دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
۷ |
۴
فضای مجازی ایرانی نوش جان AFC!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از وقتی اینستاگرام به عنوان یک اپلیکیشن فراگیر در کشور ما مد شد، مفهوم بسیاری چیزها عوض شد. ما حالا دیگر نمی‌توانیم به روزهای قبل از ظهور اینستاگرام فکر کنیم!

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ گردانندگان بخش رسانه‌ای کنفدراسیون فوتبال دقیقا وسط خال زده‌اند؛ انگار یک مفسر یا تحلیل‌گر سرشناس به آن‌ها گفته هر چقدر بیشتر در فضای مجازی با ایرانی‌ها معاشرت کنید، کلیک و کامنت مثل نقل و نبات روی سرتان می‌ریزد! به این ترتیب، نظرسنجی‌ها در مدل های مختلف در بخش‌های رسانه‌ای AFC کار می‌شود و منهای بالا رفتن بازدید سایت این ارگان رسمی فوتبال آسیا، صفحات مجازی کنفدراسیون «فالوئر» هم جذب می‌کنند.

برای AFC این روزها هیچ چیز جذاب‌تر از نظرسنجی پرهوادارترین باشگاه‌های آسیا نیست (صفحه نظرسنجی سایت AFC) تردید نداریم زور هیچ کدام از کاربران فضای مجازی در آسیا به ایرانی‌ها نمی‌رسد، فارغ از این‌که کدام تیم در این نظرسنجی حائز اکثریت آرا می‌شود،  ما باز هم رتبه اول را کسب می‌کنیم.

این سطح از ذکاوت و هوش در بخش رسانه‌ای AFC اما حتی در ترتیب دادن یک گزارش لایو فوتبال با عادل فردوسی‌پور به میزان قابل توجه، فالوئر برای صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام جذب می‌کند و همین نکته نشان می‌دهد اگر AFC در هیچ کجا به فکر منافع فوتبال ایران نیست، لااقل در بخش فضای مجازی، به خوبی تشخیص داده نقطه ضعف ما ایرانی‌ها کجاست!

از وقتی اینستاگرام به عنوان یک اپلیکیشن فراگیر در کشور ما مد شد، مفهوم بسیاری چیزها عوض شد؛ حالا دیگر نمی‌توانیم به روزهای قبل از ظهور اینستاگرام فکر کنیم چرا که این روزها اگر هر دوست عزیزی با انتشار یک عکس یا متن کپی‌شده‌ای از هر کجا در این فضا ابراز وجود نکند، آن روز قطعا شب نمی‌شود! AFC هم به درستی تشخیص داده که چگونه از استعداد ذاتی ایرانی‌ها برای رسیدن به منافع خود استفاده کند؛ نوش جان شیخ سلمان و همه آن‌هایی که در این زمینه به کنفدراسیون فوتبال آسیا مشورت داده‌اند؛ دقیقا زده‌اند وسط خال!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسین IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    فردوسی پور وطن فروشی که ادعا وطن پرستی دارد
    • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      فردوسی پور فقط به این دلیل گزارش رو قبول کرد که بتواند جواب ادم نماهایی چون تو رو بدهد!وطن انجایی نیست که دران متولد شده ای وطن انجاست که درقلب ادم است!خیلیها مثل تو درایران فقط متولد شده اند اما هیچ احساسی به ایران ندارند.اما فردوسی پور به عشق ایران وایرانی گزارش ای اف سی روقبول کرد!ما مردم واقعی ایران ازفردوسی پور بابت تمامیه زحماتش در قبال ملت واقعی ایران سپاسگزاریم .
  • تراختور عاشقی IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    چی شده چون نظرسنجی داخل ایران نیست که تیمهای وزارتی مفت خور به کمک رسانه ها و فردوسی پورهای متغلب بتونن دروغهاشونو به مردم القا بکنن . چون تراختور اول میشه دارین میسوزین و برایه اینکه دارین بدجوری رسوا میشین چاره ایی ندارین جز اینکه بگین نظرسنجی afc اعتبار نداره ، ولی اگه چرت پولیس اول میشد میگفتین بهترین نظرسنجیه. واقعا دیگه رسوا شدین هر دلیلی میارین تا ابرویه ریختتونو برگردونین ، برعکس میشه و بیشتر ابروتون میره دیگه این شعار نیست بلکه با سند میگم یاشاسین تراختور پرطرفدارترین باشگاه دنیا
  • Retired IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    چقدر شماها شور ميزنيد بابا گلات قهرمانى رو عشقه . زنده باد ارتش سرخ .❤️❤️❤️❤️ ❤️
  • ابرام US ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    حضرت استاد ٬ چرا این اندازه زیر آبی و آرتیس بازی ؟ مگر شما که این اندازه به دنیای پس و پیش اینستا گرام اشراف دارید چیزی از شیخ سلمان و آل نهیان و خاندان پلید کنفدراسیون تا خرخره آ لوده آسیا و اقیا نوسیه فوتبال کم دارید ؟ دنیا و فضای مجازی و شما هم که خدای را صد هزار مرتبه شکر هم آرتیس خوبی هستید وهم زیر آبی خوب میرید و وجه تسمیه حضرتتان هم که جور جور و میزون میزونه ٬ پس چرا شما شیوخ عوضی سلمان و اعوان انصارش رو با یه تیپا نمیندازید بیرون و تو عالم حقیقی که ما لی نیستید لا اقل تو دنیای مجازی عر ض اندامی بکنید ؟ همه اش خا لی بندی و نسخه برای دیگران که کا ر نشد . .... بیار آنچه داری زمردی و زور *** که دشمن به پای خود آمد بگور . شما عُرضه ی چاپ همین دو خط پیشنهاد من رو ندارید و هی میگید لنگش کن .
    • ... IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
      تو هم دوزار سواد نداري ابرام با اين جمله هاي دست و پاشكسته اول فارسي نوشتن ياد بگير بعد اينجا بلبل زبوني كن بيسواد جان
  • اراز IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    از وقتی معلوم شد تراکتور پرطرفدارترین تیم ایرانه سوزش شما رسانه ها شروع شده انشالاه از سوزش به تباهی میرسین یاشاسین فوتبال پاک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی