نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
۲ |
۰
مهدی تاج هم راهی قطر شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج به همراه مهدی محمدنبی و حیدر بهاروند امروز به قطر سفر کرد تا با شیخ سلمان و اینفانتینو دیدار کند.

خبرورزشیمدیریت فوتبال؛ کشور قطر، از رؤسای فدراسیون‌های فوتبال آسیا، اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به همراه رؤسای فیفا، یوفا و کنفدراسیون‌های دیگر دعوت کرده است تا در مراسم افتتاح استادیوم الریان (که با برگزاری فینال امیرکاپ قطر همزمان است) حاضر شوند.

مراسم افتتاحیه در روز جمعه ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) در استادیوم الریان برگزار خواهد شد و طبیعی است که برخی از مسئولان حاضر در این مراسم، برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا که شنبه ۲۹ آذر برگزار می‌شود، در قطر بمانند. مهدی تاج به عنوان یکی از اعضای هیأت اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، بهاروند و نبی را در این سفر همراهی می‌کند. بدون شک این سفر می‌تواند ملاقات این سه نفر با شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و اینفانتینو، رئیس فیفا را در پی داشته باشد و در شرایطی که به خاطر شیوع ویروس کرونا، امکان ملاقات و برگزاری جلسات حضوری نیست، چه فرصتی بهتر از این که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران درباره بسیاری از مسائل و مشکلات فوتبال ایران با مسئولان عالی‌رتبه فوتبال آسیا و فیفا گفت‌وگوی اثربخشی داشته باشند.

موضوع پول‌های بلوکه شده ایران در فیفا همچنان یکی از مسائل حل نشده فوتبال ایران است که نیازمند پیگیری جدی مسئولان فوتبال ایران است. علاوه بر این موضوع برگزاری مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و امکان برگزاری مسابقات داخل خانه در ایران می‌تواند موارد دیگری باشد که به دستاورد سفر مسئولان ایران به قطر منجر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج آسیا IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    موضوع بی افتخار بودن لنگ حکومتی از همه شون مهم تره
  • شکاک IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    ایشون رو مگر بخاطر قرارداد ویلموتس ممنوع الخروج نکردن ؟ اوه یادم نبود شاید بخاطر اون پولها پیگیر این بازی هستن تا بلکه درصورت برنده شدن پرسپولیس و دریافت جوایز میلیون دلاری پولها رو بزنن به بدن ویلموتس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی