نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
بازگشت دوباره افشین قطبی به فوتبال ایران؟!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تراکتور برای انتخاب سرمربی جدید خودش سراغ یک گزینه آشنا رفته است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با علیرضا منصوریان به دنبال انتخاب سرمربی جدید خودش است و با گزینه‌های داخلی که مورد نظرش بود یا به توافق نرسید و یا به هر شکل دیگر همکاری میان طرفین میسر نشد تا مسئله نیمکت این تیم همچنان لاینحل باقی بماند.

در این راستا با توجه به ممنوعیت جذب مربی خارجی و محدودیت‌های موجود، تراکتوری‌ها سراغ مربیان دو ملیتی رفته و صحبت‌هایی با الکساندر نوری و افشین قطبی داشتند تا در صورت توافق به ایران بیایند و قرارداد همکاری میان طرفین امضا شود.

در این میان با توجه به شکستی که تراکتوری‌ها پیش از این در دو مرحله مذاکره با الکساندر نوری داشتند و مسائلی که سر آن به توافق نرسیدند، مسئولان باشگاه تمایل چندانی به باز کردن باب مذاکرات جدی با او ندارند و احتمال اینکه این بار میان نوری و این تیم توافقی حاصل شود بسیار پایین است.

از این رو تمرکز تراکتوری‌ها در حال حاضر بیشتر روی جذب افشین قطبی است و مسئولان باشگاه قصد دارند مذاکرات خود را با او آغاز کنند و در صورت توافق او روی نیمکت تراکتور بنشیند.

قطبی در حال حاضر هدایت تیم شیجیاژوانگ چین را بر عهده دارد و تراکتور اگر قصد جذب او را دارد باید رضایت این باشگاه را هم جلب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • x NL ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    افشین خان نرو تراکتور که پشیمون میشی. تراکتور بی اصالت ترین تیم دنیاس.
    • حمید IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      حتما تو هم کیسه ای هستی با این سوزشی که داری . سوزش فینالتون کی درست میشه . اگه لنگی هم باشی از جانب پر هوادلرترین تیم سوزش داری . خدا کریمه یه روز حالتون خوب میشه
  • صامت SE ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    بذاربیارند.تانیم فصل هم این مریب شان میشه بعدنیم فصل خداکریمه
  • محمدی IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    قطبی از کی روش هم بهتره
    • حقیقت تلخه IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      قطبی اگه یه مشاوره بگیره همچین اشتباهی نمیکنه، مدیران این تیم فوق العاده آماتورن مگه اینکه فقط به پول فکر کنه وگرنه کاملا شهرتش رو تحت شعاع قرار میده و نیم فصل یا فصل بعد عوضش میکنن، یه نگاهی به لیست مربیاشون: دنیزلی، قلعه نوعی ، گلمحمدی با هیچ کدوم خوب رفتار نکردن آخر کار هم که منصوریان رو کلی خفت دادن. این تیم همون استیل آذین با کلاس تر هس که فکر میکنه قهرمانی با پول یا پارتی بدست میاد بخاطر همین هم فصل قبل زمین و زمان رو متهم میکردن و یا با تحریف اسم حریفشون مثلا میخواستن چی رو ثابت کنن؟! این تیم خیلی می‌تونست خیلی بهتر باشه ولی نه با مدیری که هنوز الفبای مصاحبه حرفه ای رو نمیدونه ولی در بدست آوردن پولی که منشا اون معلوم نیس، دکترا داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی