نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
طعنه ژوزه مورینیو به یورگن کلوپ: بیچاره هانسی فلیک!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آقای خاص به سرمربی آلمانی لیورپول به خاطر کسب جایزه بهترین مربی فوتبال جهان طعنه سنگینی زد.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ ژوزه مورینیو در واکنش به انتخاب یورگن کلوپ به‌عنوان برنده جایزه بهترین مربی سال فیفا گفت: «فلیک قهرمان اروپا، جام حذفی آلمان و بوندس‌لیگا شد. او همه چیز را برد و در مهمترین جام یعنی لیگ قهرمانان پیروز شد. فلیک بیچاره اما شاید تنها زمانی شانس کسب جایزه بهترین مربی را داشت که آنها (مسئولان فیفا) دو سه تورنمنت دیگر تأسیس می‌کردند تا ببینند که آیا فلیک می‌تواند بقیه آنها را هم ببرد یا نه. اگر چنین اتفاقی بیفتد، آن وقت شاید این جایزه را به او بدهند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عادل فراموش نشدنی IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    مورینیو هفته قبل بد به کلوپ باخت ولی اظهار نظرهای خودشم یادش میره ! زمانی که با چلسی در انگلیس قهرمان شد گفت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس از قهرمانی در اروپا هم سخت تره ولی انگار برای کلوپ راحت بوده تیمی که سی سال قهرمان نشده رو قهرمان کرده! وقتی گواردیولا بایرن رو قهرمان آلمان کرد گفت بایرن تمام بازیکنای خوب تیمهای دیگه در لیگ آلمان رو جمع می‌کنه و قهرمانی دربوندسلیگا وحذفی آلمان برای بایرن از آب خوردنم‌ راحتتره و ربطی به مربی نداره! بالاخره وقتی خودش نتیجه میگیره یا مربی هایی که مشکل باهاشون نداره اون جام خیلی ارزش داره و گرفتنش سخت ولی برا بقیه، گرفتن اون جامها آسونه و ارزشی نداره!!!
    • پیمان IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      عادل پرسپولیسی پور فراموش شده فقط لنگیا چون از برنامش برای تقوی تیمشون استفاده می کردند ناراحت هستند ولی 60 میلیون هوادار ایرانی خواهان برکناری عادل بودند و از مدیر شبکه 3 همشون تشکر ویزه دارند. واقعاکار بزرگی کرد که سر دسته این باند پرسپولیسی رو اخراج کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی