نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
طعنه صمد مرفاوی به منصوریان: خدا را شکر با نوه یک مسئول رفاقت نداشته‌ام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی پاسخ تندی به صحبت‌های علیرضا منصوریان داد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ صمد مرفاوی در مصاحبه با خبرورزشی به شدت از صحبت‌های علیرضا منصوریان انتقاد کرد.

مرفاوی در بخشی از صحبت‌هایش نکته‌ای کنایه‌آمیز را هم مطرح کرد و گفت: «شکر خدا که طی این ۲۰ سال مربیگری، برای اینکه روی نیمکت یک تیم قرار بگیرم، نه با نوه یک مسئول محترم رفاقت داشته‌ام و نه از کمک یکی از مدیران فدراسیون بهره‌مند شده‌ام. صمد مرفاوی هر جا تیم گرفت یا روی نیمکت تیمی نشست، فقط به خاطر لطف خدا و نظر مساعد مدیران باشگاه بود و آدم‌های غیرورزشی برای تیم گرفتن من به دیگران توصیه و سفارش نمی‌کردند.»

مصاحبه کامل خبرورزشی با صمد مرفاوی را اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    منصوریان با این رفتارها و گفتارهای چیپ و فتنه برانگیز، راه به جایی نمیبره که هیچ، خودش رو در ذهن و قلب هوادارا و فوتبالیها زنده به گور میکنه.
    • مولر از برلین DE ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      نوه یکی از مسولان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    سالم تر از آقای مرفاوی نیست سومی استقلال با مرفاوی پاک ترین مقام استقلال
    • حمید علوی CA ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      بچه جون معلومه وقتی که علی آقا پروین بین دو نیمه ی دربی پیغام فرستاد که نیمه دوم دیگه به ما گل نزنین آبرومون میره معلومه بدنیا نیمده بودی. سالم ترین مقامهای استقلال اونسالها بود که حتی آبروی ایم مقابل رو هم در نظر میگرفت .
    • حمید علوی CA ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      بچه جون معلومه وقتی که علی آقا پروین بین دو نیمه ی دربی پیغام فرستاد که نیمه دوم دیگه به ما گل نزنین آبرومون میره معلومه بدنیا نیمده بودی. سالم ترین مقامهای استقلال اونسالها بود که حتی آبروی ایم مقابل رو هم در نظر میگرفت .
    • مولر از برلین DE ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      چرا دروغ می بافی!! تیم نه نفره پرسپولیس را نتوانستید ببرید. بعد تهمت می زنی تو که بچه نیستی!! کدام تیم در دربی به رقیب اش رحم می کند . بخدا اگه می توانستید 6تا می زدید . ولی مهدوی کیا وسط زمین ایستاد ضد حمله کرد . استقلال نتوانست جلو بیاید . فرار مهدوی کیا از ان زمان مد شد!! حالا چه کسی پرسپولیس را 9 نفره کرد. اقای علوی مهندس فوتبال ایران!! دو اخراج مفتی!! اکثر نتایج دربی را کمیته انظباتی به نفع استقلال کرده . داوری ها را نگم بهتره.. هیچ وقت مخاطب را بچه فرض نکن!!! توی فضای مجازی با ان همه اطلاعات بزرگ و کوچکی نیست.
  • یادگار DE ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    قلعه نوعی باید به استقلال برگردد!
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    صمد مرفاوی این قدر کارنامش خراب هست که تیم دسته دومی هم بهش پیشنهاد نمی دهد و دستیار فکری بی‌ تجربه شد صمد مرفاوی همان کسی هست که همریک میختاریان بازیکن سابق دورتموند و منچستر یونایتد و آرسنال و فعلی رم توسطش دیپورت شد
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    صمداقا همش نزن اینطوری که ادامه بدی پای همه کیسه داران رو به افشاگری باز میکنی اون موقع ممکنه کل یوم تاریخ کیسه رو شه واین چندتا بچه دهه نودی هم که براتون دست میزنند بفهمند اصدغلال از کجا وچگونه پا گرفته وبیشتر از اینی که هست ابروریزی بشه!فقط مونده پای فنونی زاده وجباری ومجیدی وصادقی هم به این افشاگریها باز بشه اونوقت دیگه پاپاتون هم نمیتونه جمعش کنه!خخخ خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی