نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
محمد نصرتی: سیامک نعمتی می‌تواند نقش بشار رسن را بازی کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: مهدی شیری و دست‌اندرکاران تیم پرسپولیس باید آن ماجرای پنالتی فینال را فراموش کنند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ محمد نصرتی بازیکن سابق پرسپولیس این روزها در تیم دسته اولی پارس‌جنوبی جم روزهای خوبی را سپری کرده و تیمش صدرنشین این رقابت‌هاست. با این وجود این مدافع سابق تیم ملی، پرسپولیس را فراموش نکرده و بازی‌های این تیم را هم دنبال می‌کند و... 

می‌خواهیم نظر شما را در خصوص جدایی بشار رسن بپرسیم؟
نظر من را بخواهید، می‌گویم یحیی گل‌محمدی قالب تاکتیکی خودش را در تیم جا انداخته است. حمید مطهری هم کمک فوق‌العاده‌ای برای اوست. پرسپولیس تیمی تاکتیکی است که هر بازیکنی در آن قرار بگیرد، می‌تواند خودش را نشان دهد. بشار رسن بازیکن بزرگی است اما با توانایی فنی یحیی گل‌محمدی جانشین خوبی برای این هافبک عراقی پیدا خواهد شد.

فکر می‌کنید بهترین جانشین برای بشار رسن چه کسی باشد؟
در بازی با نساجی که امید عالیشاه به میدان رفت. البته شرایط زمین نساجی و جمع شدن آب اجازه نمی‌داد توپ حرکت کند. بنابراین این مسابقه را نمی‌توان ملاک قرار داد.

البته پرسپولیس احسان پهلوان و علی شجاعی را هم دارد؟
چرا سیامک نعمتی را نمی‌گویید؟!

سیامک هنوز در ۲ پُست دفاع راست و هافبک راست در حال جابه‌جایی است!
من فکر می‌کنم سیامک نعمتی می‌تواند با قدرت همان کار بشار را انجام دهد. کافی است شما به پاس چیپ سیامک نعمتی به مهدی عبدی در بازی با نساجی دقت کنید تا خیلی چیزها دستگیرتان شود. او روی گل که ظاهراً به نام احمد نوراللهی ثبت شد نقش اصلی را بازی کرد. البته تشخیص پُست بازی سیامک نعمتی برعهده سرمربی تیم  است و در نهایت آقایحیی تصمیم می‌گیرد.

شاید به خاطر شرایط مهدی شیری سرمربی پرسپولیس مجبور شود از سیامک نعمتی در دفاع راست استفاده کند؟
به نظرم مهدی شیری و دست‌اندرکاران تیم پرسپولیس باید آن ماجرای پنالتی فینال را فراموش کنند. شیری مدافع خوبی است که خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

درباره احسان پهلوان و علی شجاعی صحبتی نکردید؟
احسان پهلوان یک فوتبالیست باهوش و تکنیکی است که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب خودش را نشان داد. علی شجاعی هم بازیکن جوانی است که بیشتر وینگر چپ بوده تا هافبک چپ و ان‌شاالله  او هم در ترکیب تیم جا خواهد افتاد.

پرسپولیس پس از ۴ هفته برابر نساجی گل خورد. عملکرد خط دفاعی این تیم را به عنوان مدافع سابق پرسپولیس چطور ارزیابی می‌کنید؟
سازماندهی دفاعی تیمی پرسپولیس فوق‌العاده است. در ضمن سیدجلال حسینی یک لیدر بزرگ و باتجربه است که نفرات خوبی مثل حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی و...  را کنار خود می‌بیند و به آنها کمک می‌کند. خط دفاع پرسپولیس در آسیا هم زبانزد خاص و عام است.

این پرسپولیس می‌تواند مدعی اول قهرمانی باشد؟
چراکه نه؟ همین الان هم با ۳ بازی کمتر و ۹ امتیاز فقط ۵ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و حتم بدانید به زودی و با برگزاری بازی‌های معوقه خودش را به صدر خواهد رساند. پرسپولیس بهترین و فنی‌ترین فوتبال را در لیگ برتر انجام می‌دهد.

در پایان می‌خواهیم از صدرنشینی پارس جنوبی جم تیم تحت هدایت شما بپرسیم؟
ما بازیکنان با انگیزه و فداکاری داریم که فقط نیاز به توجه مسئولان استان بوشهر دارند. ما تیم یکدستی هستیم که با روحیه‌ای بالا به مصاف حریفان می‌رویم و امیدواریم دوستان نگاه مهربانانه‌تری به بچه‌های پارس جنوبی داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    فقط تیمهای خاص هستند که نتایج خاص را رقم میزنند!امسال میریم برای پنجمین قهرمانی متواتر لیگ برتر به کوریه چشم دشمنان خاص !زنده باد پرسپولیس تنها تیم خاص در جهان.
  • صامت US ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    درباره سیامک حق بانصرتی ست.غیراسیامک مهدی خانی وحسین پورهم میتوننددرآینده جای بشارراپرکنند
  • صامت US ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    درباره سیامک حق بانصرتی ست.غیراسیامک مهدی خانی وحسین پورهم میتوننددرآینده جای بشارراپرکنند
  • صامت US ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    درباره سیامک حق بانصرتی ست.غیراسیامک مهدی خانی وحسین پورهم میتوننددرآینده جای بشارراپرکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی