نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رشید مظاهری، حسین ‌پورحمیدی، حامد لک و پیام نیازمند زیر ذره‌بین
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازی‌های امروز و فردای استقلال و پرسپولیس مقابل رقبای خود در واقع یک جنگ از راه دور میان چهار دروازه‌بان مطرح این روزهای فوتبال کشورمان نیز تلقی می‌شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ چهار گلر مطرح این روزهای فوتبال کشورمان مهره‌های فوق‌العاده ارزشمند و کلیدی برای تیم‌های خود به حساب می‌آیند و شاید این در آینده‌ای نزدیک معادلات سنگربانی در عرصه باشگاهی و ملی فوتبال ایران را نیز عوض کند. مردانی که در حال حاضر چشم امید سرمربیان استقلال، پرسپولیس، آلومینیوم و سپاهان به پنجه‌های آنها دوخته شده است.

نبرد استقلالی‌های کنونی و قبلی
جدال استقلال و آلومینیوم اراک مجالی برای به میدان آمدن دو سنگربان است که استقلال به نوعی هدف مشترک هر دو محسوب می‌شود. محمد رشید مظاهری آماده‌ترین بازیکن این روزهای استقلال و یکی از بهترین چهره‌های حال حاضر لیگ برتر است که طی شش بازی اخیر فقط دو بار تور دروازه‌اش لرزید که تازه یکی از این گل‌ها هم پنالتی بوده است. مظاهری نقش فوق‌العاده پررنگی در صدرنشینی استقلال ایفا کرده و می‌خواهد با تداوم روند مطلوب کنونی، نه تنها پس از پایان مسابقه امروز، حضور خود در دربی پایتخت را قطعی کند بلکه به صورت جدی در اندیشه ارتقای وضعیت خویش در تیم ملی هم باشد. در طرف دیگر میدان اما دروازه‌بانی وارد زمین خواهد شد که فصل گذشته یکی از بازیکنان استقلال بود ولی با بی‌مهری مواجه شد و تصمیم گرفت رهسپار آلومینیوم اراک شود. حسین ‌پورحمیدی به تیمی پیوست که طی دو هفته آغازین فصل جاری حاصلی غیر از ناکامی نداشت ولی پس از آن با استفاده از این دروازه‌بان در ترکیب ثابت خود عرض چهار مسابقه صاحب 10 امتیاز شد و عملکرد دروازه‌بان سابق استقلال تحسین اصحاب رسانه و کارشناسان را در پی داشت. قطعاً پورحمیدی به میدان می‌آید تا با درخشش خود اشتباهات مربیان و مدیران گذشته استقلال را به رخ آنها بکشد.

جدالی برای تیم ملی
تقابل پرسپولیس و سپاهان نیز صحنه نبرد دو دروازه‌بان مدعی به حساب می‌آید. مردانی که یکی از آنها طی روزهای اخیر بسیار خبرساز شده و دیگری ترجیح می‌دهد در سکوت کار خود را جلو ببرد. حامد لک نمایش فوق‌العاده‌ای برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا داشت و حتی در فینال این مسابقات نیز تا مرز تاریخ‌ساز شدن پیش رفت. لک در لیگ برتر هم تا اینجای کار عملکرد بدی نداشته و بسیاری از چهره‌های قدیمی پرسپولیس و هواداران این تیم قاطعانه معتقدند اسکوچیچ باید هنگام معرفی فهرست مدعوین به تیم ملی نگاه ویژه‌ای به سنگربان ثابت پرسپولیس داشته باشد. البته دروازه‌بان سپاهان نیز اصلاً بی‌ادعا تلقی نمی‌شود و اتفاقاً برای اثبات خیلی مسائل وارد زمین چمن ورزشگاه آزادی خواهد شد. پیام نیازمند حالا یکی از گلرهای ملی ما محسوب می‌شود و رویارویی با سرخپوشان پایتخت فرصت بسیار مناسبی برای اوست تا ثابت کند دعوتش به تیم ملی اصلاً بی‌جهت نبوده و کاملاً استحقاق چنین دعوت‌هایی را داشته است. شاید یکی از بدشانسی‌های نیازمند، اشتباهات و ناهماهنگی‌های مدافعان سپاهان طی هفته‌های اخیر بوده که دودش به چشم این دروازه‌بان نیز رفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال عشق IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    رشید با اختلاف از همشون بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی