تمرین استقلال در روز بازگشت شیخ دیاباته و وریا غفوری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال که به دلیل مصدومیت مدت زیادی دور از تمرینات بود، امروز در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از برتری ۲ بر صفر مقابل شهر خودرو مشهد از ساعت ۱۳ امروز (دوشنبه) در زمین مجموعه نفت تهرانسر برگزار شد.

بازیکنانی که برابر شهر خودرو به میدان رفته بودند، به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان دستورات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

شیخ دیاباته، مهاجم مالی تیم فوتبال استقلال که مدتی به دلیل مصدومیت دور از تمرینات بود، امروز در تمرین شرکت کرد و زیر نظر پزشک تیم تمرینات اختصاصی انجام داد.

محمد نادری به دلیل مصدومیت در بازی با شهر خودرو در تمرین حضور نداشت. طبق اعلام باشگاه استقلال، نادری به دلیل لیز بودن چمن ورزشگاه امام رضا (ع) در مصاف با شهرخودرو، به دلیل سُر خوردن در یک صحنه، دچار کشیدگی همسترینگ شده است. اقدامات درمانی برای بازگشت او به میادین در دستور کار کادر پزشکی قرار گرفته است.

فرشید اسماعیلی به دلیل مسائل انضباطی در این تمرین غایب بود.

سیاوش یزدانی به مانند روزهای گذشته به تمرین اختصاصی پرداخت.

محمدحسین مرادمند و سبحان خاقانی با اجازه کادر فنی در این تمرین غایب بودند. این دو با اجازه کادر فنی در مشهد باقی ماندند تا با خانواده خود دیدار کنند و امروز به تهران بر می‌گردند.

وریا غفوری که دو بازی اخیر استقلال را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در تمرینات گروهی شرکت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی