نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
۴ |
۳
سعید واسعی به استقلال نزدیک شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اختلاف مالی واسعی با باشگاه تراکتور، احتمال جدایی این بازیکن از تیم تبریزی وجود دارد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ سعید واسعی که قرار بود پیش از شروع لیگ به استقلال بیاید، نهایتا راهی تراکتور شد منتهی شکایت باشگاه پیکان محرومیت چهار ماهه این بازیکن را در پی داشت و حالا با توجه به اختلاف مالی این بازیکن با باشگاه تراکتور، احتمال جدایی واسعی از تیم تبریزی وجود دارد.

در چنین شرایطی، با توجه به نیاز استقلال به یک هافبک، این احتمال وجود دارد که واسعی در صورت قطعی شدن جدایی‌اش از تراکتور، در نقل و انتقالات نیم فصل راهی استقلال شود.

واسعی در مصاحبه اخیرش ابراز امیدواری کرد که مشکلاتش در تراکتور هر چه زودتر برطرف شود منتهی اگر این بازیکن برای ادامه همکاری با تراکتور به نتیجه نرسد، استقلال می‌تواند مقصد احتمالی او باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Retired IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    هواداران ارتش سرخ 5 تا قلب قرمز واسه گلات ثبت ميكنند .❤️❤️❤️❤️
  • اهورا IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    امکان نداره زنوزی بگذارد. این خبر هم تابلو هست، خط نشون یک دلال خبر نگار به تراکتور هست، که پول بده وگرنه میره استقلال. کاش استقلال پشت تراکتور در بیاد، ما این همه سال قهرمان نشدیم اینم روش، حداقل دلال پرور نباشیم.
  • حمید IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    حیف تراختور تیم حکومتی و متصل به چاه نفت نیست که بتونه بازیکناشو نگه داره و یا از پول بیت المال مفت خرج کنه
  • محمد علیزاده IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    با سلام به نظر میاد کمیته تعیین وضعیت و استینافو وسایر ارکان فدراسیون اونجا نشستند تا هرچی تراکتور رشته را پنبه کنند کار دیگری ندارند و بازیکنای تراکتور را به سایر تیم ها نتقال بدهند .مثلرشید مظاهری و ..... اگر ساکت الهامی به جای فکری فحش داده بود الان کلا از فوتبال اخراج شده بود . البته بیچاره کمالوند گفت 30 میلیون ترک در ایران وجود دارد و تراکتور پرهوادارترین تیم ایران است از فوتبال نیست و نابود شد . درج کنید تا شاید ببینند و از کارشون خجاللت بکشند . با این عدالت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی