نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
۰ |
۰
حرف آخر| تبریک به لیگ!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های نساجی، پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر طی روزهای اخیر فوتبالی قابل قبول و تماشاگر پسندی را ارائه کردند که جای تقدیر دارد.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ هفته پیش از پرسپولیس و نساجی تمجید کردیم و  نوشتیم در آن دریاچه! اینکه دو تیم بالای ۱۰ موقعیت گل ایجاد کردند، قابل تقدیر است. در آن زمین خاص واقعاً نمی‌شد از آن بهتر بازی کرد و پرسپولیس و نساجی به معنای واقعی کلمه نمره قبولی گرفتند. دیروز هم استقلال و گل‌گهر در یک چمن مصنوعی دیگر! فوتبال جذاب و تماشاگرپسندی را انجام دادند و تمام بینندگان تلویزیونی را راضی کردند.

استقلال بازی را عالی شروع کرد ولی آخر بازی همه هوادارانش خدا را شکر می‌کردند که رشید مظاهری بعد از آن مصدومیت تعویض نشد! در هنگام مصدومیت رشید، گادوین منشا به نیمکت استقلال اشاره می‌کرد که او را تعویض کنید اما دقیقه ۹۵ همان مظاهری با همان دست مصدوم توپ خطرناک منشا را گرفت تا تفاوت دروازه‌بان با دروازه‌بان را نشان بدهد.

گل‌گهر دیروز واقعاً فوتبال خوبی بازی کرد و ارزش صدرنشینی استقلال وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم چنین تیم خوبی را در خانه خودش شکست داده است. استقلال اگر گل سوم را هم می‌زد، بازی در همان نیمه اول تمام شده بود اما وریا پنالتی دوم را آنقدر بد زد که هیجان مسابقه تا دقیقه ۹۵ ادامه داشته باشد. مسلماً فوتبال ایران و لیگ برتر به این قبیل بازی‌ها نیاز دارد تا مردم از فوتبال و هیجاناتش دور نشوند. حالا که به دربی نزدیک می‌شویم، پرسپولیس هم امروز می‌تواند مقابل ذوب‌آهن همه را به شوق بیاورد و البته در جدول هم به استقلال نزدیک‌تر شود. با توجه به تعداد بازی‌های معوقه شاگردان گل‌محمدی، پرسپولیسی‌ها حتی می‌توانند با صدرنشینی به استقبال دربی بروند. آنها البته هفته آینده هم بازی حساسی با دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی