نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خواب دیدیم که شما بی‌خیال ریاست در فدراسیون فوتبال شدید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سال‌هاست با انتخاباتی شدن فدراسیون فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت‌های استان‌ها، سرنوشت همه چیز از پیش مشخص شده و همین رؤسای تکراری بر مسند فدراسیون فوتبال تکیه می‌زنند.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ ماجرای توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال از سوی شرکتی که گفته می‌شود حدود ۲ میلیون یورو طلبکار است نشان می‌دهد مدیران سابق فدراسیون، هم در انتخاب سرمربی تیم ملی کارنامه فاجعه بار داشتند و هم در زمینه پرداخت پول او، فوتبال ایران را با یک چالش بزرگ مواجه ساختند.

بی‌تردید بخش اعظم مشکلات فدراسیون فوتبال در مدیریت است؛ یعنی نه تنها مدیران قبلی که تیم فعلی هم در بخش‌های مختلف، قادر به ایجاد تغییرات نیست. سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال و همچنین دبیرکل او هنوز درباره انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار است قبل از پایان سال جدید برگزار شود سخنی نگفته‌اند اما سوال این است آیا آنها خود را شایسته ریاست در فدراسیون فوتبال می‌دانند؟

فرض کنید هر کدام آنها در انتخابات پیروز شوند؛ در این صورت آیا مشکلات فوتبال کشور حل می‌شود، پول شرکت شستا پرداخت می‌شود، تیم ملی عاقبت به خیر می‌شود، مربیان و بازیکنان به آرامش نسبی می‌سند و فوتبال ایران مرحله‌ای جدید از تاریخ پیدایش خود را تجربه خواهد کرد؟

سال‌هاست با انتخاباتی شدن فدراسیون فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت‌های استان‌ها، سرنوشت همه چیز از پیش مشخص شده و همین رؤسای تکراری بر مسند فدراسیون فوتبال تکیه می‌زنند اما تا امروز حتی یک مدیر پیدا نشده که صادقانه بگوید ما برای اداره این فوتبال پرمشکل آفریده نشده‌ایم و اگر می‌توانستیم فوتبال کشور را بچرخانیم، این ورزش به چنین حال و روز اسفباری دچار نمی‌شد!

کاش مدیران فعلی فدراسیون فوتبال که به احتمال فراوان کاندیدای اصلی ریاست در انتخابات هستند برای یک لحظه با خودشان خلوت می‌کردند و این بار نه به خاطر منافع فردی که برای سرنوشت و آینده فوتبال کشور از افرادی که همه می‌دانیم شایستگی ریاست در فدراسیون فوتبال را دارند دعوت می‌کردند تا در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند و روسای هیئت‌های استان‌ها نیز دیگر همانند سابق در ائتلافی از پیش مشخص شده به یک کاندیدای خاص رأی نمی‌دادند!

می‌دانیم این خواب شیرین هرگز تعبیر نخواهد شد اما آرزو حتی برای ما که از شر و شور جوانی عبور کرده‌ایم عیب نیست...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    بهار وند ریس فدراسیون ایران خواهد شد . فرمالیته!! تمام هیت های شهرستانها هم خود جوش به ایشان رای خواهند داد.!! از موقعی که کفاشیان امده. ما انتخابات ازاد نداشته ایم . و هیچ کس هم از بیرون به این کرسی نخواهد نشست!!
  • ابرام US ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    خواب دیدم که ملائک در میخانه زدند ....... سر یک مرد کچل را فر شش ماهه زدند ================================================================================================= شانس مرد کچل و آن فر شش ماهه او ..... هردو باهم شده جمع سا غر و پیمانه زدند ================================================================================================= آن کچل گشت رییس٬ نائب او شد فکلی .... هردو یک جام بدست بر سر پیمانه زدند ================================================================================================= من بیچاره که آگه از بدم از موی کچل .... تا در میکده بردند و چه جانانه زدند ================================================================================================= روی من کم شد و شش ماه کچل گشت تمام ..... بار دیگرکچلی را فر شش ماهه زدند ================================================================================================= {جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه } ......... فکلی بود ٬ کچلی را فِر٬ و بعد شانه زدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی