آقای بهروان، لطفاً به ما کمک کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با زمین‌هایی که ما در این فوتبال داریم ادعای میزبانی جام ملت‌های آسیا چقدر می‌تواند به فوتبال کشور کمک کند؟

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ غلامرضا بهروان را دوست داریم. او از چهره‌های قدیمی و دوست داشتنی فوتبال کشور است که سال‌هاست در فوتبال ماندران، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال سوابق متعددی دارد.

بهروان درباره وضعیت زمین چمن مصنوعی قائمشهر می‌گوید: «واقعیت این است که مردم مطالباتی دارند که بیشتر از امکانات ما است. ما از چند روز پیش می‌دانستیم که در روز بازی و حتی زمان برگزاری مسابقه بارندگی داریم و از شورای شهر و استانداری و شورای تامین و ... همه بسیج شدند تا مسابقه برگزار شود.»

***

حرف آقای بهروان درست است؛ مردم مطالباتی از فوتبال دارند که بیشتر از امکانات ماست اما مسئله این است که برگزار کننده بازی تیم های پرسپولیس و نساجی، سازمان لیگ است و این سازمان زیرنظر فدراسیون فوتبال به کارش ادامه می‌دهد و همین فدراسیون نیز خودش را مدعی میزبانی جام ملت‌های آسیا می‌داند.

حالا ما کدام وعده، مطالبه و ادعا را باور کنیم؛ مطالبات حقیقی مردم که مبتنی بر واقعیت‌های سخت‌افزاری فوتبال ایران است یا ادعای پرطمطراق فدراسیون که خواهان میزبان جام ملت‌های آسیاست؟

پرسشی که مدام در این باره مطرح می‌شود (منهای فرآیند مفتضحانه برگزاری بازی در چنین ورزشگاه‌هایی که بعید می‌دانیم در ضعیف‌ترین کشورهای آسیا هم چنین زمین‌های فوتبالی وجود داشته باشد) اعتمادبه‌نفس مسئولان فوتبال کشور برای قرار گرفتن در جمع مدعیان میزبانی جام ملت‌های آسیاست! این میزان اعتمادبه‌نفس واقعاً از کجا می‌آید؟ این مسابقه‌ای که برگزار شد کجایش به میزبانی جام ملت‌ها می‌خورد؟

به مابقی مدیران فدراسیون فوتبال کاری نداریم اما آقای بهروان عزیز که در صداقت و فوتبالی بودنش تردید نداریم حتماً می‌تواند ما را راهنمایی کند...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادارفوتبال IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    مگه قراره جام ملتها توی چنین زمینهایی برگزار بشه ؟ برگزاری این جامها و تورنمنت های بین المللی به خودی خود باعث طراحی و ایجاد و ساخت وساز و ترمیم ورزشگاهها و مکانهای ورزشیمون میشه یعنی مجبوریم که اماکن ورزشیمون رو بهینه و با کیفیت کنیم مدیران ورزشی ما هم تا مجبور نباشن کاری انجام نمیدن پس این اجبار برامون خوبه !
  • ابرام US ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    اعتماد به نفس ایشان از همان جایی نشأت می گیرد که دل و جرأت جنابعالی در حذف و تعدیل و سانسور چند خط مخالف نظر حضرتتان قلمی کردن . مرگ خوبه برا همسا یه !........ عالم بی عمل درخت بی ثمر است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی