نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قدردانی عادل فردوسی‌پور از حضور میلیونی مردم برای تماشای گزارش بازی پرسپولیس و اولسان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عادل فردوسی‌پور در گفت‌وگویی با خبرورزشی، از مردم ایران بابت حمایت و حضورشان پای گزارشش در صفحه اینستاگرام AFC تشکر کرد.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کننده برنامه نود و گزارشگر محبوب کشورمان طی گفت‌وگوی کوتاهی که درحاشیه تمرین تیم رسانه ورزش صورت گرفت به خبرورزشی گفت: از حضور میلیونی مردم عزیز که مثل همیشه لطف داشتند و با وجود مشکلات و محدودیت‌های فضای مجازی گزارش را دنبال کردند ممنونم.

او در خصوص نحوه حضورش برای گزارش بازی فینال گفت: همانطور که می‌دانید، AFC یک نهاد بین‌المللی ورزشی است که کشور ما نیر ضمن داشتن کرسی‌های مختلف در آن عضویت دارد. همه ساله بازیکنان و مربیان تیم ها، داوران، مسئولین فدراسیون فوتبال، مقامات کشورمان و اهالی رسانه در رویدادهای این نهاد شرکت می‌کنند و امسال هم برای بازی فینال به دعوت AFC در قطر حضور پیدا کردند، من هم از طرف AFC برای گزارش همین بازی دعوت شدم. 

او در پاسخ به برخی شایعات پیرامون سفرش گفت: بر خلاف این شایعات مغرضانه که پیش‌تر هم به اشکال مختلف دیگر صورت گرفته، من برای گزارش این بازی هیچ دستمزدی نه از AFC و نه از هیچ مقام و نهاد دیگری دریافت نکردم. همچنین با هیچ شبکه فارسی زبان آنور آبی مذاکره نکرده و نمی‌کنم.

فردوسی پور در ادامه گفت: همیشه افتخارم این بوده که برای مردم عزیز کشورم کار کرده و تنها از سر علاقه به حرفه‌ام و برای مردم کشورم گزارش کرده‌ام. گذر زمان علت این فضاسازی‌های هدفمند را روشن خواهد کرد.

گفتنی است این دیدار که روز شنبه از طریق اینستاگرام AFC پخش شد، طبق آمار منتشر شده بیش از چهار میلیون و ششصد هزار بیینده منحصر به فرد در مجموع بازی را از این طریق تماشا کردند و رکورد لایو اینستاگرام با بیش از تماشای همزمان هشتصد هزار نفر شکسته شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غیر قابل انتشار DE ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    الان فردوسی بود با نود اش .حواشی فوتبال ما خیلی کم می شد . بسیاری از متخلفین با رفتن ایشان شاد شدند. هرج مرج فوتبال ایران را گرفته.
    • # پول ویلموتس IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      به نظرم هیچ کسی به اندازه مهدی تاج از نبود نود و عادل لطمه نخورده حرفاش به میثاقی که هنوز یادتون نرفته ؟!!!!!!
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      الان از نظر شما این 800 هزار نفر مردم هستند. برنامه نود یک رسانه کاملا پرسپولیس بود و در تمام سال ها در خدمت پرسپولیس و تیمش بود چون خود عادل هم پرسپولیسیه. عادل رئیس کمیته انضباطی رو دعوت می کرد تا مشهور بشه بعد زنگ می زد بهش که محرومیت علی کریمی رو از 4 جلسه بکن یک جلسه که رئیس کمیته انضباطی در برنامه زنده نود به این موضوع اعتراض کرد. یا عادل فردوسی پور گل صحیح مسعود شجاعی به پرسپولیس رو با گذاشتن خط کش روی مانیتور 500 اینچی و سینوس و کسینوس کردن می خواست سر هواداران تراکتورسازی رو کلاه بذاره که ببینید اینجا داور نمی تونست تشخیص بده. یک برنامه 2 ساعته گذاشت مختص علی دایی که آقا طلبش رو از فدراسیون بگیره. مگه هرکی طلب داره براش برنامه میذارن چرا برای بازیکنان سایر تیم ها این کارو نمی کرد. 60 میلیون هوادار فوتبال ایران غیر از پرسپولیسی ها از اینکه عادل پرسپولیسی پور برنامش تعطیل شده از جناب علی فروغی تشکر می کنند و کاری که این مدیر هوشمند کرد فراموش شدنی نیست. این شجاعتش باید تحسین بشه.
    • عزیز توکلی IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      حاج آقا فروغی خدا قوت. با اینکار ریشه فساد رو خشک کردی از بیخ و بن. کم کم برنامه نود داشت تغییر نام پیدا می کرد به برنامه پرسپولیسی ها. و سایت برنامه هم می شد 90 پرسپولیسی ها دات آی آر. یکی از اهداف پشت پرده نود هم افزایش قیمت بازیکنان به دلیلی تبلیغ سراسری فوتبال بود. همچنین همین برنامه بهانه ای شد بود که فدراسیون ادعای دریافت حق پخش 100 درصدی داشته باشه. حالا خوبه رسانه ملی در ایران رایگانه و مثل کشورهای دیگه نیست که پولی باشه بخواد حق عضویت بگیره که حق پخش بده. البته الان 30 درصد داره میده. ضمنا حاج آقا فروغی دقت داشته باش که محمد حسین میثاقی هم دست پرورده عادل فردوسی پوره و دقیقا از عادل خط می گیره و دنباله رو کارهای عادله. مثل همین دامن زدن به اختلافات و دو قطبی کردن فضای فوتبال و فضای کشور. هر هفته برای استقلال دارن یک حاشیه درست می کنن. انگار اگه برای استقلال یا دیگر تیم ها غیر پرسپولیس حاشیه درست نکنن برنامشون نمی گیره. لطفا حاج آقا به نکات ریز توجه نکن و نذار این برنامه اتحاد بین مردم رو هدف قرار بگیره. لطفا کاری کن و دستور بده برنامه به سمت همدلی مردم پیش بره.
    • جک تری دی IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      {...} فردوسی پور کاری در حق پرسپولیس کرد که اگه برای شما میکرد خودتون رو دار میزدید .. سر قضیه اوکراینها سر قضیه دی کارمو قضیه طارمی .. جنجال با طاهری ووووو چه ضربه های نزد به پرسپولیس ... شما همیشه تو عالم خیال سیر میکنید نمونه ش سر قضیه جدایی بازیکنهاتون اسمان رو پایین اوردین که ای همه رفتن این دسیسیه وزارت هست بعد معلوم شد همه رو مربی نخواسته ولی الان همه ستارهای پرسپولیس رفتن انگار نه انگار اتفاقی افتاده چون به نظر دوستان پودری این اتفاق هیچی نیست .. هرچی هتل دار و کارخانه دار هست میاد تو هیت مدیره شما یه دندان پزشک میارن خودش تیمو میبره حاشیه ....تا این طرز فکر هست فعلا بدوید برای سهمیه .. عادل رکورد لایو رو شکسته اینها میان اینجا نعره میزنن
    • امیرحسین IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      نظر اینا منتشر شد ولی نظر من که حرف بدیم نزده بودم منتشر نشد لطفا یکم از تعصب خودتون کم کنید ......)))
    • بهناز IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      دوست عزیز استقلالی چند مورد رو لازم میدونم بهتون یادآوری کنم یک ) برنامه ای رو که شما بهش اشاره می کنید که خط کش آورد و اینها مربوط میشه به مسئله ای که سر گزارشش گل آفساید پرسپولیس رو دوبار درمقام گزارشگر صحیح اعلام کرد !!!که خب برکسی پوشیده نیست جهت گیریها و علایق ایشون که صد درصد درساختار داغون فوتبال ایران شبه برانگیز و البته در کارخودش غیرحرفه ایه . اما شجاعت این رو داشت که با طرح درست مسئله محکم بایسته وبگه من اشتباه کردم ومعذرت میخوام . دو) من استقلالی اگر درمواردبسیارزیادی دربازه زمانی خاص تناقض وجهت گیری می بینم نباید کل کارنامه ی حرفه ای طرف مقابل رو زیر سوال ببرم. طرح درست مسئله خودش نیمی از جوابه پیشنهادم اینه که شما درمورد peak_ end ruleومکانیزم حافظه مطالعه کنید. سه) من هم استقلالی ام . اما اما درسی که دارم مرور میکنم اینه اگر درمقام منتقد مهارتم رو دربیان صحیح صورت مسئله و انتقاد از طرف مقابلم بالاببرم ونظرگاه درستی داشته باشم. الگوهای رفتاری طرف مقابل وپارامترهای موثر رو دقیق تحلیل کنم و خطاها ی رفتاری وذهنی خودم روبشناسم. دراین صورت دست بالا رو من مخاطب دارم.
  • شکارچی تاریکی IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    آقا ما خواستیم بازی رو ببینیم یهو قطع شد فیلم ژاپنی پخش کرد!! مجبور شدم از تلوبیون ببینم
  • م IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    اگه مشکلات اینترنتی نبود امار از این هم بالاتر می شد
    • استقلال عشق IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      عاره باع اینقدر نت بد بودا /:
  • طرفدار هيچ تيم ايراني نيستم IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    بايد يكي تو ايران برنامه پخش كنه كه همه اخبار پوشش بده وهيچ وقت بايكوت نشه اخبارش فعلا بعد رفتا عادل هيچ رسانه اي يا روزنامه يا برنامه اي اينطور رفتار نكرده بودن برنامه اي مثل نود به فوتبال ما كمك مي كند
    • سهراب US ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      کاش یه بار نوشته ت رو میخوندی بعد میفرستادی. اصلاً معلومه کدوم طرفی هستی؟!
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    خواستن عادل را حذف کنند اما هرگز نتوانستند آنانکه می خواستند عادل را حذف کنند به زودی از خودشان از صندلی ریاست حذف خواهند شد ❤❤❤❤❤
  • فوتی بالی IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    مافیای سرخ از نبود عادل در تلویزیون خیلی لطمه خورده برای همین از هر در و پنجره و روزنه ای که که میبینه میخواد عادل رو فرو کنه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • ا.ع IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      اونی که داغه وروآتیش پروبال میزنه شما کیسه کشای حقیرهستیدکه الان میترسیدعادل بیادوهرهفته مضحکه خاص وعام بشید،چندماه که عادل نبودخیلی خوشحال بودیدکه فقط تورسانه های نوشتاری تحقیرمیشیداما از رکوردزنی نظرات پرسپولیسیهاوتحقیر دیداری بخاطرنتایج گهربارتون میترسید
  • علیرضا IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    #عادل_در_مدار_مردم
  • علی US ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    عادل فردوسی‌پور چرا از مدار خارج شدی؟ ما فکر می کردیم تو انسانی ولی با کشفیات مدیر شبکه سه معلوم شد ماهواره ای هستی که از مدار خارج شدی. همچنان دور مدیر شبکه سه می چرخیدی که اخراج نشی دیگه. ایشون اینجوری میل داشتن چون شبکه سه ملی است نه میلی!
  • ناشناس IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    ناعادل کیروشی پور
    • سرباز IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      آقای ناشناس! به تئوریسین بزرگ فوتبال دنیا آقای مایلی کهن سلام برسون بگو از وقتی نود کیروشی پور تعطیل شده فوتبال ایران دیگه هیچ مشکلی نداره لطف کنن بعد سه چهار سال بیان تو یه برنامه تلویزیونی چهره نورانیشونو ببینیم.
    • کامران5 IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      پاسخ به سرباز، تنها مربی که تیمش تونست شش گل به کره و سه گل به عربستان قهرمان همون دوره جام ملتها بزنه همین مایلی بود. مربی جسوری که نسلی رو به فوتبال ایران معرفی کرد که بیشتر از یک دهه یکی از پرقدرتترین تیمهای آسیا بود . اگه از اخلاق مایلی کهن خوشتون نمیاد دلیلی نداره آمار خوب و کیفیت خودشو با طعنه زیر سوال ببرین!
    • ا.ع IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      سرباز یا هرچی هستی {...} تیمهای داخلی از اقتدار مایلی کهن میترسیدند و بعدهم که مربی شدتیمهای حریف مثل کره که۶تایی شد اما عده ای باسنگ اندازی و تحریک بازیکنان نگذاشتند ادامه بده اما کی روش دلال باجمع کردن لژیونرها و بازی بسته نتیجه گرابودوبازی زیبا کسی نمیدید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی