جواد منافی: بهترین زمان ممکن برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا از دست رفت
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: این بهترین فرصت برای پرسپولیس بود که قهرمان آسیا شود و شکست برابر اولسان مدت‌ها در ذهن پرسپولیسی‌ها باقی می‌ماند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ جواد منافی در خصوص شکست پرسپولیس برابر اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا به نکته هایی اشاره که چند روز است همه درباره‌اش بحث می‌کنند. ببینید این بازیکن اسبق پرسپولیس که در گذشته با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت اجازه نداد فوتبال ایران از استعدادش استفاده کند چه می‌گوید:

*بازیکنان در این مسابقه و همچنین مراحل قبلی با تمام توان و وجودشان بازی کردند اما در بازی فینال کار پرسپولیس سخت بود، چون تعدای از نفرات تاثیرگذارش را در اختیار نداشت و دست کادر فنی هم بسته بود. خیلی‌ها بی‌جهت اولسان را بزرگ کردند اما این تیم غیر از 15 دقیقه ابتدایی دیگر تیم مقتدری نشان نداد. پرسپولیس هم در زمان خوبی به گل رسید اما در یک زمان بسیار بد گل مساوی را دریافت کرد و این به‌خاطر اشتباهات بچگانه بود.

*پرسپولیس اگر در ابتدای نیمه دوم گل نمی‌خورد یا اگر برنده به رختکن می‌رفت، قطعا شرایط فرق می‌کرد اما متاسفانه با دو اشتباه دو پنالتی تقدیم حریف کردیم. پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت اما در خط حمله با مشکل ایجاد موقعیت گل مواجه بود، این در حالی است که اولسان هم در خط دفاع تیمی شکننده نشان داد. این بهترین زمان ممکن بود تا پرسپولیس قهرمانی در آسیا را به دست بیاورد و شایستگی رسیدن به این عنوان را هم داشت. فکر می‌کنم شکست برابر اولسان مدت‌ها در ذهن پرسپولیسی‌ها باقی می‌ماند، چون این تیم می‌توانست به قهرمانی برسد ولی بدشانس بود.

*وقتی تیمی از ایران به فینال می‌رود با قهرمانی‌اش خیلی از مردم خوشحال می‌شوند و فرقی ندارد چه تیمی باشد. بعضی از آدم‌ها در چنین موقعیت‌هایی شخصیت واقعی‌شان را نشان می‌دهند و شاهد رفتارهای بچگانه و تاسف‌آور از آنها هستیم. کری خواندن همیشه بین هواداران وجود دارد اما اینکه بازیکنان یا مربیان بخواهند با احساسات هواداران تیم رقیب سوءاستفاده کنند، اصلا درست نیست. کری خواندن با رفتار چیپ خیلی تفاوت دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    جناب آقای شکوری عزیز و سایر مدیران، کادر فنی، بازیکنان و پیشکسوتان عزیز پرسپولیس لطفاً تمام تمرکز و انرژی خودتون رو بزارید برای تلاش بیشتر و موفقیت های بالاتر برای پرسپولیس اینکه حریفان از پیشکسوت و مربی و بازیکن گرفته تا هوادر،امروز درمانده شده و از الفاظ و ادبیات سطح پایین استفاده میکنند به دلیل موفقیت های چند سال اخیر پرسپولیس بود. پس لطفاً شما به کار خودتون برسید و کری خوانی و جنگ مجازی رو بسپرید به هواداری پرسپولیس. ارتش هواداران هر حریفی رو مغلوب می‌کنه.
    • 44444 IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      کدوم موفقیت شما که تا اینجا همه جامهتون رو مدیون سلطانی فر هستین من صد سال سیاه هم همچین قهرمانیهایی رو نمیخوام خداوکلیلی شاید این دو تا بازی استقلال به نفع تیم ما صوت زده باشن ولی من بدم میاد یکی بیاد اینجوری برای تیمم داوری کنه وقتی تیمم عرضه داشته باشه باید ببره نه به زور داور آخر سر هم مثل لنگ قهرمان دو سه تا جام اسنپی بهش بدند
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      نه اینکه قهرمانی نخواین، نمیتونید که قهرمان بشین. موفقیت از آن تلاشگران است، باقی همه حسادت. شما در توهم و حسادت خودتون باشید و‌ هم تلاش میکنیم و موفقیت کسب می کنیم
  • یاحق IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    خواهشمند اینا اصلا در این حد نیستن باهاشون کل کل کنيد بهتر دربرابر ادمی که نميفهمه.هیچی نگوید ازقدیم گفتن جواب....خاموشی است
  • کی روش IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    یک چپ پای خیلی خوب که متاسفانه به علت تصادف شدید فوتبال و کنار گذاشت
  • كارون US ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    خيلي تعريف اقاي منافي را شنيدم و طرز گفتارشان هم نشان داد چه انسان با شخصيتي هست ميشه دوستان لطف بفرمايند در چه سالهاءي عضو پرسپوليس بودند .
    • کی روش IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      فکر کنم یکسال بودفکرکنم سال هفتادویک ودو،داداش بزرگم که پرسپولیسه خیلی صحبتش میکرد من خودم بازیشو ندیدم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی