اولسان جونیور را آورد، پرسپولیس هم استوکس را...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در کره جنوبی هرگز نمی‌بینیم که ژوزه، کالدرون، حتی در قیاس با باشگاه های دیگر استراماچونی و ... بی هیچ هدف خاصی وارد فوتبال این کشور شوند، پول هم بگیرند و بروند!

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ در سالهایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت رقابت‌های لیگ قهرمانان را وارد مرحله‌ای جدید کند تا امروز که ادوار مختلف آن سپری شده است، ۴ تیم ایرانی به دیدار فینال رسیدند.

سپاهان نخستین تیم ایرانی بود که در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اوراواردز ژاپن رفت و طبعاً مغلوب شد. ذوب آهن بعدها در فینال برابر سئونگنام بازی کرد و جام را تحویل نماینده کره‌جنوبی داد. پرسپولیس هم دو بار به فینال رسید؛ یک بار مقابل کاشیما ژاپن شکست خورد، این بار هم جام به یک تیم کره‌ای به نام اولسان هیوندای تقدیم شد.

به نظر شما از دست دادن این تعداد جام و البته نتایج نه چندان جالبی که مابقی تیم‌ها در مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا گرفته‌اند اتفاقی است؟ در این چند سالی که گذشت، پرسپولیس به جای که اینکه در بخش مدیریت، حرفه‌ای شود به باشگاهی تبدیل شد که مدیرانش فقط هزینه‌های سنگینی را به آن تحمیل کردند.

اولسان، مهاجمی در قواره‌های جونیور آورد، پرسپولیس هم با استوکس می‌خواست بدرخشد اما جونیور به اولسان یک جام خوش رنگ تقدیم کرد، استوکس هم عشق و حالش را با دلارهای مفتی که به او دادند در امارات متحده عربی کرد، تازه عکسش را برایمان فرستاد! در سال‌هایی که می‌شد فرآیند باشگاهداری در فوتبال ایران متحول شود، دلارهای بی زبانی خرج بازیکنان و مربیان خارجی شد که جملگی منهای برانکو به باد فنا رفت؛ در کره جنوبی اما هرگز نمی‌بینیم که ژوزه، کالدرون، حتی در قیاس با باشگاه‌های دیگر استراماچونی و ... بی هیچ هدف خاصی وارد فوتبال این کشور شوند، پول هم بگیرند و بروند!

در فوتبال سیستماتیک و منظم، همه چیز سر جای خودش است اما با این مدیریت گلخانه‌ای، با خلیل‌زاده، با رسول‌پناه، با سمیعی، با سلطانی‌فر، با مددی، با این وضعیت درآمدزایی، با این شرایط حق پخش، با این فدراسیون بی رئیس، با این ورزشگاه‌های فرسوده، با این زمین‌های تمرین ناآماده و ... نمی‌شود به جنگ کره‌ای‌ها و ژاپنی‌ها رفت و جام را از آنها گرفت.

این سیکل معیوب دوباره تکرار می‌شود، در این مسئله تردید نداشته باشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    اصلا این به کنار، پرسپولیس مثلا فینالیست و نماینده ی این کشور بود و کاری کردن مهاجم دویصت هزار یوروییش محروم بشه آدم سرشو نکوبه به دیوار؟؟؟؟ پرسپولیس نه تنها تقویت نشد بلکه موثرترین بازیکن خودش ینی شجاع رو هم از دست داد ینی حتی توانایی حفظ بازیکن خودشم نداشت!!! یه عده بی دین میگن بخاطر این عیسی رو محروم کردیم و آمار دادیم چون پرسپولیس حمایت میشه، دیگه نمیگن از عقده مون بود که شما فینالیست شدین و ما جلو پاختاکور بازیچه شدیم!!! چی بگیم که دلمون پره
    • شمسعلی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      داداش قرار نیست چون صد رو با ص مینویسن دویست رو هم با صاد بنویسن.تا فردا از کلمه دویست صدبار بنویس تا فرقشو بفهمی.در ضمن ما مهاجم های 700 هزار دلاری رو داشتید دیپورت کردید جونیور و بومیدی یادت نره پول مفت استقلال و صیادمنش رو خرج چی کردید
    • مسعود IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      هیچ وقت رابطه عربستان با ایران خوب نبوده نباید انتظار داشته باشی هوادار کیسه سعودی بیاد هوادارای از پرسپولیس ایران را انجام بده ما اگه دیروز عیسی را داشتیم خیلی میتونست بهمون کمک کنه اما بابت یه خوشحالی معمولی که مسی و لاوتزی هم انجام دادن بارها و محروم نشدن محروم شد تا صدای متخصصین درنیاد
    • صادق IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      آدرس غلط ندهید دشمن قهرمانی پرسپولیس درACL خارج نیس در قلب پایتخت هستش همتایی که از شادی و ریختن پنجاه و پنج میلیون هوادار به خیابان هراسناک بودند سناریوی شکست پرسپولیس رو در تهران به اجرا در آوردند و لذا کار بودار شیری و حذف بازی با ذوب آهن در شب قبل از مسابقه و انجام بازی ذوب با کیسه در کمتر از یک هفته!!! ،در یک راستا معنا دار می شوند. اگه ذوب ها کرونا داشتن په چجور با کیسه ب فاصله ی کمتر از یک هفته بازی کرد؟!!!!ن آقا یحیی گفتی تمرکز نداشتیم ، تمرکر شیری و حذف بازی با ذوب آهن در شب قبل از مسابقه و انجام بازی ذوب با کیسه در کمتر از یک هفته!!! ،در یک راستا معنا دار می شوند. آقا یحیی گفتن تمرکز نداشتیم ، خب معلومه دیگه تمرکز حاصل در جریان مسابقات قرار داشتنه نه اینکه بازی با ذوب آهن رو جوری لغو کنن که بازی تدارکاتی نداشته باشید و تمرکز ایجاد نشه ، فرصت مرور تاکتیک فینال رو ازتون گرفتن
  • شاهین DE ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    چرا لقمه را می چرخانی!! اسم تیم رویش هست . هیوندا!!! سرمایه گذاری کرده صاحب دارد . سهامدار هستند . یک ریال حیف میل نمی شود. صاحب پرسپولیس کیست!!
  • MGH IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    اینکه میگید حق پخش باید پرداخت بشه تا وقتی که تیم ها دولتی ن مسخره س. صدا سیما برای حکومته و همین طور تیم های باشگاهی. توقع داریم حکومت خودش به خودش حق پخش بده؟ 2- تا وقتی که برای پرداختی های بی حساب کتاب سوال پرسش نشه آش همین آشو کاسه همین کاسه س. دوای درد خصوصی شدنه که مطمئنم حالا حالا ها اتفاق نمی افته. پس به همین درخشش های لحظه ای و اتفاقی مون دلخوش باشیم. هر جور حساب کنی حق هیچ کدوم از تیمای ایرانی نیست که قهرمان بشن.
  • سعید IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    خبرورزشی تشکرازپوشش همه جانبه وبی تعصب،گرچه نامهربانی بر۱۵ تیم وتوجه بیش ازحدبه یک تیم درشان فوتبال ایران نیست ولی ترک عادت موجب مرض است،این سیکل ادامه خواهدداشت،بدترین کار جیغ زدن هنگام گزارش بود،اگرمیبردن امروزخیلیها بایدترک وطن میکردیم ولی چوبهای خداخوب جایی صداداد،آهسته ولی دراعماق وجود همه منتظر هجوم به خیابانهابودند،خداباکادردرمان است مادوستشون داریم،ان الله یفعل مایشاء
  • محمود IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    ما امثال جونیورو نخواستیم.پارسال تیم ما تو خط حمله ضعف داشت.قرار بود تو تابستون تقویت بشه,تقویت نشد بماند علیپورو ترابی هم از دست دادیم.بعد از نیم نهایی هم همه میدونن تو دو هفته رسول پناه چه بلایی سر تیم آورد.رسول پناه دست نشانده وزارته.سلطانی فری که دم به دقیقه پیام میفرستاد چرا یکبار از هواداری پرسپولیس بابت انتخاب کسی مثل رسول پناه عذرخواهی نکرد؟عذرخواهی نکرد چون رسول پناه ماموریت داشت تیمو نابود کنه.وگرنه با افتخار نمیومد جلوی دوربین خبرنگارا اراجیف بگه ,میگین بار اول اشتباه کرد بار دوم چی؟؟اشتباه نکرده بود ماموریتشو به خوبی انجام داد و رفت.لازمه یه تبریکم به آقای روحانی بگم.ایشون وقتی پرسپولیس رفت فینال نگران بود پرسپولیس قهرمان بشه و مردم به خاطر خوشحالی بریزن بیرون.آقای روحانی به عنوان یه پرسپولیسی بهتون پیغام میدم ماموریت کارمندتون و کارمند کارمندتون به خوبی انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی