نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
سرمقاله| از پرسپولیس حمایت کنید اما دوستی خاله‌خرسه نکنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس را باید در فینال آسیا کاملاً به چشم «تیم ملی» دید. باخت این تیم سرخوردگی ایجاد می‌کند و قهرمانی‌اش دوباره میلیون‌ها نفر را به خیابان‌ها می‌کشد اما این وسط به شدت باید از دوستی مدل خاله‌خرسه در حق این تیم بزرگ و محبوب خودداری کرد.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ لغو بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن به کنار، اصلاً ذوب‌آهن کرونایی‌های زیادی داشت و بازی باید لغو می‌شد. حدادی‌فر و باشگاه ذوب‌آهن هم اگر تخلف کرده‌اند باید پاسخگو باشند اما بازی پرسپولیس و نساجی چرا لغو شد؟ آیا غیر از این است که دوستان این بازی را با یک تلفن لغو کردند؟

در اینکه باید از پرسپولیس در آستانه فینال آسیا حمایت شود هیچ شکی وجود ندارد. قهرمانی پرسپولیس صرف‌نظر از اینکه میلیون‌ها نفر را خوشحال می‌کند، به سود فوتبال ایران هم هست. چند دلیل مهم دیگر هم می‌توان آورد که قهرمانی پرسپولیس به نفع همه است و حتی اگر استقلال هم شرایط مشابهی داشت نظر نگارنده این بود که قهرمانی آبی‌ها در آسیا به سود فوتبال ایران، رسانه‌ها و... بود و بازهم میلیون‌ها نفر خوشحال می‌شدند اما مسئله اینجاست که دوستان راه حمایت از پرسپولیس را اشتباه می‌روند و تصور می‌کنند لغو سه بازی پی در پی این تیم (مقابل نساجی، ذوب‌آهن و سپاهان) به سود نماینده شایسته ایران است. اولین ایراد کار اینجاست که پرسپولیس حالا دیگر به طور کامل از شرایط مسابقه خارج شده و بازی تدارکاتی هم کار مسابقه رسمی را انجام نمی‌دهد. ایراد دوم این است که حالا همه انتظار دارند مثلاً بازی ذوب‌آهن- استقلال هم جمعه هفته جاری لغو شود. بعد هم که پرسپولیس از فینال آسیا برگردد، مسابقاتش فشرده‌تر می‌شود و حداقل باید ۴ روز یک‌بار بازی کند که طبعاً احتمال آسیب‌دیدگی‌ها بیشتر می‌شود و تازه کرونا هم که هست. عاقلانه‌ترین تصمیم ممکن این بود که حداقل بازی پرسپولیس و نساجی برگزار می‌شد تا پرسپولیس بیشتر در شرایط مسابقه قرار بگیرد و تعداد بازی‌های معوقه‌اش کمتر باشد. این جوری صدای اعتراض ۱۵ تیم دیگر هم به هوا بلند نمی‌شد.

ختم کلام اینکه پرسپولیس را باید در فینال آسیا کاملاً به چشم «تیم ملی» دید. باخت این تیم سرخوردگی ایجاد می‌کند و قهرمانی‌اش دوباره میلیون‌ها نفر را به خیابان‌ها می‌کشد اما این وسط به شدت باید از دوستی مدل خاله‌خرسه در حق این تیم بزرگ و محبوب خودداری کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهیار IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    صدای اعتراض کدام ۱۵ تیم ؟!!! وقتی بازی نساجی با پرسپولیس لغو می شود خود نساجی ها بیشتر از همه به لغو بازی راضی بودند و گفتند هیچ گونه اعتراضی ندارند ما بعداز لغو بازی نساجی جز طرفداران تیم کیسه یا خود کیسه صدای اعتراض هیچ تیمی نشنیدیم در بازی پرسپولیس و ذوب آهن پرسپولیس هیچ درخواست لغو بازی نداده و حتی به خاطرلغو بازی معترض بود حالا کاری به تخلف ذوب آهن در رعایت نکردن پروتکل بهداشتی نداریم ولی به جز بازی نساجی پرسپولیس در خواست لغو داده اگر قرارباشد بعداز فینال قبل دربی بازی های پرسپولیس به خاطر دستور کیسه فشرده برگزار کنند این ظلم و بی عدالتی به پرسپولیس هست
  • اکبر DE ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    بازی این هفته ذوب و استقلال باید لغو شود.
  • ناشناس IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    کی گوش بده آقای اشراقی
  • West6 IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    "این جوری صدای اعتراض ۱۵ تیم دیگر هم به هوا بلند نمی‌شد" کدام 15 تیم دیگر جناب نویسنده؟ مگه همین امروز مصاحبه مرزبان رو نخوندید و قبل تر از اون مصاحبه ساکت؟ غیر از تیمهای جوگیر و دمدمی مزاجی که طبق اصل "دشمن دشمن ما، دوست ماست!" بطور لحظه ای متحد می شن، کدوم تیم صداش در اومده؟ فولاد؟ ماشین سازی؟ آلومنیوم؟ شهرخودرو؟ نفت؟ این 15 تا کدومان دقیقا؟ چرا رو هوا جمع می بیندید؟ پرسپولیس-نساجی اگر در قائمشهر برگزار می شد، حتی اگر آمار بالای کرونا در استان مازندران رو نادیده بگیریم، با احتمال بالای مصدومیت بازیکن روی چمن مصنوعی چجوری میشه کنار اومد؟ از نظر شما که لغو بازی پرسپولیس-سپاهان، که طبق برنامه روز قبل از فینال آسیا باید برگزار بشه رو هم سربسته نقد داری بهش، اگه یکی از دفاع هامون یعنی سیدجلال و کنعانی تو اون چمن مصدوم می شدن، نماینده ایران کی رو می تونست جایگزینشون کنه؟ احسان حسینی رو مثلا؟ نکنه فکر کردی مثل اون تیم حکومتی 5 تا دفاع تاپ لیگ رو برا ما هم گرفتن و خودمون خبر نداریم! خیر برادر، برا ما حتی دوتا رو فراری دادن و از این دوتا یکی رو هم تقدیم تیم مورد علاقه شون کردن!
  • رضا IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    دارید صفا میکنید خدایی لیگ به عشق شما چیده میشه لغو کنید 3 هیچ کنید سوپرجام برگزار نکنید محروم کنید بازیکنی که با 2 باشگاه قرار داره بازی بدبد مربی تیم بالاسرتون رو بیارید تیمشون رو نابود کنید اونم وسط مسابقات اخرشم پولش رو ندید خخخخخ از همه مهمتر اینکه با این همه حمایت هرگز قهرمان آسیا نمیشه اما خوب فعلا بابا مسعود داره همه کار میکنه براتون وقتی قهرمان آسیا می شید که بابا مسعود رئیس کنفدراسیون آسیا بشه ناهار نگارها هم براتون سنگ تموم گذاشتند حالا هرچی میخواید بد و بی راه بنویسید ولی خودتون رو گول نزنید...
  • حسین IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    اخرین تیر خلاصه اقایان برای پیروزی زده شد تمام شد چون دوره اقایان تمام شد حامی مالی وسیاسی که بره یگه بزرگترین افتخارشون چهر قهرمانی پشت سر همه که سرورشون اس اس بیت سال پیش چهار قهرمانی اورد تازه هنوز به اس اس نرسیدن زمین وماه و فلک کمک کنید
  • هومن IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    آقای اشراقی چرا راجع به از کیسه و دوستی خاله خرس نکنیدتحلیل نکردید وقتی اعضای کادرفنی کیسه و مظلومی در خواست لغو بازی دربی را داده اند دوستی خاله خرس نیست صدای اعتراض ۱۵ تیم شنیده نمی شود ولی پرسپولیس به عنوان نماینده و آبروی ایران فقط یک بازی نساجی آن هم به خاطر چمن مصنوعی و مصدوم نشدن بازیکنان خود داده دوستی خاله خرس و صدای اعتراض ۱۵ تیم فقط برای پرسپولیس هست؟!!!دو فصل قبل وزیر به خاطر خارج شدن استقلال از بحران بازی پدیده لغو کرد دوستی خاله خرس نبود!!! یا فصل قبل به خاطر کرونا تقلبی بازیکنان استقلال بازی استقلال با پارس جم لغو شد دوستی خاله خرس نبود؟!!! یا چند سال قبل به خاطر بازی استقلال با بویرام تایلند یک ماه لیگ لغو شد دوستی خاله خرس نیست؟!!!
  • سید محسن IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    حداقل یکجوری مطلب بزارید معلوم نشه استقلالی هستید.....یعنی پرسپولیس میرفت مازندران و کرونا میگرفت خوب بود؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی