نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
علیرضا دبیر: کشتی مثل خاویار، فرش و نفت، برند ایران است
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

همزمان با ولادت باسعادت حضرت زینب (س) افتتاحیه فدراسیون‌کشتی برگزار شد.

خبرورزشی/ مهدی شیروانی؛ مراسم افتتاح و آغاز بهره‌برداری از ساختمان نوسازی شده فدراسیون‌کشتی و تجلیل از منصور برزگر و محمد بنا، باحضور جمعی از مسئولان، پیشکسوتان و افتخارآفرینان کشتی برگزار شد. این مراسم صبح امروز با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و نواختن سرود جمهوری‌اسلامی با حضور تقی‌زاده و احمدی معاونان پارلمانی و فرهنگی وزیر ورزش، کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز، سیف رییس ورزشگاه آزادی، داورزنی و طباطبایی روسای فدراسیونهای والیبال و بسکتبال، علیرضا دبیر و سیدجلال عسگری رییس و دبیر فدراسیون‌کشتی، منصور برزگر، محمد بنا، غلامرضا محمدی، علیرضا رضایی، حسن رنگرز، محمد طلایی، عباس حاج‌کناری، حبیب‌اله اخلاقی، علیرضا لرستانی، بهروز حضرتی‌پور، ابراهیم مهربان مهدی علیاری، سیدعلی‌اکبر حیدری، عبداله عزیزی، حمید یاری و ... برگزار شد. بعد بازدید مهمانان از ساختمان ادارای و اماکن نوسازی و تجهیز شده فدراسیون کشتی، از استاد منصور برزگر و محمد بنا و سالها زحمات و افتخارآفرینی آنها برای کشتی کشورمان تجلیل و تقدیر شد.   

دبیر: کشتی برند ورزش کشور است، مثل خاویار، فرش و نفت ایران
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ضمن خیرمقدم به مهمانان، در قسمتی از سخنانش گفت: روزی که برای ثبت‌نام به محل قبلی فدراسیون‌کشتی آمدم، خیلی خجالت کشیدم، چون دیدم این مکان اصلا مناسب کشتی نیست. من هم به ساده زیستی اعتقاد دارم، اما کشتی به‌عنوان برند کشورمان در چشم دنیاست. کشتی باید نگین ورزش یا نگین ایران درهمه‌چیز باشد. کشتی مثل فرش، خاویار و نفت ماست و از یک ورزش بالاتر است. حتما باید مکانش هم خوب و در شأن نام کشتی ایران باشد. اگر کار اداری، کار داوری، کار مربیگری قوی شود و بودجه خوب و مناسبی داشته باشیم تیم ما می تواند قهرمان المپیک شود، اگر غیر از این باشد، چنین کاری شدنی نیست. وظیفه ما تجلیل از بزرگان کشتی است و از آقای بنا ممنونیم که برای کشتی‌فرنگی کشور زحمت کشیده است. امیدواریم همانطور که کشتی‌گیر را می‌سازید، مربی هم بسازید. منصورخان برزگر گردن کشتی آزاد ایران حق دارد و جا داشت که از ایشان و آقای بنا تجلیل شود و کشتی ایران این مردان بزرگ را فراموش نمی‌کند.

احمدی: این‌کارها ارزشمند و ماندگار است
سیدعبدالحمید احمدی معاون‌فرهنگی وزیر ورزش درقسمتی از سخنانش گفت: وزیر ورزش دوست داشت خودش دراین مراسم شرکت کند ولی به‌دلیل تداخل کاری و برنامه‌های زیاد به‌ما ماموریت دادند، درخدمت شما عزیزان‌کشتی باشیم. در روزمبارک خجسته‌میلاد حضرت‌زینب (س) ساختمان فدراسیون‌کشتی افتتاح شد، تبریک می‌گویم به‌آقای‌دبیر و فدراسیون‌کشتی برای انجام این‌کارها و اقدامات ارزشمند و ماندگاری که انجام داده‌اند. به‌درستی گفته می‌شود کشتی ورزش اول ما است، لذا باید تمام وسایل، امکانات، اسباب و عوامل آن نیز برای اول بودن در اختیار باشد. کشتی به‌لحاظ افتخارآفرینی نیز سرآمد ورزش کشورمان است و ما با قهرمانان کشتی از سالیان دور توانسته‌ایم پرچم مقدس ایران را در میادین جهانی و بین‌المللی به‌اهتزاز در بیاوریم.

کریمی: کارهای انجام شده، فراتر از انتظار ماست
حسن کریمی رییس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی نیز در بخشی از سخنانش گفت: خوشحالم در جمع قهرمانان کشتی هستم. اماکن ورزشی امانتی در اختیار ماست. اکثر مجموعه‌های ورزشی قدیمی هستند و کمتر بازسازی شده اند. طی توافقی که با فدراسیون‌کشتی داشتیم، بازسازی سالن‌ها شروع شد و یک کار استثنایی انجام شد. این بازسازی‌ها در ازای مطالباتی که از فدراسیون‌کشتی داشتیم، انجام شد و با اطمینانی که به آقای دبیر داشتیم مطمئن بودیم کار خوب پیش می‌رود. بازسازی انجام شده فراتر از انتظار ما بود. باتوجه به‌حرکت جهادی فدراسیون‌کشتی، اجازه دادیم سالن‌های توفیق جهان‌بخت و سالن شهیدصدرزاده نیز در دست بازسازی کامل قرار بگیرد.این آمادگی را داریم با فدراسیون‌های دیگر نیز این تعامل را داشته باشیم، به‌شرط آنکه عملکرد آن‌ها مانند فدراسیون‌کشتی باشد.

بنا: امیدوارم با محمدی، درالمپیک‌توکیو جشن پیروزی بگیریم
محمد بنا سرمربی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی ضمن‌تبریک ولادت حضرت‌زینب (س) گفت: امروز همزمان است با تجلیل از پرستاران و تمام کادردرمانی که دراین یکسال مبارزه باکرونا، عاشقانه زحمت می‌کشند، که از همه آنها تشکر می‌کنم. به‌عنوان مربی ۱۶سال کنار کشتی‌فرنگی هستم. این‌شانس را داشتم، برای کشتی که عشقم بوده و باتمام وجود دوستش دارم، وقت بگذارم و کمک کنم. خیلی خوشحالم، هیچ منتی هم ندارم چراکه درقبال این‌کارها مزد گرفته‌ام. دنبال مراسم گرفتن و تجلیل شدن نیستم، اما این‌کار آقای دبیر جنبه محبتی و علاقه داشت. لحظه‌هایی است که آدم را خیلی خوشحال می‌کند، باید بگویم اگر هم کاری شده، مربیان زحمتکش سراسر کشور و تیم‌های‌ملی سال‌ها کمک و یاری کردند تا بتوانیم در کشتی‌فرنگی تاریخ‌سازی کنیم. به نمایندگی تمام مربیان و عاشقان‌کشتی اینجا ایستاده‌ام و تشکر می‌کنم از فدراسیون‌کشتی که در این ۱۷ ماه حضورشان، کارهای بزرگی از جمله بازسازی خانه‌های کشتی شهید هادی، سالن توفیق، فدراسیون‌کشتی و سالن شهید صدرزاده را انجام داده‌اند. امیدوارم کرونا را شکست بدهیم و هرچه زودتر از بین برود تا دوباره در خانه‌کشتی جنب‌وجوش راه بیفتد و به‌همراه غلامرضا محمدی درالمپیک توکیو، پیروزی‌ها را جشن بگیریم و باعث خوشحالی مردم عزیزمان شویم.

برزگر: در قدیم، ترکیه، آذربایجان، گرجستان و ... جزء ایران بودند
استاد منصور برزگر به‌عنوان حُسن‌ختام و آخرین سخنران افتتاحیه فدراسیون و تجلیل از نامداران‌کشتی، پشت تریبون رفت و در بخشی از سخنانش گفت: بازسازی، سخت‌تر از سازندگی است، مسئولان باید توجه بیشتری به حفظ اماکن ورزشی و نگهداری آنها داشته باشند. امیدوارم این تلاشهای فدراسیون در رابطه با امور فنی هم ادامه یابد و کشتی بتواند در المپیک توکیو مزد این زحمات را بگیرد و با کسب مدال‌های خوشرنگ باعث افتخار ورزش و کشتی که جزء آداب، فرهنگ و سنن مردم ما است بشویم. کشتی متعلق به‌ما ایرانی‌هاست. درقدیم، تمام این کشورهایی که مدال‌های جهان‌و المپیک را کسب کرده‌اند مثل آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، گرجستان، ترکیه و ... جزء ایران بوده‌اند. در مربیگری‌کشتی، پول نیست و همه کار عشق است. از تمام کسانی‌که در زمینه مالی و بازسازی به فدراسیون‌کشتی کمک کرده‌اند تشکر می‌کنم، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و نتیجه همه این‌زحمات باعث شود در المپیک افتخارآفرین باشیم و موجب سربلندی مردم و کشور شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر علی IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    یک فصل باشگاه استقلال اومد تیم داری کرد ببینید بازی فینال چه حاشیه ای مسخره ای درست کردن فکر کردن مثل فوتبال هر گربه رقصونی بکنن مثل فدراسیون بی در پبکر فوتبال ایران دبیر خوب درسی بهشون داد هر جا اسم این باشگاه هست جز مصیبت هیچ حاصل دیگه ای نخواهد داشت
    • امیرحسین IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      ابن کیسه کشا هوچی گری تو خونشونه حالا فرق نمی کنه چه رشته ورزشی و کجا باشه کیسه که تو کشتی رسوا شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی