نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
۳ |
۰
رحمان رضایی: خوب شد بازی با پرسپولیس را لغو کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد به تمام بازیکنانش اعتماد کافی دارد و اینکه آنها باید بدانند حق‌شان بیشتر از اینهاست.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل استقلال در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که می‌دانید بازی قبل ما کنسل شد و با این شرایط به مصاف استقلال می‌رویم. یکسری بازیکنان کرونایی برگشته‌اند و شرایط‌شان بهتر است، اما وضعیت بدنی آنها هنوز به صورت کامل آماده نیست. به تمام بازیکنانم اعتماد دارم و شکی در آن نیست. بازیکنان خوبی داریم، اما یکسری از آنها به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به این بازی نمی‌رسند.

وی در ادامه افزود: خدا را شاکرم و هیچ گلایه‌ای ندارم. ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. به مصاف تیمی می‌رویم که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم برابر این تیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سؤال که اتفاقات اخیر برای ذوب‌آهن چه تأثیری روی این تیم گذاشته است، گفت: ما از لحاظ روحی روی بچه‌ها کار کرده‌ایم و خواهیم کرد. مهمترین بحث برای امتیازاتی است که از دست رفته و با وجود استحقاق برای داشتن شرایط خوب در جدول شش هفت امتیاز از دست داده‌ایم که برای تیم مخرب بوده است. در بحث روانی روی بچه‌ها کار می‌کنیم که بدانند حق‌شان بیشتر از اینهاست. آنها خوب تمرین می‌کنند و امیدوارم در این بازی به حق‌شان برسند.

رضایی در مورد اینکه استقلال مصدومان زیادی برای این دیدار دارد، یادآور شد: برای تیمی مثل استقلال زیاد نمی‌تواند تأثیری داشته باشد. این سؤال را باید زمانی مطرح می‌کردید که ما مقابل شهر خودروی مشهد تنها ۱۲ بازیکن داشتیم. برای استقلال که مهره‌های زیادی دارد، مصدومیت چند بازیکن نمی‌تواند مؤثر بوده و جای نگرانی باشد.

وی درباره لغو بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته گذشته خاطر نشان کرد: به لحاظ روحی و روانی لغو آن بازی برای ما بهتر شد. یکسری از بازیکنان کرونایی از لحاظ جسمی و روانی شرایط خوبی نداشتند. یکسری نیز باید با شرایط ۵۰ درصدی برابر پرسپولیس بازی می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که تیمش چند بازیکن کرونایی دارد، گفت: هفت بازیکن مثل قاسم حدادی‌فر، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید ملکی، حقدوست و ... شرایط‌شان خوب نیست. تیم ما به لحاظ بحث کمیت و کیفیت به مراتب شرایط سخت‌تری به نسبت استقلال دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    اون کیسه کشای هوچی گر که به دفاع از تیم مظلوم ذوب اهن حرف مفت میزدن کجان؟؟؟؟؟؟#کیسه_ناپاک
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    پارسال یادتونه لنگیا با باخت تعمدی به ذوب آهن کمک کردند در لیگ‌بمونند ؟ الان موقع جبران بود اونم با کرونانمایی
  • Retired IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    چند تاشون مثلا كرونا گرفتند عده اى رفتند قطر واسه تشويق تيم كره اى و باقيشونم رفتند تركيه ، يادم رفت عده اى هم رفتند با پارس جنوبى بازى كنند . خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی