‌دهیم و تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام می‌دهیم. سپاهان برای من مانند خانواده‌ام است و هر کاری از دستم برآید با تمام وجود برای تیمم انجام می‌دهم و بازیکنانی در اینجا زندگی می‌کنند که همین حسی که من دارم را به سپاهان داشته باشند. تا زمانی که این حس وجود داشته باشد، حتی اگر کم و کاستی داشته باشیم به مرور زمان به موفقیت می‌رسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: از بازیکنانم که امروز بسیار خوب بازی کردند ممنونم اما باید یاد بگیریم که دید خود را وسیع‌تر کنیم و چون در یک نیمه ۳ بر صفر جلو افتاده‌ایم نباید برخی دقایق نیمه دوم را از دست بدهیم و هر زمان از دقیقه یک تا دقیقه پایانی ساختار خود را حفظ کنیم و اصول خود را حفظ کنیم می‌توانیم تیم بهتری باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی