در انتخابات فدراسیون فوتبال، اعضای مجمع باید شرمنده اخلاق ورزشکاری شما شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خانه‌نشینی همه فوتبالی‌ها و تماشاچی شدن آنها در انتخابات، همان مجامعی را ترسیم می‌کند که در گذشته دیده‌ایم.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ انتخابات فدراسیون فوتبال بر اساس آنچه فیفا اساسنامه این فدراسیون را مورد تایید قرار داده قرار است قبل از آغاز سال جدید برگزار شود.

گفته می‌شود تغییراتی در این اساسنامه ایجاد شده است که مهم‌ترین آن شاید حذف رای وزیر ورزش در انتخابات باشد اما همه ما با این واقعیت مسلم کنار آمده‌ایم مادامی که هیئت‌های استان‌ها با فدراسیون فوتبال بیعت کنند، نام کاندیدایی از گلدان آراء بیرون می‌آید که بر سر او توافقات لازم انجام شده است!

در این راستا با تغییراتی که در اساسنامه به وجود آمده، راه ورود چهره‌های فوتبالی به انتخابات هموارتر شده اما از آنجایی که هر دوست عزیزی که با جزئیات فوتبال کشور با روند انتخابات فدراسیون فوتبال آشنا باشد آن عطش لازم را برای حضور در این پروسه ندارد، در نتیجه می‌ترسیم باز هم انتخابات با حضور چهره‌هایی برگزار شود که می‌توانند به سادگی از مجمع رای بگیرند.

راه حل کلی در این ماجرا واقعاً چیست؟

به نظر می‌رسد اهالی فوتبال ایران نباید با وجود اساسنامه جدید در خانه‌های خود بنشینند و از مجمعی که با ساختار همین انتخابات آشناست انتظار معجزه داشته باشند. ما تصور می‌کنیم هر مسیر فرعی باید بر این مجمع بسته شود و رای دهندگان ببینند با وجود چهره‌هایی مانند محمد دادکان، علی دایی، علی کریمی، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی‌کیا و ... قرار است به چه کسانی رای بدهند؟

خانه‌نشینی همه فوتبالی‌ها و تماشاچی شدن آنها در انتخابات، همان مجامعی را ترسیم می‌کند که در گذشته دیده‌ایم؛ از دوران صفایی فراهانی بگیرید تا بعدها دادکان، کفاشیان، دوباره کفاشیان و سپس مهدی تاج، هر مجمع انتخاباتی که برگزار شد فقط چند کاندیدای مشخص وجود داشت که پیش از انتخابات برای جزء به جزء آن برنامه‌ریزی شده بود! انتخاباتی که از چند روز قبل به راحتی می‌شد سرنوشت آن را پیش‌بینی کرد اما امروز، اهالی فوتبال ایران باید سد راه چنین اتفاقی شوند و حتی اگر در انتخابات رای هم نیاورند، اعضای مجمع فدراسیون فوتبال را شرمنده اخلاق ورزشکاری خود کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی