رحمان رضایی: نمی‌دانستم وزیر ورزش هم می‌تواند به مسئله داوری ورود کند!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به اظهارات سرمربی استقلال در نشست خبری واکنش نشان داد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ رحمان رضایی درباره اظهارات محمود فکری بعد از دیدار استقلال و ذوب‌آهن مبنی بر اینکه وزیر ورزش به موضوع داوری باید ورود کند، گفت: ما نمی‌دانستیم وزیر هم می‌تواند به این موضوع ورود کند و اگر می‌دانستیم از بازی اول که پنالتی علیه ما گرفته شد به وزیر می‌گفتیم ورود کند تا الان وضعیت ما این گونه نباشد و ۴ پنالتی علیه ما گرفته نشده باشد.

وی در ادامه با اشاره به اخراج اشتباه بازیکنش در دقیقه یک بازی با ماشین‌سازی تصریح کرد: اگر می‌دانستیم وزیر ورزش ورود می‌کند ماهم زودتر می‌گفتیم تا وزیر بررسی کند و ترتیب اثر بدهد، حداقلش این بود که در دقیقه ۳۰ همین بازی با استقلال پنالتی محرز ما گرفته می‌شد. همه عالم گفتند داور باید برای ما پنالتی می‌گرفت و هیچکس با شک و تردید هم نگفت ولی بازهم حقمان خورده شد و متاسفانه پنالتی برای ما گرفته نشد. 

وی در خاتمه درباره دیدار امروز پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و انشالله این تیم بتواند با قهرمانی در آسیا مردم را خوشحال کند.

بیشتر بخوانید: محمود فکری: خواهش من از وزیر ورزش این است که ورود کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین DE ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    اقای رضایی برای تیمی که بازی پدیده را لغو می کنند اون سال تا به بحران نرود . بازیکن ذوب رامی خرد . تعجب نکن. کلا اینها از این راه زیاد بهره گرفتند . و انگ به سایر تیم ها می زنند!
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    داور یک پنالتی صد در صد رو برای ذوب آهن نگرفت، حالا فکری چی میگه این‌وسط؟؟
    • Hatred IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      داداش کاش پنالتیو میگرفت ولی دفاع ذوب هم قطعا باید اخراج میشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی