نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
۰ |
۰
اوله‌گنار سولشائر: شاید این بازی ۱۲-۴ می‌شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوله‌گنار سولشائر از دیدار منچستریونایتد و لیدزیونایتد شگفت‌زده شده و می‌گوید این بازی می‌توانسته حتی تا ۱۶ گل هم داشته باشد.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ دیدار منچستریونایتد و لیدزیونایتد بازی عجیبی بود، چرا که ۸ گل داشت و آنقدر ضربه در چارچوب زده شد که اوله‌گنار سولشائر می‌گوید بازی می‌توانسته ۱۶ گل هم داشته باشد!

سولشائر در این باره می‌گوید: «ما راهی برای ادامه نفوذ به خط دفاعی حریف پیدا کردیم و فکرش را کنید که اگر ۷۵ هزار هوادار در ورزشگاه اولدترافورد حضور داشتند، این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ما مقابل لیدزیونایتد به ثبت می‌رسید. چالشی که ما در این بازی داشتیم این بود که به اندازه بازیکنان لیدزیونایتد در زمین دوندگی داشته باشیم. نتیجه بازی حتی می‌توانست ۱۲ بر ۴ شود! یک چنین بازی‌ای بود. بازی آتشین و پرشوری بود و از این بازی لذت بردم. برای لیدزیونایتد فرقی نمی‌کند نتیجه چه باشد، حالا ۵ بر صفر پیش باشند یا ۵ بر صفر عقب باشند، آنها سبک بازی خاص خود را در زمین دارند و به آن پایبند هستند.»

این برد بزرگ هم اوله را راضی نکرده و او درباره عملکرد تیمش می‌گوید: «حتی نیمی از امتیازهایی که باید را کسب نکرده‌ایم، به جایگاه‌مان در جدول هم توجهی نداریم و ما تنها به پیشرفت تیم نگاه می‌کنیم. حالا آماده‌تر و قویتر می‌شویم. هواداران ما به چنین چیزی نیاز دارند.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی